Skocz do zawartości

Gyeon TRIM , RIM , MOHS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

może i ja się podzielę swoimi odczuciami .

 

Zaczynamy wg mnie od najlepszego produktu TRIM

 

czemu najlepszy hmm bo do tej pory nie spotkałem się z produktem który mógłby być porównywalny do gyeon trim .

 

Aplikacja bardzo łatwa , produkt zdecydowanie przyciemnia plastiki .

Trwałość to największy plus tej powłoki na plastiki (nic jej nie rusza nawet piana do samochodów ciężarowych Wurth - koncentrat)

 

P1040287_zps0c4e8cfb.jpg

P1040289_zps61b7cf45.jpg

P1040294_zps4638ad71.jpg

DSC_0208_zps2f80adcc.jpg

 

kropelki te zdjęcia niech posłużą też do kropelek MOHS :)

IMG_20140108_120006_zpsdf5434f6.jpg

P1110384_zps32f46fd3.jpg

ktj4.jpg

esuw.jpg

 

Moja Ocena 10/10

 

RIM

 

Tutaj sprawa wyglądała ciut inaczej

Po dokładnym umyciu felgi zostały przetarte duża ilością IPA oraz dedykowanego produktu przed położeniem powłoki ( PREP ) .

 

Aplikacja bardzo łatwa .

W porównaniu do wosków które stosowałem nie robi już takiego szalu WOW jak Trim wśród plastików .

 

Oczywiście jest to produkt który jest lepszy ale nie jest to tak spektakularne .

 

DSC_0103_zpse4451fe0.jpg

DSC_0107_zps6fcd14fc.jpg

DSC_0111_zps6e8ad435.jpg

DSC_0143_zps22f5d775.jpg

DSC_0140_zps24c5860f.jpg

 

Pierwsze mycie po ... .

PC130092_zpse8d94920.jpg

PC130097_zpsf3ef3edc.jpg

PC130098_zps5236698b.jpg

 

Po 900 km od mycia

P1110366_zps2d55821d.jpg

P1110373_zps64ffc8d9.jpg

 

przy takim przebiegu i myciu samą zimną wodą przydałoby się użyć chemii bo felga nie jest idealnie czysta ( ale wygląda bardzo dobrze )

 

http://www.youtube.com/watch?v=UOp7AsVYIgQ&feature=youtu.be

 

przebieg 400 km ( ale warunki hmm zobaczcie sami )

Ps. Ja zakładałem zimowe koła nie miałem znaczków .

 

P1110376_zps37634bb8.jpg

P1110378_zpsfd81c09f.jpg

 

dla przypomnienia to sama woda

 

P1110382_zpsc07f7511.jpg

P1110383_zps8cb727cc.jpg

 

Felgi umyły się bardzo dobrze musicie uwierzyć na slowo bo nie zrobiłem zdjęcia ( tylko te w trakcie ale i one pokazuja siłe RIM )

 

MOHS

 

Łatwość w aplikacji i docieraniu na ogromy plus nie ma z tym problemów .

Powłoka w widoczny sposób przyciemnia lakier .

 

Niestety tutaj nie mam testu długodystansowego bo powłoka leży na aucie około 400 km .

 

Zaczęło się od porządnego mycia , iron , piana max itp następnie korekta , IPA bardzo dużo ipy i bardzo dużo PREP .

 

 

P1040314_zpsaa8a2ae0.jpg

P1040314_zpsaa8a2ae0.jpg

 

tak wyglądał lakier po korekcie

DSC_0124_zps815064b3.jpg

 

DSC_0217_zpse7c7bc2f.jpg

DSC_0235_zpsb30142a4.jpg

DSC_0238_zps6f753ec5.jpg

 

na porsche wykorzystałem około 35 ml produktu ( położone zostały 3 warstwy )

2 warstwa nieco po 2 h ( wiem wiem powinny byc 4 h )

3 warstwa po 10 h

 

Auto trzymane cały czas w garażu temp 22 st .

