inairam Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam Chciałbym dziś przedstawić forumowiczom relację z kosmetyki nowej fury kolegi. Złom, jak go pieszczotliwie nazywamy to bardzo fajne autko w trasę i do poupalania po mieście. Urodził się w 1999 roku, z 286 gniadymi pod machą. Jednocześnie nie będąc zajechanym, bardzo potrzebował detailingu (palacze i brudasy jako poprzedni użytkownicy). Pracowałem na spokojnie, po 6 godzin dziennie bo miałem jeszcze inne zajęcia. Całość wyniosła około 10 dni czyli ok. 60 godzin. Korektę bym ocenił na 70-75% z wyłączeniem powierzchni płaskich (maski itp.) gdzie wszystko zostało dużo dokładniej wypolerowane (pojedyńcze grubasy zostały). Generalnie najbardziej chodziło o odświeżenie, a z racji poprawek lakierniczych do zrobienia z pełną korektą poczekam. Lakier mimo, że w większości oryginalny poddawał się w miarę obróbce (ok. 4-5 przejazdów S2 do wycięcia wszystkich rys). Kolega jestem co najważniejsze zadowolony z efektu no i fura przyciąga spojrzenia na mieście ). Przepraszam za kiepską jakość zdjęć ale miałem pod ręką tylko komórkę, na dodatek z rozregulowanym autofocusem. Relacja nie jest pierwszych lotów, ale za dużo trochę tego na "Co zrobiłeś dziś przy...", tak więc proszę o nielinczowanie za brak profesjonalizmu w fotkach . Te odbicia na lakierze to nie hologramy, lecz rozproszenie światła w soczewce. Miłego oglądania i zapraszam do komentowania . Środki użyte do czyszczenia: Skóra - Zestaw Colorlock (Stark Reiniger + szczotka) - Zaino Z10 - Colorlock LV - Mikrofibry - Aplikatory z MF Vinyle - APC BH 1:10 - Szczoteczka do detali Zymol - Mikrofibry - Zymol Vinyl Conditioner - Koch Chemie Nano magic PlastCare - Aplikatory z MF Szyby - IPA 1:1 - Shiny Garage do szyb - Gtechniq G1+G5 - Pad filcowy + CarPro Ceriglass Dywaniki i wykładzina - Pranie ekstrakcyjne (chemia ProChem) Koła (przygotowane wcześniej) - APC Nielsen 1:4 aż do czystego celem dokładnego wyczyszcznia opon pod dressing - Nielsen Acidic Aluminium Cleaner - Prickbort - Glinka BH Soft - CarPro IronX - Sonax BSD - Zymol Tire Mycie - APC 1:4 - Dodo Juice Born To Be Mild - Rękawica CarPro - Fluffy Dryer - Microfiber Madness Dry Me Crazy - Prickbort - CarPro IronX - Pędzelki - Daytona SpeedMaster Korekta - Makita 9227CB - Pasty i pady Scholla (S2, S17+, S40) - Fibry CrystalDetail - Korek szlifierski, papier 2500 Flexipads Wydech - Papiery ścierne 80, 240, 800 i 2000 - Wełna stalowa Allstar - Brilliant Polish - AF Mercury Metal Polish Zabezpieczenie - Dedykowane fibry i aplikator Zymol - Zymol HDC - Zymol Glasur Przed Po odkurzeniu Plamy i pobrudzone plastiki w bagarze Po ekstrakcyjnym Myjka! Podejście pierwsze - odsmalamy, ironujemy, glinujemy i te pe. Tafla morska Zaczynają przejrzewać te koła Łet luk Trochę osadu na glince było Dywany (zapodziały mi się zdjęcia przed, wybaczcie) - doprało się wszystko na szczęście. Dywany z E39 są dużo grubsze i bardziej mięsiste niż te z E60, widać, że księgowi się wpierdzielili w kompetencje :< Skóry Podnóżek i boczek po, samo siedzisko przed Po Brak konserwacji sprawił, że sciągnęło się troche farby - skóra jakby zachodziła mchem być może w przyszłości podkoloruje się tą kanapę... Lewa strona przed, prawa po: Inne elementy po Fotel kierowcy - praktycznie jedyne miejsce gdzie było dużo syfu Dół po, góra przed Po Kierownica 50/50 Po Plastiki - szczątkowe zdjęcia, nie pamiętałem o pstrykaniu fotek Tył przed dressingiem, przód po Oklejenie i wjazd do garażu oraz pierwsze oględziny pod słońcem Efektywny sposób na przyklejenie rejestracji "miro handlarz style" Korekta - tu nie trzeba komentarzy Relaks