Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W planach mam zrobienie pianownicy z marolexa, zakupiłem już końcówke 110 stopni, filce jednak brak marolexa;) szukam po sklepach i brak.

Więc jak już znajdę to zakupię taki szampon Tu

I plan mam taki, opryskać pianownicą, potem rękawicą, i spłukać.

Potem planuję użyć

Brayt T2 znalazłem go u siebie w mieście za 25zł. Chcę to polerować aplikatorem ręcznym tricolor. Na koniec chcę zabezpieczyć woskiem, lecz tu nie mam zielonego pojęcia, czy coś typu hydrowosk czy jakiś do aplikacji.

 

Nie spodziewam, się super efektów, lecz chciałbym usunąć defekty w postaci przebarwień i zmatowień takich jak poniżej na zdjęciu,

 

4hf4go.jpg

 

Opublikowano

zgadzam się w pełni z criss2007, ręcznie będzie Ci ciężko uzyskać zadowalający efekt a do tego zajedziesz się przy tym biorąc pod uwagę zrobienie całego samochodu. Nie masz kogoś znajomego kto mógłby Ci użyczyć polerki?? było by ci znacznie łatwiej i szybciej.

Opublikowano

Kurde, przeglądałem może bym kupił jakąś polerke, ale ceny 200-300 to dosyć sporo, żadnej za stówke nie znalazłem. A zapomniałem dodać autko kupiłem pare miesięcy temu i nie było tych defektów pojawiły się nagle, jakby sprzedający wysmarował go woskiem koloryzującym. Defekty występują głównie na 2 elementach. Klapa bagażnika, którą widać na zdjęciu i na masce przy spryskiwaczach i na dachu kawałek, lecz dachu(jakieś 40cmx10cm). Postaram się zrobić więcej zdjęć ale niestety pada deszcz. Drzwi czy też inne elementy wyglądają na prawdę ładnie, aż zastanawia mnie jak możliwe jest, że tylko klapa i maska wypłowiała.

Do dyspozycji w tej chwili mam wiertarkę(odpada za wysokie obroty), wkrętarkę( z regulacją 300-1200 obrotów) oraz uchwyt do mocowania padów do wiertarki. Przeglądałem filmy z relacją polerowania wkrętarką i jakoś to wychodziło. Co Sądzicie o wkrętarce?

Opublikowano

Jak możesz to napisz jaki to jest lakier: zwykły akrylowy czy metalik?? Na zdjęciu wygląda jakby się łuszczył bezbarwny ale o tym nic nie piszesz więc raczej odpada. Czy przypadkiem nie były te elementy ponownie lakierowane i teraz wyszły błędy w "sztuce".

Czekamy na więcej zdjęć może wtedy uda się znaleźć przyczynę i rozwiązanie.

Opublikowano

Maska i klapa w dotyku nie wyglądają na łuszczące się, powierzchnia jest równa. Na masce troche odprysków od kamieni. Akryl czy metalik. Hmm lakier jest taki, troche perłowy. Załączam więcej zdjęć, jednak pogoda na zdjęcia dziś straszna. Wytarłem ręcznikiem i poczekałem chwile aby doschło. Zdjęcia załączam.

Dodałem też drzwi, które wyglądają dosyć dobrze w porównaniu do maski i klapy

 

 

2moz8dd.jpg

69jbir.jpg

6dwqae.jpg

2uota9d.jpg

 

 

 

 

 

Opublikowano

Teraz w dziale "Giełda" są na sprzedaż dwie budżetowe polerki za nie dużo więcej niż 100,00 zł.

 

Nawet jak kupisz jakąś za 200,00 zł to za chwilę możesz ją tam opchnąć po robocie.

Opublikowano

Z tego co czytałem to jedna już tylko została i jest jakiś problem z blokadą.

Kurde, szkoda bo chęci mam, czasu też sporo i chętnie bym to ręcznie zrobił. A co o środkach Brayt sądzicie?

 

Znalazłem też taką polerke za 50zł, taka bedzie dobra, czy musi być w stylu szlifierki? Wtedy jak z padami do takiej polerki

154078773_1_1000x700_polerka-samochodowa-einhell-nowa-sol.jpg

Opublikowano

Draxos, na podstawie zdjęć które zamieściłeś jedyne co mi przychodzi do głowy to wada lakiernicza (przebarwienie). Najlepiej podjedź do jakiegoś lakiernika niech oceni na żywo jak to wygląda i zmierzy grubość powłoki lakierniczej, będziesz przynajmniej wiedział co dalej z tym robić.

 

Co do "polerki" którą pokazałeś :thumbdown: żeby Cię czasem nie podkusiło jej kupić!!! STRATA KASY.

Opublikowano

Ta "polerka" nadaje sie jedynie do polerowania podłogi ;)

 

[ Dodano: 4 Czerwiec 2014, 14:12 ]

Ta "polerka" nadaje sie jedynie do polerowania podłogi ;)

Opublikowano

No właśnie, domyśliłem się ze ta polerka lipa bo nic o regulacji obrotów nie piszą i wydaje mi się, że dobra polerka jest w wyglądzie jak szlifierka. Ok jak podjade do lakiernika to sie skonczy tak, że będą mi chcieli wypolerować. Jedyne co mi zostaje to kupić tricolora, mleczko polerskie i sprawdzić co z tego wyjdzie;/

////

 

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc odkopię troszkę ten. Ręczna polerka nic nie dała mimo, że się zmachałem.

Nie daję za wygraną. Planuję zażyczyć na urodziny(za 4 miesiące) polerkę typu K2 lub cos w granicach 200zł. Jednak walka z lakierem trwa. Lubię bawić się w konstruktora , więc zrobiłem sobie polerkę. Użyłem do tego silnika od wkrętarki oraz prostego regulatora obrotów na układzie ne555. Fabrycznie miała ona obroty od 0 do 1200, ale to nie problem bo silnik pracował na akumulatorze 9.6v ja zastosowałem 12v aku przez co silnik trochę sie grzeje(dałem mu chłodzenie) ale obroty zapewne wzrosły do ok 1500.

Tak więc aktualnie mam do dyspozycji "polerke", mleczko k2 Venox, paste Farecla G3, Ipa, pady polerskie karbowane i zwykłe(nie znam różnic) w kolorach biały, pomarańczowy i czarny. Czyli od twardego do miękkiego jest. Najpierw spróbuje miękkim, żeby zobaczyć czy bedzie efekt jak nie to pójdzie twardy.

Lecieć G3, czy coś innego muszę kupić. Mam dostęp do kosmetyków Carsystem.Takie

 

Na zakończenie dodam, że jak nie wyjdzie coś to trudno, na czymś nauczyć się trzeba a lakierowanie klapy za 100zł u mnie w mieście.

 

K2_GOLD_Venox_zestaw_do_usuwania_rys_i_zarysowan_G050.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.