Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://www.basspolska.com/polerka-samochodowa-dual-action-z-trzema-dyskami-polerskimi.html

warto za taka cenę? czy może znajdzie się coś lepszego do tej kwoty?

czy może niczym się nie rożni ta od tej za 200zl co są na alledrogo?

bo tu nie ma stałych obrotów i wolnego startu ale doczytałem gdzieś ze to nie przeszkadza i wystarczy dociskać ją.

mam zamiar używać na około 4 razy w roku ją raczej ew jeszcze do lamp i tyle. wiec warto?

W temacie bass czy vander masz tę samą polerkę opisaną.Cena w necie o 40 zł mniejsza niż na tej stronie co podałeś jest na All..ro :good:

Co tu porównywać rotacje do DA :wallbash:

Opublikowano

Witam. Czy miał ktoś styczność z taką maszyną jak Sicco Tolls BLA-180? Może ktoś wie jakie obroty ma na danym biegu? Wiem że to bie jest szczyt marzeń ale za darmoche może coś :ad:

Opublikowano

Witam,panowie jakie futro lub ew. mikrofibrę polecacie na Rupesa Big foot 15 (ta stara wersja mam go już ze 2 lata) tak żeby najlepiej i najdokładniej wycinało rysy z każdego lakieru? Pozdrawiam :)

Opublikowano

michal123, Dopisz się do grupy rabatowe i skontaktuj się z waxitcar na PW. Zestawów takich nie mają ale coś tobie złoża i wyjdzie coś takiego może nawet delikatnie taniej :)

Opublikowano

Ja tam kupilem krausa 5800s i jestem zadowolony pierwsze proby wyszly ok troche popracuje na niej nabiore wprawy i zakupie do kompletu rotacje

Opublikowano

Ja kupiłem prosta bass polska ale jak przeczytałem porządnie to wolę zacząć od DA bo w domu same samochody których mi by było szkoda spieprzyc.

Tomas22 napisze do nich na pw może coś się uda wymyslec. W.lato będę miał mniej pracy w końcu to bym się jakoś zrelaksował :ad:

Opublikowano

Czesc

To chciałbym się dowiedzieć, jak to jest z tą maszyną dla początkującego

 

Widziałem porównanie vander vpo709 vs bp5119 cena około 300 złotych...czy to dobry wybór na początek?

lekka korekta Volvo S40 II,

czy może lepiej nie zawracać sobie głowy i zakupić coś lepszego?

Opublikowano

czytałem tylko są rozbieżne informacje na ten temat...temat o polerkach dla początkujących, a piszą ludzie o zamianie na inna lepsza ? to już nie początkujący.

Pytam, żeby wydać pieniądze i nie gonić zaraz do sklepu po następną maszynę. Wydaje mi się, że forum właśnie po to jest, żeby się poradzić . czyż nie ?

Opublikowano

Tak naprawdę wolałbym Kraussa ale kto co woli. Nigdy jakoś nie patrzyłem na tandetne elektronarzędzia bo po prostu nie stać mnie aby bulić kilka razy. Krauss DB to sprawdzona marka, czasem trafia się używka na giełdzie a jedynie co pewnie wymagałoby wymiany to szczotki.

Opublikowano

nie chodzi o to, żeby wydać więcej kasy...tylko czy taka maszyna da radę ? czy laik sobie z nią poradzi? resztę pieniędzy lepiej zainwestować w chemie do samochodu i akcesoria do kosmetyki

Opublikowano
642102 czy taka maszyna da radę ?

 

Jest na forum temat o korekcie malutką DA ...poszukać , poczytać i wyciągnąć wnioski.

 

642102 czy laik sobie z nią poradzi?

 

Jak nie poradzi sobie z DA , to z czym ma sobie poradzić ? Z rotacją?

Opublikowano

Powiem Ci tak. Kilka dni czytam i wyrobiłem sobie jakąś tam opinię.

