piotr88kn Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Witam Dziś mam coś dla fanów BMW "Trójka w coupe" rocznik 1993 po przekładce silnika na M54B30 3.0 231hp natomiast felgi były robione w firmie Authentic Cars z Wieliczki. Samochód świeżo odebrany od kogoś kto nazywa siebie lakiernikiem... po lakierowaniu samochód został wypolerowany chyba druciakiem do garów więc trochę roboty z nim było. Miały być położone 4 warstwy bezbarwnego ale w jednym miejscu przez bezbarwny się przebiłem Mycie wstępne: Pianownica gloria FM10 a w niej aktywna piana ValetPRO pH Neutral Snow Foam Mycie właściwe: - Rękawica Chemical Guys 3in1 - Meguiar's gold class - Fluffy dryer Dekontaminacja: - Prickbort mac 124 - Glinka Bilt Hamber auto clay medium - poślizg woda i Megs Gold Class - ValetPRO Dragons Breath Felgi: - ValetPRO bilberry wheel cleaner - ValetPRO Dragons Breath - Bilt Hamber auto clay medium - Finish Kare 1000p - Meguiar's Endurance Korekta lakieru: - Makita 9227CB - pasy Menzerny FG 500, PF 2500, FF 4000 - pady Felxi biały, pomarańczowy, żółty - futro Flexi - Menzerna Top Inspection i IPA - mikrofibry różne i dużo - taśma z brico Zabezpieczenie: - Cquartz - Dodo Juice Blue Velvet (bardzo fajny zapach jak guma do żucia owocowa) Hologramy pięknie mieniące się w słońcu Felgi też są po renowacji ale to zostało zrobione dobrze Zdjęć z mycia niestety nie mam bo jak już mi się przypomniało to był juz umyty i osuszony więc przejdziemy do glinkowania Glinka zbyt wiele roboty nie miala samochód był tydzień po lakierniku i mało jeżdzony po odebraniu Stan faktyczny lakieru... (Nawet nie chce tego komentować) Jakieś kawałki czegoś wklejone w lakier na bagażniku Przyszedł czas na oklejanie jako że nie lubie się bawić w usuwanie kropek zaklejona została cała szyba przednia i tylna Tak wygląda pół na pół po jednym przejechaniu fg500 i białej gąbce więc zapadła decyzja o użyciu futra Tak wyglądało po przejechaniu futrem Bagażnik musiałem zmatowić papierkiem 2500 żeby wyrównać te miejsca gdzie coś było przyklejone tak wygląda pół na pół po zmatowieniu i przejechaniu menzerna 2500 na pomarańczowym padzie Kilka zdjęć po futrze Tu widać miejsce przebicia się przez bezbarwny Bagażnik po robocie Po pelerce w ruch poszedł A dzień później Dodo blue velvet a tak bo można i efekt końcowy. Niestety pogoda bie sprzyjała całe niebo zachmurzone wielkich refleksów świetlnych nie znajdziecie ale efekt zadowala Na koniec jeszcze zapadła decyzja o przemalowaniu rozpórki na czarny mat Szyby zastały umyte tym Są fajne gładkie ale jednak jeszcze będą poprawione Autoglym car glass polish jak tylko przyjdzie A tak na marginesie ma ktoś pomysł co to jest na kielichu i jak to usunąć? Korekta nie jest na 100% większe rysy zostały ale też na początku się pogodziliśmy ze nie zrobimy tego na 100% Kolejnym etapem będzie zrobienie wnętrza samochodu tzn. obszycie foteli wymiana boczków deski rozdzielczej i całego dywanu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Na kielichu oryginalne zabezpieczenie BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Dobra robota ale mam pytanie. Po co komuś 4 warstwy bezbarwnego? Z punktu widzenia estetyki to głupota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
§Pablo Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 czy nie za wcześnie na polerkę? Lakier powinien odleżeć co swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr88kn Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Mały błąd miało być 3. Żeby bez obaw o przebicie usunąć skórkę pomarańczowa Samochód stał tydzień po lakierowaniu u lakiernika a jeszcze tydzień pod domem a czasu juz zbyt wiele nie było bo brat będzie nim do ślubu jechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 ..i pomyśleć, że żyłem w błędzie (?), iż ryzyko podczas niwelowania morki polega na tym że chce się zrobić za dużo a nie na tym, że lakiernik położył za mało warstw klaru.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr88kn Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Widzisz Miyagi... człowiek uczy się całe życie No ale tak na serio żeby nie robić offtopu powiem tak... Najwyraźniej wiedza lakiernika nie przewyższała mojej skoro nawet nie próbował mnie z błędu wyprowadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 czy nie za wcześnie na polerkę? Lakier powinien odleżeć co swoje Robiłem już auta 4-5 dni po lakierowaniu - nic kompletnie się nie działo innego niż auta lakierowane rok temu. Sam lakiernik twierdził, że po 48h mogę robić co chcę z lakierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cebulka Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 dżisas, chyba rzeźnik malował, a nie lakiernik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak17071 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 e36 wygląda świetnie Przed korektą lakier przypominał mój na nissanie z 2000 r który był myty na szczotkach. I pomyśleć że to nie dzieło szczotek, a "lakiernika" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebas1 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Miło spotkać tu kolegę z okolic Ogólnie dużo pracy zrobione a wiadomo nie których rzeczy po lakiernikach nie da się poprawić bez ponownego lakierowania.. Czekam na więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SewerynD Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Niezły ten malarz, lakier wygląda jakby został wymatowiony P2000, a później wysmarowano go