 

DSC_0261_zps0b1786be.jpg

 

DSC_0170_zps124e6ea6.jpg

DSC_0234_zps55c345ca.jpg

DSC_0230_zps9bfce060.jpg

DSC_0224_zps733f0a08.jpg

DSC_0273_zpsff96246c.jpg

DSC_0274_zps5ad408ff.jpg

DSC_0280_zps205cc810.jpg

DSC_0286_zpsecb29a26.jpg

 

na test długodystansowy przyjdzie odpowiedni moment póki co niski przebieg nie pozwala mi się wypowiedzieć w 100% .

Zrobię z 5000 km i dam znać co i jak

 

 

 

Nie na temat przy okazji :evil:

 

Końcówki 400 km temu

 

DSC_0267_zps47fb05ac.jpg

 

Dziś

P1110380_zps9f1459ed.jpg

 

karcher vs PA ( nowość u mnie )

 

W bańce karchera koncentrat w PA 20% koncentrat ( piana wurth )

 

https://www.youtube.com/watch?v=JgCL_87A3kU

Opublikowano

CD2 ( moze ktoś połączy to bo ucina posty ) dzięki

 

przebieg 400 km ( ale warunki hmm zobaczcie sami )

Ps. Ja zakładałem zimowe koła nie miałem znaczków .

 

P1110376_zps37634bb8.jpg

P1110378_zpsfd81c09f.jpg

 

dla przypomnienia to sama woda

 

P1110382_zpsc07f7511.jpg

P1110383_zps8cb727cc.jpg

 

Felgi umyły się bardzo dobrze musicie uwierzyć na slowo bo nie zrobiłem zdjęcia ( tylko te w trakcie ale i one pokazuja siłe RIM )

 

MOHS

 

Łatwość w aplikacji i docieraniu na ogromy plus nie ma z tym problemów .

Powłoka w widoczny sposób przyciemnia lakier .

 

Niestety tutaj nie mam testu długodystansowego bo powłoka leży na aucie około 400 km .

 

Zaczęło się od porządnego mycia , iron , piana max itp następnie korekta , IPA bardzo dużo ipy i bardzo dużo PREP .

 

 

P1040314_zpsaa8a2ae0.jpg

P1040321_zps2fceed87.jpg

 

tak wyglądał lakier po korekcie

DSC_0124_zps815064b3.jpg

 

DSC_0217_zpse7c7bc2f.jpg

DSC_0235_zpsb30142a4.jpg

DSC_0238_zps6f753ec5.jpg

 

na porsche wykorzystałem około 35 ml produktu ( położone zostały 3 warstwy )

2 warstwa nieco po 2 h ( wiem wiem powinny byc 4 h )

3 warstwa po 10 h

 

Auto trzymane cały czas w garażu temp 22 st .

 

DSC_0261_zps0b1786be.jpg

 

DSC_0170_zps124e6ea6.jpg

DSC_0234_zps55c345ca.jpg

DSC_0230_zps9bfce060.jpg

DSC_0224_zps733f0a08.jpg

DSC_0273_zpsff96246c.jpg

DSC_0274_zps5ad408ff.jpg

DSC_0280_zps205cc810.jpg

DSC_0286_zpsecb29a26.jpg

 

na test długodystansowy przyjdzie odpowiedni moment póki co niski przebieg nie pozwala mi się wypowiedzieć w 100% .

