KORDI Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 Witam! Miałem pewne wątpliwości czy zakładac ten temat bo oglądając inne relacje dopiero poznaje kosmetyki jakich można używać i widze jak wiele można dla auta zrobić,no ale trudno jak sie już zdecydowałem to jedziemy Historia zaczeła sie tak że brat kupił Passata B5 4motion 2.8 2005r. Tydzień po kupnie,w wielkanoc byłem u niego i zgadaliśmy się że ma rozrząd do wymiany to zaproponowałem że ja to mu moge zrobić wyjdzie dużo taniej niż oddawac do warsztatu w warszawie...(dla ścisłości nie prowadze warsztatu.jestem nauczycielem wfu ) I tak nim wracałem do domu W sumie plan był taki, żeby zrobić ten rozrząd ogólny serwis silnika, troche go przeczyścić i po tygodniu odstawic auto spowrotem.. I tak tez na początku było Rozkręcanie: Wymiana: I skręcanie: Filtry,płyny,oleje i niby miało być tyle,ale auto było tak zapuszczone że to wołało o pomste do nieba I na pierwszy rzut,mając zdjęty zderzak musiałem coś zrobić z ta kratką : I z pomocą przyszedł......... SuperGlue Potem poszedł papierek wodny w miejscach klejenia,rozpuszczalnik, i farba czarny mat.. Niestety zatrzaski juz słabo trzymały i żeby było pewne musiałem delikatnie sznapsami zabezpieczyć : Poczatkowo była delikatna różnica w czerni ale po pierwszym myciu ijakos sie wyrównało I tak minął tydzień,jednak ilekroć zaglądałem to środka to mnie cofało i stwierdziłem ,że trzeba cos z tym zrobic Na pierwszy strzał poszły tylne siedziska bo były najszybsze do demontażu-fotki mam juz wyjętych: I tutaj również nie popisze sie zbytnio użytymi środkami bo jedyne czego używałem to mieszanka Wezyra z Dimerem w spryskiwaczu ,różnego rodzaju szczotki, i Kercher z grzaniem wody do 90*: fotki słabe bo robione zwykłą cyfrówką do tego wszystko robiłem popołudniami po pracy do tego zimno było Pierw płukanie Potem szorowanie Potem dooookładne płukanie: I całość kilkakrotnie powtarzana. Siedziska jeden dzień powisiały żeby troche obciekły a potem w zależności od pogo