iljash Posted August 26, 2013 Report Posted August 26, 2013 Witam To po krotce opisze: Jakies 4 miesiace temu autko bylo lakierowane ze zmiana koloru na bialy. Jak wiadomo zaden lakiernik nie zpoleruje idealnie lakieru, wiec majac chwile czasu i wydawalo mi sie ze umiejetnosci tez, chcialem przeleciec lakier aby zlikwidowac te piekne pajeczynki i zrobic lakier na blysk. Zaopatrzony w domowym arsenale jestem miedzy innymi: Polerka K2 ( ten nowy wypust z wszelkimi niezbiednymi funkcjami ) Pady polerskie Cutting / Polishing / Finish z LAKE COUNTRY Pasty polerskie Meguiars 105/205 Auto oczywiscie umyte, sciagniete wszystko TGumem, wyglinkowane i ponownie umyte i wysuszone. Ogolnie problem polega na tym ze rysy schodza, ale zajmuje to naprawde bardzo duzo czasu. Nie sklamie jak 1.5 godz robilem nawet nie polowe maski, a i tak troche zostalo. Obroty na okolo 2000, docisk naprawde spory. Juz nawet dzis przesadzilem z dociskiem bo lakier zaczal sie grzac a polerka przeskakiwac. Najpierw zaczalem od pada polish wiadomo aby najmniej inwazyjnie, ale praktycznie od razu przeszedlem na Cut. Wydawalo mi sie ze megs 105 jest agresywna pasta i ze to wystarczy Moje pytanie brzmi czy mam jutro z rana jechac po welne bo tymi padami nie podolam, gdyz lakier bezbarwny ktory zostal nalozony odpowiada tym np ktore sa kladzone na BMW/AUDI itp ( te twarde ) Pytam bo ogolnie welna nie jest zalecana dla poczatkujacych, ale z durgiej strony 3 dni bede polerowal takie male auto, jak to widzicie ? tutaj jeszcze troche zdjec niestety slabej jakosci Na zdjeciach mogloby sie wydawac iz wszystkie rysy zeszly jednak tak nie jest, zeszla wiekszosc, ale jeszcze wiele z nich zostalo
g.pajak Posted August 26, 2013 Report Posted August 26, 2013 Futro, pasta cuttingowa, wysokie obroty... Jeżeli dodane było za dużo utwardzacza, lakier może być bardzo twadry, a jednocześnie łatwo się rysować.
iljash Posted August 26, 2013 Author Report Posted August 26, 2013 No i chyba trafiles w sedno oO Bo chyba jest tak jak piszesz
g.pajak Posted August 26, 2013 Report Posted August 26, 2013 Z futrem masz o tyle większe szanse, że lepiej odprowadza ciepło i można wyżej kręcić, jednak na temp bardzo trza uważać. Trafiłem raz na takiego rodzynka i nie chcę powtarzać tu słów które padały na początku. Pomogło futro FG500 i obroty ponad 2000 rpm.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now