Jump to content

Czyszczenie marmuru/granitu

swietlikk
 Share

Recommended Posts

... niestety apc się nie zdało na granit/marmur na grobowcu, dlatego prośba i pytanie czym wyczyścić nagrobek/grobowiec

Były i są takie jakby resztki "lakieru" które pod paznokciem schodzi ale szczotka i apc nie bardzo idzie.

Ktoś coś doradził.

80ad57b6633c.jpg

00ef4237178b.jpg

d8157c6a3e2c.jpg

A po tym zabezpieczyć to czymś jakimś woskiem?

o może i granit, nie znam się za bardzo.

Menior zobacz pierwsze zdjęcie, a w szczególności miejsce gdzie się słonce odbija, jest tak taka jakby warstwa która psuje wygląd.

Wygląda jakby to się "łuszczyło" schodziła jakaś warstwa.

To trzeba było by usunąć i dąć temu granitowi lepszego wyglądu.

Nie wiem czy Ci to coś pomoże, ale niedawno usuwałem z marmurowych parapetów ślady po kleju od słabej taśmy malarskiej, wyglądało to bardzo podobnie do tego z Twoich zdjęć. Używałem do tego ADBL Tar and Glue i miękkiej mikrofibry. Jeżeli będziesz próbował sprawdź najpierw w mało widocznym miejscu.

o może i granit, nie znam się za bardzo.

Menior zobacz pierwsze zdjęcie, a w szczególności miejsce gdzie się słonce odbija, jest tak taka jakby warstwa która psuje wygląd.

Wygląda jakby to się "łuszczyło" schodziła jakaś warstwa.

To trzeba było by usunąć i dąć temu granitowi lepszego wyglądu.

Wlasnie zdjecie jest bardzo niewyrazne,to jest granit polerowany i jesli to jest jakis osad to powinien zejsc przy uzyciu odpowiedniego produktu,jesli to jest po prostu niedorobka polerki(cos jak hologramy na karoseri :) )to pozostaje tylko ponowna polerka :/