Dino1984 Posted October 8, 2013 Report Posted October 8, 2013 W dwóch miejscach zauważyłem duże (4x5 cm) odpryski klaru Co z tym zrobić, jak ewentualnie zabezpieczyć na zimę...?
wwiecha Posted October 8, 2013 Report Posted October 8, 2013 jak chcesz, żeby nie poleciało dalej, to papierem ściernym krawędź przejedź, a potem lakierem do paznokci. Najprostsze i najtańsze rozwiązanie Ale żeby to naprawić, to lakierowanie Cię nie minie
SpiderS Posted November 3, 2013 Report Posted November 3, 2013 chyba nie masz wyjścia jak polakierować dany element, następnie przeprowadzić korektę pozostałych elementów aby zbytnio się nie odróżniały, chyba, że stać Cię na cieniowanie.
PitBull89 Posted November 4, 2013 Report Posted November 4, 2013 Witajcie mam problem zauważyłem na aucie coś takiego jak na fotkach schodzi klar ? Oznaki zlego lakierowania auta ? powłoka mierzona miernikiem i było niby wszystko ok . Poradzcie mi co z tym zrobić jak zabezpieczyć by dalej nie poszło ?? Będe wdzięczny za wszelką pomoc
MyjniaGliwice Posted November 12, 2013 Report Posted November 12, 2013 tak jak kolega wyzej pisal proponuje zrownac papierem i zaprawka bezbarwna zaprawic krawedzie
bandzior_ucieka Posted December 5, 2013 Report Posted December 5, 2013 Moim zdaniem jeśli ma być Ok to tylko lakiernik.
mkbewe Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Jak schodzi bezbarwny to najpoewniejszym rozwiązaniem zedrzeć wszystko do podkładu i polakierować ponownie. Przyczyn odpadanie bezbarwnego jest wiele. Za miesiąc może Ci lakier odłazić w innym miejscu na tym elemencie więc tylko darcie i lakierowanie. W twoim przypadku może nie ma konieczności darcia całego elementu bo widać ze odłazi to w miejscu gdzie jest uszczelka czyli prawdopodobnie jakiś partacz nie zdjął uszczelki tylko okleił i teraz odłazi. Jednak nie ryzykował bym i zrobił zgodnie ze sztuką...
sir.miczu Posted February 2, 2014 Report Posted February 2, 2014 mam podobnie w new beetle, dowiadywalem sie u lakiernika i neistety bez szlifowania i lakierowania sie nie obejdzie wczesniej jednak spróbuje jak koledzy mówią papierem złagodzić krawędzie i zaprawka bez barwnym co wyjdzie zobaczymy
bananv8 Posted February 3, 2014 Report Posted February 3, 2014 Po zimie jest to częsty przypadek - pod źle wykończony element lakierem dostaje się woda, zamarza i mamy to co widać. Najgorzej, że mimo zabezpieczenia lepiej uważać z myciem wysokociśnieniówką tego elementu. Nie mówię już o nalepkach i ich próbach zerwania - ja tak sobie urządziłem klapę w samochodze, były małe początki łuszczącego się lakieru, zapodałem sobie folię carbon (w sumie na próbę), niestety koncepcja w ogóle mijała się z celem i niewiele myśląc jednym ruchem zerwałem naklejony. I kilka dni później musiałem wzbogacić lakiernika Tam, gdzie kleiłem folię została sama baza...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now