Pajko Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Witajcie Przedstawiam wam moją drugą korektę , tym razem obiektem działań jest służbowe auto mojego kolegi . Auto przed korektą stało pod chmurką 6 miesięcy , kilka tygodni temu zajęliśmy się usunięciem wszech obecnego syfu z wnęk itp na fotkach tego nie ma . Auto ogólnie jest w niezłym stanie ale jak to firmowe auto posiada wiele obcierek rys i uszkodzeń lakieru . Rysami zająłem się na tyle ile potrafiłem i posiadam umiejętności nie udało mi się kilku usunąć nie które spłyciłem ale większość udało się usunąć Lakier posiadał niewiele rys od myjek automatycznych ale posiadał kilka bubli które wymagają lakierowania ale o tym później przy fotkach Teraz lista kosmetyków które użyłem -Pre wash Shiny Garage Fruit Snow Foam APC Koch Chemie - Mycie : Shiny Garage Fruit Snow Foam Neutral pH+ APC Nielsen Cyclone ValetPRO Concentrated Car Shampoo 2 wiadra + rękawica -Korekta Maznerna 400 Manzerna 4000 Pady flexi małe i duże IPA - Dekontaminacja Autosmart TARDIS Glinka ValetPRO Blue Lubrykant QD MOTHERS California Gold Tenzi Prix -Cleaner MOTHERS California Gold Showtime Instant Detailer -Wosk Collinite 476s -Szyby MOTHERS Glass Cleaner RainX Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser -Dressing zew 303 Aerospace -Koła i opony Tenzi Prix Nielsen brillance -Inne Aplikatory różnej masy Mikrofibry Fluffy Pędzelki no name Tak auto wyglądało po podstawieniu do mnie ślady po firmowych naklejkach Zaczynamy działać , opryskuje tardisem czekam około 10 minut Przechodzimy do kół , Tenzi Prix po 3-4 minutach , następnie pędzelkowanie i opłukiwanie , Prixa zapodałem też na maskę ale nie było mega krwawienia Pre wash - mix Shiny Garage Fruit Snow Foam i APC Koch'a Nie mogło zabraknąć pędzelków Po pre wash oczywiście dokładne mycie a następnie glinkowanie na QD Mothers'a Pomimo odsmalania glinka miała co zbierać Kolejne mycie , wycieranie i wydmuchiwanie resztek wody z zakamarków Teraz czas na zdjęcie bubla o którym pisałem wyżej , długo zastanawiałem się jak ugryźć temat i czym to mogło być spowodowane . Podczas mycia myślałem że to jakiś uparty i uciążliwy osad ale okazało się że to robota jakiegoś garażowca . Postanowiłem się tym nie przejmować i zacząłem 400 , niestety nic to nie dało bo to skaza na bazie nie bezbarwnym Po kilku przejazdach wyglądało to lepiej ale nie udało się tego usunąć w obawie o szkody nie darłem tego bardziej Ogólnie maska była tragiczna to co się dało usunąłem Teraz kilka pięćdziesiątek Jedna z rys usunięta w połowie Po korekcie , auto oczywiście umyte , wysuszone . Cleaner i wosk następnie dressingi i inne zabiegi i auto wygląda nastpująco Jak widać rysy na klapie nie udało się całkiem usunać , tak jak i na zderzaku Ale rysa która znajdowała się na górze klapy zniknęła całkowicie Szyby zostały ręcznie wypolerowane za pomocą Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser i nałożony został Rain X . Myślę że jak na auto służbowe wygląda godnie i będzie zwracać uwagę nie tylko na firmowy parkingu wśród innych "najlepszych" aut na świecie
MateoMK Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zawsze mi się te opelki podobają no aż takim znawcą na wysokim poziomie nie jestem jeszcze w autodetaligu przede mną kawał drogi, ale efekt końcowy mi się podoba.
Horas91 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Pozdrawiam kolegę z moich okolic. Czy Mazda miała jakieś jaskrawe felgi? - Pytam, bo 2 lata temu rzucała mi się w oczy w Mościcach.
Pajko Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Miała seledynowe i niebieskie . EOT
Adamek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ładnie. Konkurencja w Vectrach mi rośnie na forum. Niestety srebrny lakier jest strasznie nie wdzięczny do efektów "Po" Wygląda jakby był umyty i nawoskowany, ,może trochę bardziej się świeci. Ciemne lepsze. A sam samochód potrzebował by usunięcia kilku defektów do idealności... Zaczynając od przedniego zderzaka i wgniotce na tylnych, prawych drzwiach.
Pajko Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2013 Adamek, zgadzam się z wszystkim co napisałeś , zaczynając od efektów "po" kończąc na wgniotkach i obcierkach ale przypominam że to auto służbowe i wcześniej użytkowane przez inne osoby które pewnie jak to o firmówki nie dbają
Sucre Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2013 Podoba mi się przygotowanie do korekty, dobra dekontaminacja i porządne oklejenie. Kolor bardzo "niedetailingowy", ale ze srebrnymi jest tak że na zdjęciach dużej różnicy nie ma, za to na żywo widać włożoną pracę
sebcio Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2013 Chciałem napisać kilka szczegółów ale jak przeczytałem że auto służbowe to naprawdę jest fajnie
kaffel123 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2013 Vectra odżyła i to jest najważniejesze. Naprawdę wielki plus dla ciebie za chęci i wkład włożonej pracy. PS. Widzę, że twój labrador tak jak mój bardzo mocno zainteresowany tym co się dzieje wokół niego hehe
Pajko Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2013 Chciałem napisać kilka szczegółów ale jak przeczytałem że auto służbowe to naprawdę jest fajnie Wiem że kilka szczegółów jest do poprawy , ale przy użytkowaniu tego auta nie ma sensu bawić się w takie zabawy Vectra odżyła i to jest najważniejesze. Naprawdę wielki plus dla ciebie za chęci i wkład włożonej pracy. PS. Widzę, że twój labrador tak jak mój bardzo mocno zainteresowany tym co się dzieje wokół niego hehe Dziękuję , a co do Labradora to tak przyjdzie popatrzy i idzie spać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się