Tomek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 Dzieki Chłopaki za słowa krytyki:):) Ale jak to Łukasz celnie ujął ważne żebym to ja był zadowolony:) Przynajmniej jest trochę inaczej niż seryjnie, no i pyłu z klocków nie widać:)ale i tak jest trudno je utrzymać w czystości dlatego jestem w trakcie aplikacji 3 warstw Wheel sealanta:) Autko stoi już 2 dni garażu i proces trwa zgodnie z planem
wax-master Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 A mi się podoba pomalowałbym jeszcze kapselki (zostawiając srebrne logo o ile jest) i dał jakieś czarne kapturki na śruby.
malkolm Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 kapturki na śruby no coś ty , śruby muszą być w chromie
Tomek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 Śruby są w chromie i logo tez jest bo to seryjne felgi:)Też myślałem o pomalowaniu kapsli na czarno i zostawieniu logo ale trochę z tym zabawy,może jak znajdę czas co sie z tym pobawię:)A jeśli chodzi o auto to optycznie wygląda na niższe,Tato jak zobaczył moj wyczyn to powiedział ze odebrałem temu autu prezencje oraz klasyczny wygląd, i teraz wygląda jak "sportowy":):)
Marco Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 no i pyłu z klocków nie widać Nie no to faktycznie powód... Mi tez sie nie podoba,felgi powinny być srebrne,felgi maja się "kręcić",ma być je widać,ma być blask. A tera to takie...stalówki... Szczerze to spieprzone cale auto,dobrze ze to sedan bo kombi to jak karawan pogrzebowy by był...
Tomek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 Marco ten pyl z klocuszków to nie główny powód,przy okazji.Są rożne gusta,jednym sie podoba a innym nie.Ważne ze mi to pasuje:)
julian Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 Tomek, szczerze mówiąc, myślałem, że będzie gorzej! może nie jest to idealny komplement, ale nie ma dramatu. Jeśli Ty jesteś zadowolony, to git. Teraz tylko wsadź turbine i idealny sleeper;)
Tomek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 Dzieki Julek za pomysł:)Turbinkę juz mam tyle tylko ze seryjna ale moze kiedys kto wie kto wie:)
julian Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 aaaa, bo Ty masz diesla. coś mi po głowie chodziło, ze 2.0 benzyna, nie wiem, może dlatego, że takim kiedyś jeździłem i już mi tak zostało, że każdy avensis do 2.0 benzyna;)
Tomek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 ja mam 2.2 diesla i przyjemnie sie nim smiga:)
Przemek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tomek, to teraz coś przyjemnego połóż na zaciski (tak jak turzol chrom more chrom a lot of chrom albo ewentualnie rosso scuderia ). Ale jak położysz chrom to wtedy Ci bedzie korespondowało z kapturkami na śruby i jeszcze biały paseczek na oponkę.... Albo zrób tak jak Ci kiedyś mówiłem, przepolerój sam koniuszek rantu na feldze na styku z oponą. Też jest zajebisty efekt. No i, gdy położysz wtedy na zaciskach chrom korespondujący z kapselkami na śrubach, to dopiero wtedy te polerowane ranciki będą taką wisienką na torcie.
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Szczerze mówiąc Przemek myślałem o położeniu chromu na zaciski:)Zastanawiałem się czy mogę zrobić to sam i jaka będzie wytrzymałość tej powłoki na temperaturę z hamulców??Aha mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki:)Czy 3 warstwy Wheel sealanta wystarczą????Proces jego nakladnia wygląda tak:)Rano nakładam warstwę czyli ok 7 a ok 18 idę ja spolerować i następnego dnia proces powtarzam:):)i tak juz 3 dni:)
Przemek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tomek,. a masz wanne do galwanizowania? Co do warst, to myślę, że 3 wystarczą, ale skoro Ci sie nudzi, to masz jeszcze piatek i sobote. Nie wiem jak się zachowują te wszystkuie farby typu chrom w sprayu. Nie miałem z nimi do czynienia. Turzol po prostu wykrecił zaciski i zaniósł do chromowania.
kanar Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 nie zachowuja sie w ogole te w sprayu, szkoda kasy
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tak myślałem:(Niestety nie mam wanny do galwanizowania:(ale za to mieszkam w mieście gdzie jest specjalna strefa ekonomiczna a w niej znajdują się jedne z najlepszych jak nie najlepsze malarnie proszkowe i galwanizernie:):)Wiec pewnie na wiosnę wybiorę sie do jednej:)Wroce jeszcze do warstw WS.Przemek ale czy kolejne warstwy pozytywnie wpłyną na trwałość skoro mam już ich 3 ??Producent sugeruje 2-3 warstwy w odstępach 30min wiec i tak przeginam:)
Przemek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tomku, jeżeli to jest sealant, to teoretycznie można nakładać wiele warstw. Zważ też proszę sytuację meteorologiczną i środowisko solankowe na drogach w obecnym okresie. Oczywiście przegięcie przegięciem, ale inaczej są testowane środki na drogach słonecznej Kaliforni, a inaczej na zasolonych drogach w Polsce.
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zainspirowałeś mnie Przemek:)Dzięki:)
Przemek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tomek, dzięki. Ja natomiast na Twoim miejscu myslałbym jakby tu te ranciki w tych felgach wypolerować.
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Wydaje mi się byłby z tym problem:(te felgi nie maja żadnej granicy gdzie można by je było odciąć i wypolerować:(Ale z to mam juz wenę na letnie kola:)Myslalem je pomalowac na czarno a same "łopatki" wypolerowac poniewaz maja granice gdzie mozna to ladnie zrobic bez specjalnych operacji:)Wygladaja tak> A wracjac do WS to ile nalozyc tych warstw???
malkolm Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tomek, jeśli myślisz o polerowaniu tych felg co są na fotce to na obręczy proponował bym zrobić około centymetrowy polerowany rant. będzie o wiele lepiej wyglądało
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 To tez jest jakaś myśl:)Mozna byłoby tak zrobic:)bo jest z czego to robić
kanar Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tomek, jeśli myślisz o polerowaniu tych felg co są na fotce to na obręczy proponował bym zrobić około centymetrowy polerowany rant. będzie o wiele lepiej wyglądało konie z rzedem jak znajdziesz fachowca ktory sie tego podejmie i zrobi idelanie rowne odciecie na lakierze. mozna by probowac do zalamania ktore jest przed przed wentylem, no ale to bedzie wiecej niz 1 cm i przy polerowanych ramionach to juz bedzie choinka.
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Dokładnie kanar,kiedys gadalem z gosciem ktory to robi i wlasnie mowil ze raczej sie tego nie podejmie a jak by sie podjął to nie bierze odp. za efekt końcowy:(wiec pewnie wypoleruje tylko "łopatki"
kanar Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 zrobilem kiedy pare kompletow , wiem jaka to jest ciezka praca i czego sie mozna spodziewac
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2010 No to SZACUN bo ja nigdy tego nie robiłem ale przypuszczam jaka z tym zabawa:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się