Skocz do zawartości

Daewoo Matiz '99


daball

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Autem, którym się zajmowałem jest mój Matiz. Samochód prawie od początku w rodzinie, zajmuję się nim od 6 lat.

Lakier w stanie dobrym jak na swoj wiek. Ma kilka grubasów na drzwiach, które chciałem choć trochę zatuszować oraz

swirli. Z uwagi na trudne warunki pracy oraz brak halogenu z góry przepraszam za brak 50/50. Lakier sprawdzałem za pomocą

zwykłej lampki, probowałem robić zdjęcia ale nic na nich nie udało się uchwycić.

 

Zestaw kosmetyków.

 

Mycie

Shiny Garage Fruit Snow Foam Neutral pH

Shiny Garage Strawberry Car Shampoo

 

Karoseria

Shiny Garage Red Devil HD Nano

ValetPRO Yellow Poly Clay 100g

ValetPRO Achilles Prep

ValetPRO Banana Wax

 

Plastiki wewnątrz

Shiny Garage Apple Plastic Dressing

 

Plastiki zewnątrz

ValetPRO Yellow Bumper Gel

 

Opony

Nielsen Brillance

 

W oczekiwaniu na uzupełnienie poszczególnych kosmetyków zregenerowałem lampy, które były w fatalnym stanie.

Użyłem do tego papierków wodnych 1000, 1500, 2000, 2500, a następnie pasty Farecli G3. Proces powtórzyłem dwa razy.

Na koniec zabezpieczyłem woskiem VP Banana Wax.

 

dscf3197w.jpg

 

Stan przed

dscf3189e.jpg

 

Stan po pierwszym przejeździe

dscf3191r.jpg

 

Efekt końcowy

dscf3194l.jpg

 

Następnie zająłem się wnętrzem. Poza odkurzeniem oraz przetarciem plastików dressingiem od SG Apple...

dscf3248m.jpg

dscf3249y.jpg

dscf3250f.jpg

 

...jedyną rzeczą, którą należało się zająć była brudna wykładzina z tyłu. Poleciała na to APC SG Red Devil, lecz słabo sobie radziła. Miałem na szczęscie środek do tapicerek od Autolandu,

który załatwił sprawę.

dscf3242f.jpg

dscf3245o.jpg

dscf3240nr.jpg

dscf3244u.jpg

 

Tak samo potraktowałem dywaniki oraz wykładzinę w bagażniku, bo tam następnie skierowałem swoje kroki.

dscf3251en.jpg

dscf3254b.jpg

dscf3238z.jpg

dscf3256i.jpg

 

Wyciągnąłem zapas, który był ubrudzony jakąś lepką substancją, którą zostawił po sobie konserwator.