Jump to content

Recommended Posts

Posted

To moj debiut w tym dziale. Praca dotyczyla korekty lakieru Subaru Outback w kolorze Galaxy Blue Silica - piekna granatowa perla w dosc dobrym stanie, miekki, latwo sie cial ale niestety latwo sie rysowal od fibry. Finalnie zabezpieczony powloka kwarcowa. Byla to praca zespolowa z kolega gusiak11.

 

Użyte środki:

 

Mycie i dekontaminacja:

- piana aktywan: Valet PRO SnowFoam Combo, TenziTruck

- szampon: 4Nano Ultraviolet,

- rękawica: Chemical Guys i Car Pro

- APC: Valet PRO Classic

- Glinka: Meguiars Medium,

 

Plyn inspekcyjny CarPro Eraser

 

 

Koła:

- Valet PRO Bilberry Wheel Cleaner

- Prickport,

- Tenzi Prix

 

Wnętrze:

- Valet PRO Classic

- Poorboy's World Natural Look

 

 

Zabezpieczenie:

 

- lakier: GTechniq C1, Zymol Carbon

- felgi: Swissvax Autobahn

- opony: Valet PRO Dionysus

- szyby: RainX

- silnik: Valet PRO Dionysus

- plastiki z zewnątrz: Valet PRO Dionysus

 

Subaru po przyjezdzie wygladalo nastepujaco:

 

xjj2.jpg

 

ukj6.jpg

 

dlef.jpg

 

2mdb.jpg

 

u061.jpg

 

gr8s.jpg

 

jvsh.jpg

 

y4z1.jpg

 

izfk.jpg

 

4gro.jpg

 

Czas na mycie:

 

5qu2.jpg

 

i9c3.jpg

 

rxec.jpg

 

filu.jpg

 

bzfu.jpg

 

9lrv.jpg

 

x078.jpg

 

cad5.jpg

 

x5x8.jpg

 

mlbs.jpg

 

90u3.jpg

 

d35z.jpg

 

Inspekcja i korekta:

 

yj24.jpg

 

xerd.jpg

 

yyx1.jpg

 

4b0k.jpg

 

gv2y.jpg

 

26a6.jpg

 

0ilv.jpg

 

7ris.jpg

 

iifx.jpg

 

rjd5.jpg

 

8h3t.jpg

 

e85d.jpg

 

yqbm.jpg

 

3skq.jpg

 

o6a1.jpg

 

6g6x.jpg

 

4m3y.jpg

 

sjwe.jpg

 

Grubsze rysy usuwane papierem sciernym 2500:

 

oq9g.jpg

 

914t.jpg

 

nse4.jpg

 

rjk0.jpg

 

u4pm.jpg

 

q8ni.jpg

 

3ets.jpg

 

0kwi.jpg

 

1k6k.jpg

 

agps.jpg

 

k2xv.jpg

 

abpc.jpg

 

Mycie po korekcie:

 

kqmx.jpg

 

52uz.jpg

 

eu5x.jpg

 

75jb.jpg

 

k60w.jpg

 

0o4r.jpg

 

q2e9.jpg

 

kzfm.jpg

 

eb0p.jpg

 

Inspekcja, zabezpieczenie powloka i final:

 

3wka.jpg

 

5am6.jpg

 

ondh.jpg

 

z1ue.jpg

 

9zwr.jpg

 

09sp.jpg

 

85aq.jpg

 

3cgc.jpg

 

klhb.jpg

 

e4nf.jpg

 

3c6v.jpg

 

xma7.jpg

 

fpvr.jpg

 

xppd.jpg

 

hjmj.jpg

 

ezq5.jpg

 

hgqi.jpg

 

2dkp.jpg

 

kb77.jpg

 

r8ij.jpg

 

pejx.jpg

 

tu43.jpg

 

pzvj.jpg

 

lt16.jpg

 

we7d.jpg

 

l7w4.jpg

Posted

Świetna robota :-]

Co to za wielka butla C1? :shock:

Co z właściwościami po otwarciu butelki,bo domyślam się,że na jej zużycie potrzeba więcej jak 3miesiące ? :o

Posted

Pięknie. Naturalnie. Pięknie. ;)

 

Gdy widzę:

 

75jb.jpg

 

wiem jedno - ja bym miał obawy. Więc co robicie, żeby nie było problemu?

Posted
e4nf.jpg

 

Myślałem, że przez przypadek wstawiłeś zdjęcie zamkniętej bramy :-]

 

 

Świetna praca i bardzo udany debiut w PSB :good::good::good:

Posted

ayrsen,

 

Któreś kolejne auto i żadne sie nie zbuntowało, kwestia żeby silnik był zimny i dobrze wysechł przed ponownym odpaleniem.

Posted

C1 to wersja zbiorcza w aluminiowej buteleczce 250ml, jest kilka auta do zabezpieczenia, wiec 3 miesiace otwarta nie postoi...

Posted

§Pablo,

 

To był zwariowany weekend, polerowanie samochodu, awaria kanalizacji i 10cm scieków w piwnicy.... :) więc pewne rzeczy mogły umknąć :(

Posted

Jak to mówią Subarak aż kłuje w oczy teraz :) Pikna robota!

Posted

Nie będę jakoś oryginalny, gdy napiszę, że wyszło naprawdę kozak! :good:

 

Fiu, fiu :song:

 

A dlaczego tak jakoś dziwnie: Carbon na świerzy C1? Poprawia naprawdę wygląd?

Posted

Naprawdę zacnie :good: Widać, że i wiedza i praktyka na bardzo wysokim poziomie 8-) Podłączam się do powyższego pytania odnośnie Carbona, nie pocił Ci się?

Posted
Poprawia naprawdę wygląd

 

Wygląd... hmy .. może nie do końca ale hydrofobowość i gładkość nie porównywalne bez dwóch zdań i po to ten wosk.

 

Maciej WTN,

 

Nie wypocił się stojąc kilka h w ciepłym garażu więc chyba nie :)

Posted
hydrofobowość i gładkość nie porównywalne bez dwóch zdań i po to ten wosk.

Tak podejrzewałem, ale nie chciałem sugerować odpowiedzi pytaniem. :mrgreen:

 

Stoję przed podobnym dylematem ;)

Dzięki za info :good:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.