Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kolejny projekt to BMW seria E90 w kolorze czarnym.

Autko dotarło do mnie na korektę lakieru i zabezpieczenie powłoką Optimum OptiCoat 2.0

 

Auto po przyjeździe nie wyglądało źle…

Mianowicie tak:

P1040703.jpg

 

P1040704.jpg

 

P1040705.jpg

 

Ogólnie to nie ma tragedii.

No nie ma tragedii dopóki nie przyjrzałem się w słońcu co lakier sobą prezentuje.

 

P1040706.jpg

 

P1040707.jpg

 

P1040708.jpg

 

P1040709.jpg

 

P1040710.jpg

 

P1040712.jpg

 

Tutaj ślady lakierniczej wstawki 

 

P1040713.jpg

 

P1040714.jpg

 

P1040715.jpg

 

Na pokrywie bagażnika chyba koty się marcowały …

 

P1040716.jpg

 

P1040717.jpg

 

… aż w końcu z niej zjechały!

 

P1040718.jpg

 

Po Pricku, nafcie i wymyciu przyszła kolej na glinkę. Moja ulubiona: ValetPro

 

P1040724.jpg

 

Popatrzmy przy lampach na lakier:

 

P1040725.jpg

 

P1040726.jpg

 

P1040727.jpg

 

P1040728.jpg

 

P1040729.jpg

 

P1040731.jpg

 

P1040732.jpg

 

P1040733.jpg

 

P1040734.jpg

 

Teraz pod halogenem. Cholera, nie sądziłem, że jest aż tak źle…

 

P1040739.jpg

 

P1040740.jpg

 

P1040741.jpg

 

P1040742.jpg

 

P1040743.jpg

 

P1040744.jpg

 

A co pod klamkami się kryje?

 

P1040745.jpg

 

P1040746.jpg

 

Klamki poszły na bok, można zabezpieczyć auto:

 

P1040749.jpg

 

P1040750.jpg

 

P1040751.jpg

 

P1040752.jpg

 

P1040753.jpg

 

P1040754.jpg

 

Lakier skrywa piękne ziarno:

 

P1040755.jpg

 

P1040756.jpg

 

P1040759.jpg

 

P1040761.jpg

 

P1040765.jpg

 

Walka z wnękami klamek:

P1040787.jpg

 

P1040766.jpg

 

P1040767.jpg

 

P1040791.jpg

 

 

Tniemy lakier dalej:

 

P1040769.jpg

 

P1040770.jpg

 

P1040771.jpg

 

P1040772.jpg

 

P1040773.jpg

 

P1040774.jpg

 

P1040775.jpg

 

P1040776.jpg

 

P1040777.jpg

 

P1040778.jpg

 

P1040779.jpg

 

P1040780.jpg

 

P1040782.jpg

 

P1040783.jpg

 

Działam również przy lampach:

 

P1040785.jpg

 

P1040786.jpg

 

Nie jest źle:

 

P1040792.jpg

 

P1040793.jpg

 

P1040794.jpg

 

P1040795.jpg

 

P1040796.jpg

 

P1040797.jpg

 

P1040798.jpg

 

P1040799.jpg

 

P1040800.jpg

 

P1040801.jpg

 

P1040802.jpg

 

Tutaj już mała podwórkowa sesja gotowego autka. Zdjęcia robione około 8:00 stąd światło nie zawsze idealne:

 

P1040806.jpg

 

P1040807.jpg

 

P1040808.jpg

 

P1040809.jpg

 

P1040811.jpg

 

P1040812.jpg

 

P1040813.jpg

 

P1040814.jpg

 

P1040815.jpg

 

P1040816.jpg

 

P1040817.jpg

 

P1040818.jpg

 

P1040819.jpg

 

P1040820.jpg

 

P1040821.jpg

 

P1040822.jpg

 

P1040823.jpg

 

P1040825.jpg

 

P1040826.jpg

 

P1040827.jpg

 

P1040830.jpg

 

Użyte środki:

- mycie: szampon Tenzi Neutro, APC Nielsen, płyn do naczyń do wymycia past polerskich,

- odsmolenie: Prickbort + nafta oświetleniowa, glinka ValetPro żółta,

- korekta: Skil 9955MA, Koch Heavy Cut, Menzerna 2500, Koch Chemie Hochglanz Antihologram, IPA, futro Brayt , miejscami papierki wodne,

- pady NAT: pomarańczowy HONEY i biały, żółty, czarny płaskie również NAT,

- zabezpieczenie plastiki + opony: Tenzi Gum Extra,

- mikrofibry, aplikatory, pędzelek

- zabezpieczenie lakieru (karoseria + felgi): powłoka Optimum OptiCoat 2.0

Opublikowano

Dzisiaj oralem F10 z pewnie takim samym kolorem. tez lakier mocno zniszczony, ale juz wiadomo dlaczego. Lakier miekki. Bardzo latwo sie poddawal;.

Opublikowano

cobaah fajna praca:)

Widać, że się przekonałeś do OC 2.0, a możesz coś powiedzieć o wytrzymałości tej powłoki? Ibiza już wracała do ciebie na jakieś mycia?

Opublikowano

Jarek, Ibiza nie wracała, ale właściciel twierdzi, że siedzi jak zła :)

Na mojej Xsarze powłoka po roku od nałożenia cały czas ostro kropelkowała.

Ja mogę śmiało polecić powłoki Optimum :)

Opublikowano

A aplikacja OC 2.0 jest na spokojnie do zrobienia, można np. robić od razu pół maski, czy też trzeba rozłożyć ją na mniejsze elementy i spieszyć się z docieraniem?

Opublikowano

Po korekcie widać jaki potencjał drzemie w tym lakierze, a najlepszym przykładem są zdjęcia 50/50 :ad: bardzo ładny efekt i zabezpieczenie godne tego samochodu :good:

Opublikowano

Jarek, tej powłoki nie docierasz. Rozprowadzasz ją aplikatorem i jedynie "nadlewki" delikatnie rozcierasz aplikatorem lub fibrą.

Opublikowano
Używanie stwierdzenia "ogólnie nie ma tragedii" powinno być zakazane :) Auto odżyło, z ciekawości ile czasu poświęciłem na beemkę?

Pozdrawiam!

 

W sumie około 40 godzin poświęciłem na doprowadzenie auta do stanu ze zdjęć.

Wiadomo, wszystko nie zeszło, ale na prawdę trzeba się nieźle natrudzić, żeby znaleźć defekty lakieru, których nie dałem rady usunąć...

Opublikowano

Świetnie wyszła :good: Ale te lakiery chyba faktycznie są dosyć miękkie i podatne za zarysowania. Kuzyn ma dokładnie taką beemkę tylko kombi i wygląda tragicznie :thumbdown:

Opublikowano

Szwagier ma e90 przed liftem , mam wrazenie , ze lakier byl pancerny. Strasznie ciezko sie poddawal na futrze takim samym oraz Menzernie 400

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.