jakimś tanim AIO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biznes365 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Efekt końcowy jak najbardziej na +. U mnie po lakierniku tylko piękna morko została.A tu faktycznie tak jak by matowana warstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek1974 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Większość lakierników jedzie na farecli G3 do polerownia(czysta ekonomia 3 kilogramy kosztuje około 120pln).Jak wiadomo musi ona dostawać wody żeby pracowała jak potrzeba Tego są póżniej skutki-woda odparował i jest to co jest-czyli wielka lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 fajnie wyszło.. ale spasowanie maski tragedia.. patrząc na przód samochodu szczelina po lewej a po prawej stronie istny dramat. (2 zdjęcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Wszystko jest uzależnione od klaru, ja dzisiaj lakierowałem drzwi i błotnik w A4 a jutro poleruje już cały samochód, a morka powstaje od wielu czynników takich jak np. zbyt małe ciśnienie, za dużo odległość pistoletu od lakierowanego elementu, zbyt ubogo wylany klar ,rodzaj klaru itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 28 Maja 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 A dzień później Dodo blue velvet a tak bo można Nie wiem czy kolega jest swiadomy, ale z tego co wiem przez pierwsze 48h jest zakaz dotykania lakieru po polozeniu cquartza, a 7 dni mycia. Nie chce byc zlym prorokiem, ale te pare groszy wydane na kwarc poszlo do kosza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr88kn Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 To jest UK edition a na opakowaniu było na pisane że w tej wersji 24 godz i oczywiście było odczekane 24 godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mess Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 piotr88kn, Ładnie wyszło biorąc pod uwagę co zastałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Lakiernikowi powinno się uciąć ręce, przecież to jest fatalnie pomalowane. Na którymś zdjęciu zrobionej klapy widać to wyraźnie. Druga rzecz to że ten samochód wygląda na polepiony i nie spasowany. O położeniu wosku na świeżą powłokę nawet nie wspominam. Grubego projektu z tego raczej nie będzie. Zrób może zdjęcia w jakieś ładnej okolicy bo na tej polanie też nie wyglądają zachęcająco. Żeby nie było to wyprowadziłeś lakier na prawdę ładnie i podziwiam za wkład wsadzony w ten samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambol Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Lakiernikowi powinno się uciąć ręce, przecież to jest fatalnie pomalowane. Na którymś zdjęciu zrobionej klapy widać to wyraźnie. Druga rzecz to że ten samochód wygląda na polepiony i nie spasowany. O położeniu wosku na świeżą powłokę nawet nie wspominam. Grubego projektu z tego raczej nie będzie. Zrób może zdjęcia w jakieś ładnej okolicy bo na tej polanie też nie wyglądają zachęcająco. Żeby nie było to wyprowadziłeś lakier na prawdę ładnie i podziwiam za wkład wsadzony w ten samochód. A cóż sie czepiasz lakiernika jak ludzie chcą malować cały element za 250zł to niech sie później nie dziwią że auta takie wychodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Karambol jaka wedlug Ciebie powinna byc cena za dobre malowanie elementu?? Pytam zupelnie powaznie, u mnie w miescie wiekszosc maluje po 300zl a w swoim aucie mam cale boki do pomalowania i jestem ciekaw ile moze kosztowac dobre malowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 u mnie we wsi ceny wahają się 250-350 (zdarzają się i tańsi). ja płacę 250, wiem na jakich komponentach lakiernik pracuje i zawsze jest bardzo porządnie rzecz zrobiona, zakonserwowana od wewnątrz i od zewnątrz, zabezpieczona na przyszłość nawet bardziej, niż się spodziewam. Oczywiście żadnej faktury/rachunku, czysta kasa do ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Sucre, tak zaupełnie poważnie to znajomy lakierował swoje auto gdzies w okolicy konina i płacił prawie 400 zł za element ( i to 3 lata temu), cena w odniesieniu do innych lakierników ciut wysoka, ale jakoś usługi na prawde na wysokim poziomie. Na pierwszy rzut oka czy pod halogenem, czy słońcem nie widac jaki element był robiony. U mnie biorą w okolicy 250 -350. ten co lakieruje za 350 wizualnie również jest dobrze ale nie dba o takie rzeczy jak ładne wykończenie np pod lampa, tzn nie sciąga lamp tylko okleja i póżniej rożne kwiatki widać. Któs kto sie zna to wie że po takich miejscach idzie najszybciej rozpoznać lakierowane auta...Sory za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Całkiem fajny kebab zwłaszcza że z męskim silnikiem Wpadnij może kiedyś na nasze 3miejskie forum bmw Chciałbym jeszcze wtrącić parę groszy co do sezonowania powłok. Obecnie pracuję akurat na żywicach epoksydowych i powiem Wam, że powłoka w czasie od momentu nałożenia zmieniła swoje parametry. Jako że początkowo była bardzo elastyczna ( specjalnie modyfikowałem ftalanami ) to po ok 4-5 dniach zrobiła się twarda że ciężko było ją przełamać. Obecnie po około 15 dniach wykazuje zamierzone parametry twardo-elastyczne. To że warstwa wierzchnia po 2h wydaje się sucha to znaczy ... że wydaje się Podobne wnioski również mam z poliuretanów , ale nie przyglądałem się jeszcze temu dokładniej. Ps jakbym swoje auto malował to bym wysezonował a nie od razu zabierał się za obróbkę powierzchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się