daniel87 Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 Znacie dobrego fachowca, który zregeneruje odbłyśniki i ogólnie ogarnie lampy. Pewnie będzie potrzeba rozklejenia, a nie chciałbym fuszerki itp. Pisałem już do hidretrofit, ale chciałbym poznać jeszcze Wasze być może inne propozycje Lampy trochę parują, klosz od środka przybrudzony, soczewka przykurzona i przy okazji zregenerowałbym odbłyśniki za soczewką Link to comment Share on other sites More sharing options...
manio49 Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 Akurat z megany soczewkę się łatwo wyjmuje, więc możesz ją wysłać na regenerację właśnie do HRF albo np. do http://paaw.nazwa.pl/reg1/regeneracja-2/ On ma też ofertę na allegro - kupujesz odbłyśnik z kaucją, a jak odeślesz swój to Ci kaucję zwraca. Z tego co pamiętam to lampy od meganki nie są na permaseal więc powinieneś łatwo je rozkleić i skleić, może się przydać butyl od HRF. Ogólnie rzecz biorąc - jak chce Ci się bawić i nie masz oporów że coś spierdzielisz, to śmiało, ale wygodniej będzie wysłać do chłopaków z HRF Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel87 Posted January 31, 2015 Author Report Share Posted January 31, 2015 Dzięki Kiedyś rozbierało się jakieś tam lampy, ale wolę je w całości oddać w ręce osób znających się na tym H. Cugier widzę, że też zbiera niezłe opinie, kwestia ile będzie kosztowała taka usługa, chociaż bardziej zależy mi na jakości Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacorek Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Witam proszę o pomoc bo wychodzą mi na reflektorach takie świńskie ogonki po polerowaniu w użyciu papiery 500,800 na sucho i 1000,3000 na mokro następnie polerowanie używam: PNEUMATYCZNA SZLIFIERKA OSCYLACYJNA 75mm (Max RPM 15000) SKOK OSCYLACJI -3,2mm PNEUMATYCZNA POLERKA 75mm (Max RPM 2200) ogólnie reflektory wychodzą jak nowe tylko te serpentynki gdzieniegdzie myślałem że może dołożyć gradację 15000 jeszcze proszę o jakąś podpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
ondaniel Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 myślałem że może dołożyć gradację 15000 jeszcze proszę o jakąś podpowiedź dokładnie dodaj jeszcze 1500, 2000, 2500 i spróbuj wszystkie gradacje dać na mokro Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarek Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 3M P500 P800 Następnie trizact 1000 i 3000 na mokro wystarczy. Robię tymi papierami na maszynie o dużo większym skoku i świńskich ogonków nie zostawiam, ale trzeba mieć wprawę. Trizact 1500 jest mocniejszy od 1000, więc nie ma sensu go dawać pomiędzy. Spróbuj robić wolniejsze ruchy maszyną i dłużej pracować trizactem 1000. Musisz dojśc do tego po którym papierze robią Ci się te świńskie ogonki, ale podejrzewam, że po tych na sucho. No i najważniejsze - czy masz miękką przekładkę pomiędzy talerzem mocującym a papierem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacorek Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Dzięki za odp. Porobię próbki wg. Twoich wskazówek. a tą przekładkę z gąbki stosuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
maucin Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Czy ktos moglby mi polecic jakas mala polerke ktorej wygodnie byloby uzywac przy reflektorach? Myslalem o : http://www.flex-tools.com/gb/Produkte/P ... /index.php - troche droga http://lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=546&id=699 - ta znowu DA no i obroty troche wysokie http://sklep.lare.pl/product.php?id_product=127 - ta niby ok, tylko ze troche duza... Generalnie potrzebuje czegos niewielkiego zeby maszynowo zeszlifowac klosze, czyli pady 1000-3000 albo mniej w zaleznosci od zuzycia, a pozniej polerka az do "efektu koncowego" Jeszcze kilka pytan Przy reflektorach, jaka powinienem miec predkosc przy szlifowaniu na sucho i na mokro? Czy lepiej do tego celu (szlif) uzywac maszyny rotacyjnej czy DA z niewielka orbita? Po osiagnieciu zadowalajacego efektu, czym je zabezpieczyc zeby nie "zarosly" po 6 miesiacach? Slyszalem o 9h i kwarcu, tylko gdzie i jakie konkretnie produkty polecacie? dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kita33 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 maucin, jeśli nie masz wprawy to bierz DA. Mniejsze skody możesz narobić. Zawsze przyda się do lakieru korekty jaki i nakładania cleaner i innych rzeczy. Najlepiej jest mieć 2 maszyny DA i rotację Link to comment Share on other sites More sharing options...
maucin Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 maucin, jeśli nie masz wprawy to bierz DA. Mniejsze skody możesz narobić. Zawsze przyda się do lakieru korekty jaki i nakładania cleaner i innych rzeczy.Najlepiej jest mieć 2 maszyny DA i rotację Wiem ze DA bedzie bezpieczniejsza ale pytanie brzmi czy da rade zeszlifowac powierzchnie reflektorow? Chodzi tez o to ze jezeli orbita bedzie miala np 9 mm tak jak w przypadku tej polerki LARE, to bedzie mi ciezko oszlifowac klosz precyzyjnie, czy jestem w bledzie? Wiadomo, idealnie byloby miec obie ale to piesn przyszlosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzio Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 2 godziny temu, bogdang napisał: Ja mam sprawdzoną firmę w Krakowie Auto Gamma. Robią kompleksową regenerację reflektora, czyli: polerkę klosza, czyszczą reflektor w środku i do tego regeneracja odblasków. Po takim zabiegu wyglądają jak nowe A ile kasują? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now