Jump to content

Czarna E90 z OptiCoat 2.0


coobah
 Share

Recommended Posts

Witam,

Kolejny projekt to BMW seria E90 w kolorze czarnym.

Autko dotarło do mnie na korektę lakieru i zabezpieczenie powłoką Optimum OptiCoat 2.0

 

Auto po przyjeździe nie wyglądało źle…

Mianowicie tak:

P1040703.jpg

 

P1040704.jpg

 

P1040705.jpg

 

Ogólnie to nie ma tragedii.

No nie ma tragedii dopóki nie przyjrzałem się w słońcu co lakier sobą prezentuje.

 

P1040706.jpg

 

P1040707.jpg

 

P1040708.jpg

 

P1040709.jpg

 

P1040710.jpg

 

P1040712.jpg

 

Tutaj ślady lakierniczej wstawki 

 

P1040713.jpg

 

P1040714.jpg

 

P1040715.jpg

 

Na pokrywie bagażnika chyba koty się marcowały …

 

P1040716.jpg

 

P1040717.jpg

 

… aż w końcu z niej zjechały!

 

P1040718.jpg

 

Po Pricku, nafcie i wymyciu przyszła kolej na glinkę. Moja ulubiona: ValetPro

 

P1040724.jpg

 

Popatrzmy przy lampach na lakier:

 

P1040725.jpg

 

P1040726.jpg

 

P1040727.jpg

 

P1040728.jpg

 

P1040729.jpg

 

P1040731.jpg

 

P1040732.jpg

 

P1040733.jpg

 

P1040734.jpg

 

Teraz pod halogenem. Cholera, nie sądziłem, że jest aż tak źle…

 

P1040739.jpg

 

P1040740.jpg

 

P1040741.jpg

 

P1040742.jpg

 

P1040743.jpg

 

P1040744.jpg

 

A co pod klamkami się kryje?

 

P1040745.jpg

 

P1040746.jpg

 

Klamki poszły na bok, można zabezpieczyć auto:

 

P1040749.jpg

 

P1040750.jpg

 

P1040751.jpg

 

P1040752.jpg

 

P1040753.jpg

 

P1040754.jpg

 

Lakier skrywa piękne ziarno:

 

P1040755.jpg

 

P1040756.jpg

 

P1040759.jpg

 

P1040761.jpg

 

P1040765.jpg

 

Walka z wnękami klamek:

P1040787.jpg

 

P1040766.jpg

 

P1040767.jpg

 

P1040791.jpg

 

 

Tniemy lakier dalej:

 

P1040769.jpg

 

P1040770.jpg

 

P1040771.jpg

 

P1040772.jpg

 

P1040773.jpg

 

P1040774.jpg

 

P1040775.jpg

 

P1040776.jpg

 

P1040777.jpg

 

P1040778.jpg

 

P1040779.jpg

 

P1040780.jpg

 

P1040782.jpg

 

P1040783.jpg

 

Działam również przy lampach:

 

P1040785.jpg

 

P1040786.jpg

 

Nie jest źle:

 

P1040792.jpg

 

P1040793.jpg

 

P1040794.jpg

 

P1040795.jpg

 

P1040796.jpg

 

P1040797.jpg

 

P1040798.jpg

 

P1040799.jpg

 

P1040800.jpg

 

P1040801.jpg

 

P1040802.jpg

 

Tutaj już mała podwórkowa sesja gotowego autka. Zdjęcia robione około 8:00 stąd światło nie zawsze idealne:

 

P1040806.jpg

 

P1040807.jpg

 

P1040808.jpg

 

P1040809.jpg

 

P1040811.jpg

 

P1040812.jpg

 

P1040813.jpg

 

P1040814.jpg

 

P1040815.jpg

 

P1040816.jpg

 

P1040817.jpg

 

P1040818.jpg

 

P1040819.jpg

 

P1040820.jpg

 

P1040821.jpg

 

P1040822.jpg

 

P1040823.jpg

 

P1040825.jpg

 

P1040826.jpg

 

P1040827.jpg

 

P1040830.jpg

 

Użyte środki:

- mycie: szampon Tenzi Neutro, APC Nielsen, płyn do naczyń do wymycia past polerskich,

- odsmolenie: Prickbort + nafta oświetleniowa, glinka ValetPro żółta,

- korekta: Skil 9955MA, Koch Heavy Cut, Menzerna 2500, Koch Chemie Hochglanz Antihologram, IPA, futro Brayt , miejscami papierki wodne,

- pady NAT: pomarańczowy HONEY i biały, żółty, czarny płaskie również NAT,

- zabezpieczenie plastiki + opony: Tenzi Gum Extra,

- mikrofibry, aplikatory, pędzelek

- zabezpieczenie lakieru (karoseria + felgi): powłoka Optimum OptiCoat 2.0

Link to comment
Share on other sites

Jarek, Ibiza nie wracała, ale właściciel twierdzi, że siedzi jak zła :)

Na mojej Xsarze powłoka po roku od nałożenia cały czas ostro kropelkowała.

Ja mogę śmiało polecić powłoki Optimum :)

Link to comment
Share on other sites

Po korekcie widać jaki potencjał drzemie w tym lakierze, a najlepszym przykładem są zdjęcia 50/50 :ad: bardzo ładny efekt i zabezpieczenie godne tego samochodu :good:

Link to comment
Share on other sites

Używanie stwierdzenia "ogólnie nie ma tragedii" powinno być zakazane :) Auto odżyło, z ciekawości ile czasu poświęciłem na beemkę?

Pozdrawiam!

 

W sumie około 40 godzin poświęciłem na doprowadzenie auta do stanu ze zdjęć.

Wiadomo, wszystko nie zeszło, ale na prawdę trzeba się nieźle natrudzić, żeby znaleźć defekty lakieru, których nie dałem rady usunąć...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.