Jump to content

LARE -polerka EPL-41 Dual Action- warto na początek?

Recommended Posts

Posted

Witam,

planuje zakup swojej pierwszej polerki i zwróciłem uwagę na LARE - polerka EPL-41 DA

Do zrobienia mam dwie Toyoty (2007 i 2009 r) i Forda z 2009 r., lakiery są do lekkiej korekty

a ja nie mam siły robić tego ręcznie...

Proszę o opinie użytkowników tej polerki.

Zaznaczę, że nie mam doświadczenia w pracy żadną polerką.

pozdrawiam

conda

Posted

ja tylko czysto teoretycznie mogę odpisać bo też szukam polerki DA i się zastanawia ale nad Kraussem ma 900 W a Lare tylko 600 W. I Krauss jest tańszy. Resztę opinii też chętnie poczytam bo też ciągle szukam

Posted

Nie ma co szukać Krauss jest tańszy mocniejszy dla mnie 600W to zdecydowanie za mało ;)

W sumie gdzieś już to wszystko powinno pisać.

Brać Kraussa i do roboty :D

• 4 months later...
  • 5 weeks later...
Posted

I jaka padła decyzja ? Również się zastanawiam nad tymi dwoma modelami jednak pracowałem już na Kraussie i praca bardzo przyjemna oczywiście docisk ograniczony.

Czym więcej czytam i dłużej czekam za dostawą Kraussów i Nowickich tym jestem głupszy i chyba najbardziej odpowiadały by maszyny Rupesa... Tylko czy warto dla paru parunastu aut rocznie...

• 2 weeks later...
Posted

Ja bym polecił DA kraussa 900W. Do tego dokupić mały talerz 75mm. Ta maszyna na małym talerzu tnie bardzo dobrze i nawet można wyciągnąć zmatowienie po papierze ściernym Przy standardowym talerzu 125mm siła cięcia jest trochę słabsza, ale i tak da się dobrze zrobić lakier.

• 2 weeks later...
Posted

Ja z własnego doświadczenia szczerze polecam Kraussa. Silnik 900W w połączeniu z padami MF i mocną pastą daje radę nawet na twardych lakierach a jak ktoś ma w planie robić tylko kilka-kilknaście aut rocznie i ma na to sporo czasu to moim zdaniem nie warto przepłacać za Rupesa mimo, że jest genialną maszyną.

• 2 weeks later...
Posted

jeśli chodzi o moc w maszynach DA ze skokiem +/- 8mm, przytoczę swój post z innego tematu ;-)