Moderator Domel Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Ja dziś bawiłem się swoim P10SAL. Na moim Focusie wartości mam wręcz idealne od 130 do 150 mikronow. Przynajmniej pierwsze szybkie pomiary na to wskazują. Ale sprawdzałem sobie pomiary na aucie zony - wypalone punto Kalibracja ok: Dach: Krance dachu: Tył lepiej: Trochę to przerażające i chyba juz lepiej nie tykać polera Ale dostawczy LUBLIN mnie zaskoczyl. Miejsce nad migaczem. 1000 mikronow czyli 1mm. Az tyle szpachli ? Ktos cos grzebal ? hehe Maska juz w miare ok, ale nie wiem jakie sa standary dla tego auta Wydaje mi się ze moj działa bardzo dobrze. W focusie miałem rok temu nową klapę i malowanie. Sprawdzaliśmy ją potem ASOwskim miernikiem, moj BT pokazał identyczne pomiary teraz. Także te na Punciaku i Lublinie wydają sie również dobre. Nie mam porównania do innych mierników ale zakup jak najbardziej udany. Oczywiście muszę się jeszcze dokształcić w tej metodzie pomiarów.
cortezo87 Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 Zakupiłem i ja P10SAL Wcześniej uzywałem GL2B i nawet nie ma co porównywać
pawelpp Opublikowano 20 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2016 A co może być przyczyną, ze mój 11-S-AL po rozpakowaniu pokazywał na jednej z płytek 170 ? Dopiero po kalibracji pojawiło się 200. Nie powinien być poprawnie skalibrowany w fabryce ? Sprawdziłem teraz na płytkach...na Al pokazuje 180, na Fe 210. Chyba coś nie tak...
jeleniouchy Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2016 Spokojnie, z moich obserwacji wynika, że mierniki Bluetechnology lepiej kalibrowac przed każdym użyciem. Oczywiście nie ma co popadać w paranoje i robić tego 15 razy w ciągu dnia jak np. robimy korektę, ale już po 2-3 dniach zauwazam lekką dekalibrację. Podejrzewam, że jest to trochę związane z fizyką ( temperatury, wilgotność, etc.) Nikomu nie ujmując, to są naprawdę mierniki z raczej dolnej CENOWEJ półki, coś za coś aczkolwiek mam prywatnie P10sal i w firmie też na codzień takiego używamy, według naszej opinii za tą kasę naprawdę warto kupić i przymknąć oko na takie drobne niedogodności.
daniel87 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2018 Panowie potrzebuję miernika lakieru. Korekty lakieru i sprawdzanie lakieru przed zakupem auta. Upatrzyłem 3 z BT. http://www.bluetechnology.pl/Miernik-lakieru-MGR-11-S-AL http://www.bluetechnology.pl/Miernik-lakieru-P-10-S-AL http://www.bluetechnology.pl/Miernik-lakieru-MGR-1-S-FE Czy warto dopłacać do tej sondy kulowej? Ten ostatni jest rzeczywiście taki precyzyjny? Z góry dzięki.
Clinic4Car Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2018 Godzinę temu, daniel87 napisał: Panowie potrzebuję miernika lakieru. Korekty lakieru i sprawdzanie lakieru przed zakupem auta. Upatrzyłem 3 z BT. http://www.bluetechnology.pl/Miernik-lakieru-MGR-11-S-AL http://www.bluetechnology.pl/Miernik-lakieru-P-10-S-AL http://www.bluetechnology.pl/Miernik-lakieru-MGR-1-S-FE Czy warto dopłacać do tej sondy kulowej? Ten ostatni jest rzeczywiście taki precyzyjny? Z góry dzięki. Jeżeli bedzie użytkowane przy korektach lakieru to tylko P- 10 S-al, najważniejsza cecha to dokładność i bardzo duzy współczynnik powtarzalności wyniku, używamy go u siebie ponad 3 lata i jesteśmy mega zadowoleni 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się