devil80 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2012 Panowie a co lepiej na początek (może i koniec) kestrel sim 180 czy das6?
escimo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2012 devil80, ja wybrałem na start DAS-6 - fajna i poręczna maszyna, a potem dokupiłem rotację
devil80 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2012 Tylko, że ja nie myśle o potem a o teraz:-)czyli tak do domowego użytku i taki das6 wystarczy bezproblemowo czy może mieć z czymś problem?
escimo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2012 devil80, wystarczy bezproblemowo, jest bezpieczniejszy dla lakieru i nadaje się do nakładania cleanerów, sealantów itp. Ale za to korekta trwa dłużej niż na rotacji
fazy Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ja jestem zadowolony ze swojego DAS'a zrobiłem nim dwa autka i kolejne czekają w kolejce. Bardzo dobrze się na niej pracuje :] i z pewnością do własnych fanaberi wystarcza
Wojek Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Wtopa, pracowalem na flexie - pomyrdalo mi sie sry przecież flex to to samo co festool chyba że sie myle to niech mnie ktoś oświeci pozdrawiam Wojtek
Pavlik Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ostatnio mialem okazje popracowac i ani to takie lekkie ani wygodne, wielkiej roznicy pomiecy makita a festoolem nie zauwazylem, moze jest z lekka lzejszy. nawet jeśli to był flex (który chyba waży tyle co festool) - gratuluję obwodu w bicepsie
spons Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Pavlik, zanim wzialem ta maszyne do reki, tez myslalem ze bedzie super lekka i wogole, jak mowie, zawiodlem sie WYgladalo to tak: http://enarzedziownia.istore.pl/pl/flex ... olska.html A to 2,2kg to chyba bez silnika
Pavlik Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 spons, zanim kupiłem Flexa, a moim przypadku jest to PE-14-2 150, bawiłem się odrobinę Makitą 9227CB. Jeśli chodzi o różnicę w masie pomiędzy tymi maszynami to dla mnie jest ona ogromna. Ale moje "muły" to w kiepskiej kondycji
spons Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Nie wiem, moze jakas podrobe mialem w lapach
rickson Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 spons, zanim kupiłem Flexa, a moim przypadku jest to PE-14-2 150, bawiłem się odrobinę Makitą 9227CB. Jeśli chodzi o różnicę w masie pomiędzy tymi maszynami to dla mnie jest ona ogromna. Ale moje "muły" to w kiepskiej kondycji Miałem tak samo
kubik Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Panowie mam dylemat ,chcę kupić pierwszą polerkę więc decyzja padła na jakąś maszynę dual action. Mam 2 kandydatów w lewym narożniku Nowy Kestrel Das-6 w prawym używana polerka Maguiar's-a. Która z tych polerek bardziej się nada do okazyjnych robótek,póki nie wezmę się za rotację? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
prezes1 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Niedawno nabyłem Lare ELP-41 i dla takiego laika jak ja, to na początek znakomite urządzenie. Łatwa praca, niska waga i dobra jakość wykonania przemawiają za nią. Korekty prawdziwej jeszcze nie robiłem, ale odświeżenie lakieru na koleżanki aucie Civic 2008 wyszło przyzwoicie w mojej ocenie.
kubik Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 A jaką kombinacją pada i pasty było robione owe odświeżanie?
prezes1 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 pad ABW pomarańczowy , UC, Menzerna 4000
kubik Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Ok,dziękuje bardzo . Pozdrawiam
gruby_RS Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 w lewym narożniku Nowy Kestrel Das-6 w prawym używana polerka Maguiar's-a. Wygrywa Lare... poduczysz się i wprawisz, to opędzlujesz bez problemu na giełdzie i będzie rotacja
kubik Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 też tak myślę uczyć na czym się mam,a samochody docelowe mocno ściachane nie są,jednak forum mnie skrzywiło na stałe i gdzie inni widzą piękny lakier,ja widzę robotę
Aron15 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 zastanawiam się nad kupnem I w życiu polerki, zamierzam jej użyć ok 2 razy w roku więc nie szukam nic z wyższej półki - wolę dołożyć na dobre pasty i pad'y. Moje pytanie to - brać polerkę w zakresie obrotów 600-3000 czy 900-3800 Domyślam się, że w tym mniejszym zakresie ale wolę zapytać
Bieniek Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czy Lare przed pierwszym uruchomieniem trzeba jakos obsluzyc? W sensie cos nasmarowac, lub co innego.
LARE Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Bieniek, tylko podłączyć do prądu i uzbroić w BP i pada... można także jeszcze czerpać zadowolenie z pracy fajną maszyną
Bieniek Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ok.dzieki. Kolega mi podpowiedzial,ze powinienem przesmarowac,a ja juz dzisiaj uzywalem. Glowica powinna byc mocno ciepla?
LARE Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Bieniek, głowica podczas pracy dłużej niż moment ma być ciepła, oraz po mocniejszym zadaniu może być mocno ciepła Na pewno powinieneś uważać, żeby nie była zbyt ciepła...
Administrator Evo Opublikowano 23 Czerwca 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Bieniek, na Twoim miejscu zdjąłbym obudowe i sprawdził czy masz smar na trybach. W mojej nie było.
Bieniek Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ok,uprzedzając jaki smar ewentualnie przygotować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się