Skocz do zawartości

Polerka lakieru ( poprawka po lakierniku ) nie wychodzi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

To po krotce opisze: Jakies 4 miesiace temu autko bylo lakierowane ze zmiana koloru na bialy. Jak wiadomo zaden lakiernik nie zpoleruje idealnie lakieru, wiec majac chwile czasu i wydawalo mi sie ze umiejetnosci tez, chcialem przeleciec lakier aby zlikwidowac te piekne pajeczynki i zrobic lakier na blysk. Zaopatrzony w domowym arsenale jestem miedzy innymi:

Polerka K2 ( ten nowy wypust z wszelkimi niezbiednymi funkcjami )

Pady polerskie Cutting / Polishing / Finish z LAKE COUNTRY

Pasty polerskie Meguiars 105/205

 

Auto oczywiscie umyte, sciagniete wszystko TGumem, wyglinkowane i ponownie umyte i wysuszone.

 

Ogolnie problem polega na tym ze rysy schodza, ale zajmuje to naprawde bardzo duzo czasu. Nie sklamie jak 1.5 godz robilem nawet nie polowe maski, a i tak troche zostalo. Obroty na okolo 2000, docisk naprawde spory. Juz nawet dzis przesadzilem z dociskiem bo lakier zaczal sie grzac a polerka przeskakiwac. Najpierw zaczalem od pada polish wiadomo aby najmniej inwazyjnie, ale praktycznie od razu przeszedlem na Cut. Wydawalo mi sie ze megs 105 jest agresywna pasta i ze to wystarczy

 

Moje pytanie brzmi czy mam jutro z rana jechac po welne bo tymi padami nie podolam, gdyz lakier bezbarwny ktory zostal nalozony odpowiada tym np ktore sa kladzone na BMW/AUDI itp ( te twarde )

 

Pytam bo ogolnie welna nie jest zalecana dla poczatkujacych, ale z durgiej strony 3 dni bede polerowal takie male auto, jak to widzicie ?

 

tutaj jeszcze troche zdjec niestety slabej jakosci

lp4u.jpg

fcki.jpg

6llt.jpg

 

 

 

 

Na zdjeciach mogloby sie wydawac iz wszystkie rysy zeszly jednak tak nie jest, zeszla wiekszosc, ale jeszcze wiele z nich zostalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z futrem masz o tyle większe szanse, że lepiej odprowadza ciepło i można wyżej kręcić, jednak na temp bardzo trza uważać.

 

Trafiłem raz na takiego rodzynka i nie chcę powtarzać tu słów które padały na początku. :evil: Pomogło futro FG500 i obroty ponad 2000 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.