I wracamy do pracy... Holo Dalej... Pyłu trochę było po S2 Robimy wydeszek na błysk Chromy - lewa strona przed Po I umyty po korekcie Wymiana koła sterowego na coś bardziej w klimacie Dressing - lewe po prawe przed Logo na kluczyk I po zabezpieczeniu + foty końcowe (przegapiłem zachód słońca ) I nie mogło się obyć bez znaczka... Dziękuję za oglądanie - mam nadzieję, że się podobało - P.S. komora silnika była robiona już w innym odcinku, bo były prowadzone prace warsztatowe I sorry za chaotyczność w relacji, szykuję powoli już coś lepszego, ale to dopiero we wrześniu będzie można pokazać
tasek Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dobra robota! Ładnie wyszło, warto się zajmować takimi furkami bo to ostatnie "prawdziwe" auta, klasyczne linie, naprawdę podoba mi się Jedyne co mi się nie widzi to przednie reflektory jakieś takie matowe się zdają chyba że to wina zdjęcia
coobah Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Ładne autko do ładnej relacji. Szkoda tylko, że przez te 6 dni które poświęciłeś na pracę nie miałeś normalnego aparatu. Słabe foty psują cały klimat...
Frycu75 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Fajne auto, jeszcze fajniejsze serce, a i porządki odpowiednie. Jeszcze tylko polerka reflektorów i większy parapet W którym klubie w 3m takie piątki śmigają ?
dzinkins Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Auto na pewno nie do poznania ale sporo więcej można było z niego wyciągnąć Ale zaimponowałeś mi zrobionym ładnie wydechem Oby tak dalej
Sucre Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Nie chce umniejszac nakladu pracy ale po zdjeciach koncowych w ogole nie widac efektu...zdjecia 50/50 bardzo fajnie a wiadomo ze lakier bmw miekki nie jest. Wez jakas lustrzanke i w ladny sloneczny dzien porob zdjecia. Jak jazda 4,4??
inairam Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @dzinkins, zdecydowanie więcej można było wyciągnąć i przyznaje się bez bicia. Tak jak pisałem, chodziło głównie o odświeżenie. W sumie nawet się cieszę że nie poszedłem na całość, bo tydzień później w ASO panowie "przepychali" auto bo stało bez miski olejowej i zrobili taniec rys na bokach, także wszystko jest do robienia jeszcze raz... @Sucre, jak napisałem ^ zdjęć robić nie mogę bo ekipa mechaników wszystko popsuła. Na jesień przejadę go jeszcze raz i wtedy już z poważnym aparatem Jazda pierwsza klasa... m62tu fajnie burczy na niskich (1,5-3k) obrotach @frycu75, jaki klub? o co chodzi?
pushkarev90 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 na e60 też była/będzie jakaś koretka i relacja?
inairam Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=9575
marasec Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 no ładnie. Szkoda, że tak mało 50-tek bo lubię oglądać jak są dobrze zrobione
zsolpyw Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Dobrze odpicowany klasyk, prawie jak na sprzedaz:D
Arkadin Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 M60B40 pod maską oraz piękny wygląd. To jest prawdziwe BMW.
bastek28 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Spoko robota Wyszło Calkiem ciekawie
SJake Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jak na 'złom' to w całkiem niezłej kondycji.
inairam Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 A, wrzucę jeszcze jak wygląda zestawik "startowy", nadmienię że to tylko połowa sprzętu bo reszta była dokupywana po sztuce itp.
Frycu75 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 @frycu75, jaki klub? o co chodzi? Bmw pomorze, bmw3m, bmwdrivers
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się