Skocz do zawartości

Polerka Rupes 15ES czy 21ES ?


kimboax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Pracuję sporadycznie od dwóch lat na polerce DA Lare Epl-42 skok 8mm z pastami Scholl S3 gold, S17, S40 i padami Scholl niebieski, pomarańczowy i ostatnio spróbowałem flexipads żółtych i pomarańczowych.

 

Planuję zająć się tym tematem bardziej na poważnie i dlatego chce kupić lepszą polerkę.

Wybór padł na Rupes tylko teraz pytanie lepiej kupić 15ES czy 21ES ?

 

Na jakich padach i pastach najlepiej pracuje Rupes DA ?

 

Z góry dzięki za konkretne odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

dobry ! :)

w moim studio od paru dni pracujemy na 15ES jest to średnia polerka wydaje mi się ze jest idealna bo 21ES jest już spora maszyna do dużych elementów np maski a mamy wiele innych elementów gdzie ciężko będzie robić to dużym skokiem i i maszyna. Pady i pasty tylko rupes są bardzo dobre nie pylą, nie zostawiają jakiś śladów w zakamarkach itd auto jest praktycznie czyste oraz wydajność jest bardzo dobra . Osobiście jestem baaardzo zadowolony z zakupu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co masz na myśli pisząc, że 21 to duża maszyna, sa to bliźniacze maszyny różniące się skokiem.

A pady i pasty to jak kolega wyżej, plus dodam od siebie, że mf od rupes to porażka, ale nie ma systemów idealnych.

Co do pytania ogólnie wszystko zależy od Ciebie najlepiej spróbować pracy z jedna i drugą, 15 przez mniejszy skok jest bardziej uniwersalna, pracuje mam wrażenie bardziej gładko w porwnaniu do 21, aczkolwiek jak sie długo pracuję na obu różnica jest niemal nie zauważalna, 21 odwdziecza sie za to szybkością korekcji, dlatego ja wybrałem 21, musisz pamiętać, że kupując 21 musisz dokupić 5' bp, ktora w 15 jest standardem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...