HubertRinkon Posted January 11, 2014 Report Share Posted January 11, 2014 Witam może i ja się podzielę swoimi odczuciami . Zaczynamy wg mnie od najlepszego produktu TRIM czemu najlepszy hmm bo do tej pory nie spotkałem się z produktem który mógłby być porównywalny do gyeon trim . Aplikacja bardzo łatwa , produkt zdecydowanie przyciemnia plastiki . Trwałość to największy plus tej powłoki na plastiki (nic jej nie rusza nawet piana do samochodów ciężarowych Wurth - koncentrat) kropelki te zdjęcia niech posłużą też do kropelek MOHS Moja Ocena 10/10 RIM Tutaj sprawa wyglądała ciut inaczej Po dokładnym umyciu felgi zostały przetarte duża ilością IPA oraz dedykowanego produktu przed położeniem powłoki ( PREP ) . Aplikacja bardzo łatwa . W porównaniu do wosków które stosowałem nie robi już takiego szalu WOW jak Trim wśród plastików . Oczywiście jest to produkt który jest lepszy ale nie jest to tak spektakularne . Pierwsze mycie po ... . Po 900 km od mycia przy takim przebiegu i myciu samą zimną wodą przydałoby się użyć chemii bo felga nie jest idealnie czysta ( ale wygląda bardzo dobrze ) http://www.youtube.com/watch?v=UOp7AsVYIgQ&feature=youtu.be przebieg 400 km ( ale warunki hmm zobaczcie sami ) Ps. Ja zakładałem zimowe koła nie miałem znaczków . dla przypomnienia to sama woda Felgi umyły się bardzo dobrze musicie uwierzyć na slowo bo nie zrobiłem zdjęcia ( tylko te w trakcie ale i one pokazuja siłe RIM ) MOHS Łatwość w aplikacji i docieraniu na ogromy plus nie ma z tym problemów . Powłoka w widoczny sposób przyciemnia lakier . Niestety tutaj nie mam testu długodystansowego bo powłoka leży na aucie około 400 km . Zaczęło się od porządnego mycia , iron , piana max itp następnie korekta , IPA bardzo dużo ipy i bardzo dużo PREP . tak wyglądał lakier po korekcie na porsche wykorzystałem około 35 ml produktu ( położone zostały 3 warstwy ) 2 warstwa nieco po 2 h ( wiem wiem powinny byc 4 h ) 3 warstwa po 10 h Auto trzymane cały czas w garażu temp 22 st . na test długodystansowy przyjdzie odpowiedni moment póki co niski przebieg nie pozwala mi się wypowiedzieć w 100% . Zrobię z 5000 km i dam znać co i jak Nie na temat przy okazji Końcówki 400 km temu Dziś karcher vs PA ( nowość u mnie ) W bańce karchera koncentrat w PA 20% koncentrat ( piana wurth ) https://www.youtube.com/watch?v=JgCL_87A3kU Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_M Posted January 11, 2014 Report Share Posted January 11, 2014 Widziałem na żywo. Produkty Gyeona do plastików i felg robią robotę. Hubert jak zawsze w klasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted January 11, 2014 Author Report Share Posted January 11, 2014 CD2 ( moze ktoś połączy to bo ucina posty ) dzięki przebieg 400 km ( ale warunki hmm zobaczcie sami ) Ps. Ja zakładałem zimowe koła nie miałem znaczków . dla przypomnienia to sama woda Felgi umyły się bardzo dobrze musicie uwierzyć na slowo bo nie zrobiłem zdjęcia ( tylko te w trakcie ale i one pokazuja siłe RIM ) MOHS Łatwość w aplikacji i docieraniu na ogromy plus nie ma z tym problemów . Powłoka w widoczny sposób przyciemnia lakier . Niestety tutaj nie mam testu długodystansowego bo powłoka leży na aucie około 400 km . Zaczęło się od porządnego mycia , iron , piana max itp następnie korekta , IPA bardzo dużo ipy i bardzo dużo PREP . tak wyglądał lakier po korekcie na porsche wykorzystałem około 35 ml produktu ( położone zostały 3 warstwy ) 2 warstwa nieco po 2 h ( wiem wiem powinny byc 4 h ) 3 warstwa po 10 h Auto trzymane cały czas w garażu temp 22 st . na test długodystansowy przyjdzie odpowiedni moment póki co niski przebieg nie pozwala mi się wypowiedzieć w 100% . Zrobię z 5000 km i dam znać co i jak Nie na temat przy okazji Końcówki 400 km temu Dziś karcher vs PA ( nowość u mnie ) W bańce karchera koncentrat w PA 20% koncentrat ( piana wurth ) https://www.youtube.com/watch?v=JgCL_87A3kU https://www.youtube.com/watch?v=JgCL_87A3kU Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.pajak Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 TRIM (...) do tej pory nie spotkałem się z produktem który mógłby być porównywalny do gyeon trim +1 Dołączam się do opinii Huberta, najbardziej rewolucujny produkt z całej palety Q2 od Gyeon'a. (nie liczę dwóch "asów" z Q2M ) Moja Ocena 10/10 znów +1 - produkt w zasadzie bez wad. W 100% wart swojej ceny. HubertRinkon, obszerne testy - super Ciekawe jak TRIM ma kładach będzie się trzymał Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted January 12, 2014 Author Report Share Posted January 12, 2014 g.pajak, Asów jeszcze nie mam jak tyko pojawią się u mnie to też z chęcią przetestuje . Mam już nawet odpowiedniego kandydata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 Ciekawe jak TRIM ma kładach będzie się trzymał A czemu ma się nie trzymać ? U mnie jest już ponad 5 miesięcy i nigdzie się nie wybiera. Przyciemnienie cały czas jak zaraz po aplikacji, właściwości hydrofobowe też. Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.pajak Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 A czemu ma się nie trzymać ? Chodzi mi o warunki w jakich bardzo często użytkowane są kłady. Przeważnie mają gorzej niż Twój czy mój samochód Nie będzie to dla mnie żadnym wyznacznikiem, po prostu jestem ciekaw U mnie Q2 RIM na razie przejechał ponad 2000km, ale szyyyyybko będzie więcej, także zobaczymy Wrzucę jakieś spostrzeżenia do Twojego tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted January 12, 2014 Administrator Report Share Posted January 12, 2014 Teraz jak mamy podział na kategorie w testach, to prosiłbym o umieszczanie oddzielnych tematów dla każdego z produktów Będzie czytelniej dla wszystkich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobka01 Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 HubertRinkon, fotki nie banglają... Link to comment Share on other sites More sharing options...
voldi22 Posted March 30, 2014 Report Share Posted March 30, 2014 Pozwolę podłączyć się pod test Huberta. W zamian za rabat grupowy, zobligowałem się do opublikowania testu zakupów. Na pierwszy, wiosenny ogień poszedł Gyon RIM, który wylądował na letnim komplecie mojego samochodu. Opakowanie: + Solidne opakowanie + Przejrzysta instrukcja w języku polskim + Kilka ściereczek, które z uwagi na charakter powłoki okazały się być jednorazowymi Aplikacja: Tutaj mam odmienne zdanie niż Hubert, możliwe iż to mój początek jeżeli chodzi o obcowanie z powłokami. Felgi przed aplikacją zostały porządnie umyte (Tenzi Alux + SNB + IronX), wyglinkowowane i na koniec przetarte Prepem. Po aplikacji umieszczone zgodnie z instrukcją w cieplejszym pomieszczeniu na kilka dni. Starałem się obficie aplikować produkt na każdą felgę, natomiast mimo to miałem problem żeby zobaczyć gołym okiem gdzie już nałożyłem powłokę. Korzystałem ze światła dziennego + strumień z halogenu więc koło było oświetlone prawidłowo. Nie jestem również do końca zadowolony ze ściereczek umieszczanych na gąbce. O ile na dużych powierzchniach wewnątrz to rozwiązanie wyśmienite, to na zewnętrznym wzorze wolałem posiłkować się płatkiem kosmetycznym. Spolerowanie produktu nie stanowi żadnego problemu, podobnie jak zapach, który nie jest bardzo dokuczliwy. Wydajność bardzo wysoka, zdjęcia przedstawiają obfitą aplikację na 4 felgi. Efekt: Kropelkowanie, odprowadzanie wody na bardzo wysokim poziomie. Więcej będę mógł powiedzieć w trakcie testu, który co jakiś czas postaram się aktualizować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now