Skocz do zawartości

Usunięcie rysek z niepolakierowanych felg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki Chłopaki za słowa krytyki:):):) Ale jak to Łukasz celnie ujął ważne żebym to ja był zadowolony:) Przynajmniej jest trochę inaczej niż seryjnie, no i pyłu z klocków nie widać:)ale i tak jest trudno je utrzymać w czystości dlatego jestem w trakcie aplikacji 3 warstw Wheel sealanta:) Autko stoi już 2 dni garażu i proces trwa zgodnie z planem :)

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Śruby są w chromie i logo tez jest bo to seryjne felgi:)Też myślałem o pomalowaniu kapsli na czarno i zostawieniu logo ale trochę z tym zabawy,może jak znajdę czas co sie z tym pobawię:)A jeśli chodzi o auto to optycznie wygląda na niższe,Tato jak zobaczył moj wyczyn to powiedział ze odebrałem temu autu prezencje oraz klasyczny wygląd, i teraz wygląda jak "sportowy":):):)

Opublikowano
no i pyłu z klocków nie widać:)
:lol: Nie no to faktycznie powód... Mi tez sie nie podoba,felgi powinny być srebrne,felgi maja się "kręcić",ma być je widać,ma być blask. A tera to takie...stalówki... Szczerze to spieprzone cale auto,dobrze ze to sedan bo kombi to jak karawan pogrzebowy by był... :thumbdown:
Opublikowano

Marco ten pyl z klocuszków to nie główny powód,przy okazji.Są rożne gusta,jednym sie podoba a innym nie.Ważne ze mi to pasuje:)

Opublikowano

Tomek, szczerze mówiąc, myślałem, że będzie gorzej! ;) może nie jest to idealny komplement, ale nie ma dramatu. Jeśli Ty jesteś zadowolony, to git. Teraz tylko wsadź turbine i idealny sleeper;)

Opublikowano

aaaa, bo Ty masz diesla. coś mi po głowie chodziło, ze 2.0 benzyna, nie wiem, może dlatego, że takim kiedyś jeździłem i już mi tak zostało, że każdy avensis do 2.0 benzyna;)

Opublikowano

Tomek, to teraz coś przyjemnego połóż na zaciski (tak jak turzol chrom :evil: more chrom :evil: a lot of chrom :evil: albo ewentualnie rosso scuderia :oops: ).

Ale jak położysz chrom :evil: to wtedy Ci bedzie korespondowało z kapturkami na śruby :song:

i jeszcze biały paseczek na oponkę....

Albo zrób tak jak Ci kiedyś mówiłem, przepolerój sam koniuszek rantu na feldze na styku z oponą. Też jest zajebisty efekt. No i, gdy położysz wtedy na zaciskach chrom :evil: korespondujący z kapselkami na śrubach, to dopiero wtedy te polerowane ranciki będą taką wisienką na torcie.

Opublikowano

Szczerze mówiąc Przemek myślałem o położeniu chromu na zaciski:)Zastanawiałem się czy mogę zrobić to sam i jaka będzie wytrzymałość tej powłoki na temperaturę z hamulców??Aha mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki:)Czy 3 warstwy Wheel sealanta wystarczą????Proces jego nakladnia wygląda tak:)Rano nakładam warstwę czyli ok 7 a ok 18 idę ja spolerować i następnego dnia proces powtarzam:):)i tak juz 3 dni:):P

Opublikowano

Tomek,. a masz wanne do galwanizowania?

 

Co do warst, to myślę, że 3 wystarczą, ale skoro Ci sie nudzi, to masz jeszcze piatek i sobote.

 

Nie wiem jak się zachowują te wszystkuie farby typu chrom w sprayu. Nie miałem z nimi do czynienia. Turzol po prostu wykrecił zaciski i zaniósł do chromowania.

Opublikowano

Tak myślałem:(Niestety nie mam wanny do galwanizowania:(ale za to mieszkam w mieście gdzie jest specjalna strefa ekonomiczna a w niej znajdują się jedne z najlepszych jak nie najlepsze malarnie proszkowe i galwanizernie:):)Wiec pewnie na wiosnę wybiorę sie do jednej:)Wroce jeszcze do warstw WS.Przemek ale czy kolejne warstwy pozytywnie wpłyną na trwałość skoro mam już ich 3 ??Producent sugeruje 2-3 warstwy w odstępach 30min wiec i tak przeginam:):)

Opublikowano

Tomku, jeżeli to jest sealant, to teoretycznie można nakładać wiele warstw.

Zważ też proszę sytuację meteorologiczną i środowisko solankowe na drogach w obecnym okresie.

Oczywiście przegięcie przegięciem, ale inaczej są testowane środki na drogach słonecznej Kaliforni, a inaczej na zasolonych drogach w Polsce.

Opublikowano

Wydaje mi się byłby z tym problem:(te felgi nie maja żadnej granicy gdzie można by je było odciąć i wypolerować:(Ale z to mam juz wenę na letnie kola:)Myslalem je pomalowac na czarno a same "łopatki" wypolerowac poniewaz maja granice gdzie mozna to ladnie zrobic bez specjalnych operacji:)Wygladaja tak> A wracjac do WS to ile nalozyc tych warstw???:)

ENZOH.jpg.38f7394595911a6e2da49c4bb76db0e3.jpg

Opublikowano

Tomek, jeśli myślisz o polerowaniu tych felg co są na fotce to na obręczy proponował bym zrobić około centymetrowy polerowany rant. będzie o wiele lepiej wyglądało

Opublikowano
Tomek, jeśli myślisz o polerowaniu tych felg co są na fotce to na obręczy proponował bym zrobić około centymetrowy polerowany rant. będzie o wiele lepiej wyglądało

 

konie z rzedem jak znajdziesz fachowca ktory sie tego podejmie i zrobi idelanie rowne odciecie na lakierze. mozna by probowac do zalamania ktore jest przed przed wentylem, no ale to bedzie wiecej niz 1 cm i przy polerowanych ramionach to juz bedzie choinka.

Opublikowano

Dokładnie kanar,kiedys gadalem z gosciem ktory to robi i wlasnie mowil ze raczej sie tego nie podejmie a jak by sie podjął to nie bierze odp. za efekt końcowy:(wiec pewnie wypoleruje tylko "łopatki"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.