Sucre Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Witam. Jakiś czas temu miałem przyjemność odświeżyć i zabezpieczyć powłoką kwarcową Audi A6. Samochód cały w oryginalnym lakierze ( bardzo twardym, ciężkim w polerowaniu ). Do korekty używałem past Menzerny ( FG 400 i SF4000) i Mequirsa ( 205 ). Jeżeli chodzi o pady i futra to Flexipads Hex Logic ( używam od jakiegoś czasu i bardzo je sobie chwalę ) i Wet Wet Look Szonn ( również bardzo dobre ). Przeważnie robiłem dwa przejazdy futrem i fg400, jeden przejazd żółtym flexi i fg400, jeden przejazd zielonym flexi i sf4000 i jeden przejazd czarny flexi i 205. Po korekcie samochód umyty płynem do mycia naczyć, przetarty ipą i eraserem. Korektę oceniam na uczciwe 75-80%. W relacji brak pędzelków, zdjęć z mycia itp. absolutnie nie miałem na to czasu więc z góry przepraszam. Zdjęcia po robione na szybkości bo właściciel już czekał na samochód. Całość zajęła 5 dni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomssson Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 podoba mi się dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mess Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Nieźle 5 dni na auto, a nie było czasu na fotki z pędzlami Miałeś co robić Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirus_kamil Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 A pytanie z innej beczki:) Adam powiedz jak się sprawuje silnik 3,0 TDI ? Miałeś doczynienia czy tylko korekta ? Bo A4 z tym silnikiem mnie kusi trochę a 2,0 boje się Robota pierwsza klasa Krótko i na temat bez zbędnych pędzelków itp. Ale że 5 dni ? Upały więc robota idzie wolniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
adk Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 Ależ to musi być twardziel!!! każdy element po 5 przejazdów i taka kombinacja Niedługo, jak właściciel wyrobi się z dudkami to wpadnie do mnie A-4 w tym kolorze, będę miał okazję przekonać się jak pracuje się z tym lakierem. No i jakaś tam relacja też pewnie wpadnie Ciekawostka taka, że przed miesiącem był u mnie, zrobiłem mu przelot cleanerem Sonus na żółtym flexi i muszę powiedzieć że trochę się poddał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabat Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 good robota Pytanko z Halogena co masz tam za żarówkę w daje takie białe światełko Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwyjac Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 good robota Pytanko z Halogena co masz tam za żarówkę w daje takie białe światełko to na bank metalohalogen Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymekk Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 mega robota i mega cierpliwośc, dużo czasu poświęciłes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 a ze tak się zapytam co kolega robił przy aucie 5 dni?! chyba że mowa o korekcie po kilka godzin dziennie bo jak dla mnie to sporo dni jak na jedno auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted August 3, 2013 Author Report Share Posted August 3, 2013 Już odpowiadam, nie ciorałem maszyną non stop przez pięc dni. Samej korekty to z trzy dni były. Luki zrób kiedyś takie audi to pogadamy, lakier cały w oryginalne i strasznie twardy. Ci co kiedyś mieli do czynienia z tymi lakierami wiedzą o czym mówię. Lampa to metalohalogen. Co do 2.0Tdi unikać jak ognia ( chyba że na CR, ale to chyba od 09r ), 3.0Tdi dużo lepszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 robiłem audi i nawet tu masz relację http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=15767 Audi A6 z 2008 roku. Ogólnie to zajmuję się korektą lakierów od 10lat więc co nieco wiem na ten temat dlatego zdziwiony że 5 dni robiłeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artih Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 Nie rozumiem co dziwnego jest w porządnej korekcie dość trudnego auta w 5 dni ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 Nie rozumiem co dziwnego jest w porządnej korekcie dość trudnego auta w 5 dni ? to że dla mnie to bardzo długi czas nie ujmując pracy kolegi bo wyszło bardzo ładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted August 4, 2013 Author Report Share Posted August 4, 2013 Luki to że polerujesz od dziecięsiu lat nic nie znaczy, znam lakierników którzy polerują od 20... ja też nie chce nic ujmować Twojej korekcie ale ja tam zdjęć stricte pod halogenem ani w szczerym słońcu nie widzę. Co do pięćiu dni to tak jak napisałem, trzy dni samej korekty, jeden dzień na mycie i jeden dzień na aplikację i utwardzenie się CQ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
etiv Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 a tak dokładniej to ile godziń spędziłeś nad autem? bo 5 dni to takie ogólne można 4h w środę, 1h w czwartek itd aż zrobi się 5 dni... robota fajna ja akurat lubię twarde lakiery z grupy VAG Link to comment Share on other sites More sharing options...
bender26 Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 pieknie sie swieci ile odczekiwales po aplikacji CQ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now