Zrobię z 5000 km i dam znać co i jak

 

 

 

Nie na temat przy okazji :evil:

 

Końcówki 400 km temu

 

DSC_0267_zps47fb05ac.jpg

 

Dziś

P1110380_zps9f1459ed.jpg

 

karcher vs PA ( nowość u mnie )

 

W bańce karchera koncentrat w PA 20% koncentrat ( piana wurth )

 

https://www.youtube.com/watch?v=JgCL_87A3kU

 

https://www.youtube.com/watch?v=JgCL_87A3kU

Opublikowano
TRIM (...) do tej pory nie spotkałem się z produktem który mógłby być porównywalny do gyeon trim

 

+1 :good: Dołączam się do opinii Huberta, najbardziej rewolucujny produkt z całej palety Q2 od Gyeon'a. (nie liczę dwóch "asów" z Q2M ;) )

Moja Ocena 10/10

znów +1 :good: - produkt w zasadzie bez wad. W 100% wart swojej ceny.

 

HubertRinkon, obszerne testy - super :good::good::good:

 

Ciekawe jak TRIM ma kładach będzie się trzymał :o

Opublikowano

Ciekawe jak TRIM ma kładach będzie się trzymał :o

 

A czemu ma się nie trzymać ?

U mnie jest już ponad 5 miesięcy i nigdzie się nie wybiera.

Przyciemnienie cały czas jak zaraz po aplikacji, właściwości hydrofobowe też.

:-]

Opublikowano
A czemu ma się nie trzymać ?

Chodzi mi o warunki w jakich bardzo często użytkowane są kłady. ;) Przeważnie mają gorzej niż Twój czy mój samochód :P

 

Nie będzie to dla mnie żadnym wyznacznikiem, po prostu jestem ciekaw :o

 

U mnie Q2 RIM na razie przejechał ponad 2000km, ale szyyyyybko będzie więcej, także zobaczymy :evil: Wrzucę jakieś spostrzeżenia do Twojego tematu :)

  • Administrator
Opublikowano

Teraz jak mamy podział na kategorie w testach, to prosiłbym o umieszczanie oddzielnych tematów dla każdego z produktów ;) Będzie czytelniej dla wszystkich.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Pozwolę podłączyć się pod test Huberta. W zamian za rabat grupowy, zobligowałem się do opublikowania testu zakupów. Na pierwszy, wiosenny ogień poszedł Gyon RIM, który wylądował na letnim komplecie mojego samochodu.

 

Opakowanie:

 

+ Solidne opakowanie

+ Przejrzysta instrukcja w języku polskim

+ Kilka ściereczek, które z uwagi na charakter powłoki okazały się być jednorazowymi

 

 

Aplikacja:

 

wljz.jpg

 

1tv3.jpg

 

mqdi.jpg

 

4fj3.jpg

 

Tutaj mam odmienne zdanie niż Hubert, możliwe iż to mój początek jeżeli chodzi o obcowanie z powłokami.

 

Felgi przed aplikacją zostały porządnie umyte (Tenzi Alux + SNB + IronX), wyglinkowowane i na koniec przetarte Prepem. Po aplikacji umieszczone zgodnie z instrukcją w cieplejszym pomieszczeniu na kilka dni.

 

Starałem się obficie aplikować produkt na każdą felgę, natomiast mimo to miałem problem żeby zobaczyć gołym okiem gdzie już nałożyłem powłokę. Korzystałem ze światła dziennego + strumień z halogenu więc koło było oświetlone prawidłowo.

 

Nie jestem również do końca zadowolony ze ściereczek umieszczanych na gąbce. O ile na dużych powierzchniach wewnątrz to rozwiązanie wyśmienite, to na zewnętrznym wzorze wolałem posiłkować się płatkiem kosmetycznym.

 

Spolerowanie produktu nie stanowi żadnego problemu, podobnie jak zapach, który nie jest bardzo dokuczliwy. Wydajność bardzo wysoka, zdjęcia przedstawiają obfitą aplikację na 4 felgi.

 

 

Efekt:

 

Kropelkowanie, odprowadzanie wody na bardzo wysokim poziomie. Więcej będę mógł powiedzieć w trakcie testu, który co jakiś czas postaram się aktualizować.

 

 

fgp8.jpg

 

d8xw.jpg

 

g3td.jpg

 

ze5c.jpg

 

865j.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.