Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Panowie mam spory i denerwujący problem z lakierem Hondy.

Robiliśmy razem z kolegą całe auto zaczęliśmy od Menzerny FG500 na flexypad Futro polerskie wełna Merino potem 2100 na pomarańczowym flexypadzie, i chcieliśmy to wykończyć SF4000. Oczywiście po wypracowaniu elementu oraz poczekaniu aż ostygnie przecieraliśmy go IPA. Teraz do sedna, na elementach typu drzwi ,błotniki z przodu które nie były malowane wyszło bardzo ładnie na elementach malowanych również (nadkolach) bardzo ładnie i jesteśmy zadowolenie z efektu, problem sprawiają nam maska, dach oraz bagażnik, staraliśmy się już po wielokroć ale swirlów nie jesteśmy wstanie usunąć,jak już się z nimi coś posunie do przodu to zostają hologramy.Maszynkę mamy ze stabilizacją obrotów,obroty max 1500. Proszę o jakieś radu sugestię jak się tego pozbyć

Opublikowano

SzaKal, przecież pisze, że leciał IP2100.

chudy88, jak wygląda sprawa po polishu? Wyciągnął futro? Jeśli tak to pewnie misisz pokombinować z innym padem, ale jeśli jesteś pewien, że na masce lakier ten sam co na bokach, to spróbuj czystym padem.

Opublikowano

ogólnie na całym aucie jest ten sam lakier tylko nadkola były malowane,jak jechaliśmy IP2100 było naprawdę łanie,jaja się dopiero zaczęły czy SF4000 i tylko na tych elementach czyli maska ach bagażnik.Nie jest to pierwsze auto które robimy a z tym się zaczęły jaja :evil:

Opublikowano

wg tego co wyczytałem możesz mieć ten problem.

 

http://www.detailer.pl/blog/2013/01/ile ... hologramy/

 

a dokładnie fragment:

 

Polerując kiedyś bardzo miękki, trudny w wykończeniu lakier czarnej Hondy Accord miałem duże trudności w wykończeniu powierzchni bez pozostawienia hologramów – śladów po polerowaniu maszynowym. Po kilkukrotnym wyprowadzeniu pojazdu z garażu na słońce za każdym razem okazywało się, że wykończenie nie jest tak dobre jak bym sobie tego życzył. Nie pomagało bardzo dokładne mycie finiszowej gąbki. Zmiany nacisku, prędkości oraz szybkości przejazdów maszyny po lakierze także nie wpływały na poprawę sytuacji. Po bezskutecznym spróbowaniu wszystkich past wykończeniowych które miałem pod ręką, stwierdziłem że jedyne co mi pozostaje to odłożyć używaną już wcześniej na kilku samochodach gąbkę finiszową, pomimo tego że wciąż praktycznie nie nosi śladów zużycia. Po użyciu nowej gąbki problem ustąpił momentalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.