Zdecydowałem się na Bass natomiast zerknąłem do kolegi poorboy's i pojawiła się wątpliwość - tuż przed zamówieniem zobaczyłem Lare - kurcze znowu dylemat. :o

Tak czy inaczej uważam, że przeginacie / przeginam - co można oczekiwać od najtańszego sprzętu. W domowych warunkach uważam, że poradzi sobie z autem żony, kochanki, swoim i kolegi każdy z modeli. Sztuką jest dobranie dobrej chemii, padów i cierpliwość. Natomiast jeśli ktoś chce z tego żyć ... nie ma dylematów na tym poziomie - kupuje sprzęt profesjonalny.

 

PS powalla - ja chcę DA. Prościej się nie da !

Opublikowano

Ja kupilem Kraussa P7. Jest w miare cicha, lekka, ma dlugi kabel i stabilizacje obrotów. Wczesniej miałem polerke Euroteca. Jak ktos jest doswiadczony to mysle ze taka najtansza polerka lakier ogarnie, ale temat dotyczy poczatkujacych:) Po pierwsze waga: krauss wazy prawie 1,5kg mniej niz eurotec co da sie szczególnie odczuc np na drzwiach. Wiekszosc osób pewnie zaczyna pierwsze kroki od powierzchni poziomych a tam naprawde jest latwo. Schody zaczynaja sie na drzwiach i blotnikach kiedy trzeba walczyc z prawie 3,5kg klocem. Ja zrobilem swoja pierwsza w zyciu korekte i uwazam ze naprawde lepiej dolozyc pare stówek i kupic cos fajnego co posluzy i jest wygodne w pracy niz walczyc z tania chinczyzną. Ja polecam Krauss P7 ;)

Opublikowano

miazga rozumiem że Bassa nazywasz tania chinszczyzna? Piszesz ze trzeba się z nim męczyć a czy używałes go?

 

Don't be the same, be better.

Opublikowano

Mam do Was pytanie, gdyż ja nie mam doświadczenia i nie bardzo wiem.

Otóż chcę kupić pierwszą polerkę, chciałbym aby była jak najbardziej uniwersalna i żebym nią mógł zrobić korektę (głównie niemieckie samochody) a także używać do pielęgnacji samochodu (głównie cleanery, politury). Ogólnie to już byłem zdecydowany na Lare LD09-125, jednak podjechałem do sklepu i została mi polecona LD15-125.

Jedyne czego się boję w LD15-125, że będzie mi ciężko zrobić małe miejsca, nawet z BP 75mm.

Różnica w cenie też nie jest obojętna, gdyż za cenę LD15 mógłbym kupić LD09-125 i rotację np. P7. Rotacji odrazu bym nie kupił, dopiero jakbym jej bardzo potrzebował tzn. LD09-125 nie dawałaby rady.

Ogólnie to ta LD15 byłaby super, gdyż dużo szybciej by się robiło, jednak boję się o mniejsze powierzchnie (jak chociażby słupki)

Chciałbym się zapytać bardziej doświadczonych czy LD15 jako jedna maszyna da radę?

Ogólnie to będzie robione kilka aut rocznie, aktualnie czeka mnie korekta Mercedesa i BMW.

Co byście zrobili na moim miejscu?

Opublikowano

Panowie nadszedl moment ze do mojego zestawu kosmetykow chce dokupic maszyne da i pasty.

Wybor padl na kraus da w zestawie ze sklepu showcarshine.

Jaki zestaw wybrac do samochodow bmw z lat 80 i 2000+ oraz audi 2000+

Chce zrobic korekte lakieru i wykonczyc ta maszyna krausa, da rade w miare dobrze to wykonac ta jedna maszyna?

Jakie pasty polecacie oraz jakie pady ?

Opublikowano

Witam, dziś po zakupie pierwszy raz pracowałem z KRAUSS'em P7 rotacją, zauważyłem, że po montażu talerza oporowego, nie kręci się on po jednej płaszczyźnie, leciutko jakby ma bicia góra dół, czy to normalne? Dodam, że przy polerowaniu nacisnąłem chcąc nie chcąc przycisk od blokady trzpienia gdy maszyna pracowała - tak osłone miałem ściągnięta.. :oops: (600 obr/min) usłyszałem zgrzyt i momentalnie ją wyłączyłem(całość trwała może sekunde, dwie). Za chwile ją odpaliłem i dalej pracowałem, nie wydawała żadnych dziwnych dźwięków normalnie pracowała przez kolejne godziny.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.