Skocz do zawartości

Carbon Collective Platinum Wheels


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ShiningCar, kiedy będzie dostępny Carbon Collective Platinum Wheels?

 

Produkt powinien trafić do nas w pierwszym tygodniu października.

Szkoda, że kolega, który test przeprowadzał nie aktualizuje tematu.. :dontknow:

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Produkt powinien trafić do nas w pierwszym tygodniu października.

Trzeba się będzie zastanowić nad produktem. Jeśli to nie problem, odezwij się proszę jak już będzie na sklepie.

Z góry dzięki.

Opublikowano
Pojemność 15ml, cena 99zł :)

 

To już jest niezłe przegięcie . Ja rozumiem technologia itp ale ceny to nie są już normalne dla przeciętnego Kowalskiego takie jest moje zdanie . :/:/:/:/

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Na wstępie przepraszam za nie aktualizacje testu,ale sporo się narobiło i nie było kiedy.

Niestety zdjęc nie posiadam,ale jestem mega zadowolony z produktu.

Brud tak nie przywiera do felgi.

Moge powiedzieć,że felga z tym środkiem jest o połowę mniej zabrudzona.

Na myjce bedotykowo bardzo dobrze się domywa.

Na wiosnę planuję na 4 koła nałożyć środek.

Ogolna ocena 5/6.

Jeden mniej za cene :D ta zawsze może być niższa :mrgreen:

Opublikowano

Kilka słów ode mnie nt. Platinium Wheels.

 

Produkt na felgach przebył już sporą ilość kilometrów.

Od dnia aplikacji, ponad pół roku temu, felgi czyści się łatwo i przyjemnie.

W tym celu używane były różne produkty, w tym mocne środki dostępne na myjniach.

Lakier w miejscu aplikacji wydaje się być "inny" niż tam gdzie produkt aplikowany nie był.

Nadal da się zauważyć przyjemne dla oka kropelkowanie.

Zresztą spójrzcie sami ;)

Na podsumowanie dodam tylko, że produkt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.

 

2013120516.56.21.jpg

2013120516.50.02.jpg

2013120516.53.38.jpg

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Obserwację produktu, niestety prowadzę tylko ja a szkoda bo liczyłem na testującego.

 

Powłoka siedzi na felgach od samego początku testu i ma się dobrze.

Domywanie na bardzo dobrym poziomie, wizualnie również prezentuje się przyzwoicie.

Na dowód mała aktualizacja podczas kolejnego mycia :

 

Zabrudzona felga :

ff31f801795d.jpg

 

Naniesiony środek czyszczący :

5549450ce5c6.jpg

 

Po spłukaniu :

5157a7417014.jpg

Opublikowano

ShiningCar, Karolu a ja oferowałem się do testów :)

 

Jaki to "środek czyszczący" ? Coś do bieżącej pielęgnacji jak VW Billbery ?

Opublikowano
Karolu polecam się na przyszłość

 

Być może będzie jeszcze szansa na ten produkt do testów... :)

Szkoda, że test nie był aktualizowany, bo zapewne dla wielu moje adnotacje są mało obiektywne..

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki uprzejmości Karola z

 

logo.png

 

otrzymałem do testów próbkę preparatu do zabezpieczenia felg

 

WEB-LOGO.png

 

Kilka słów od producenta/dystrybutora:

Carbon Collective Platinum Wheels Coating

Trwała powłoka zabezpieczająca, która może być stosowana na malowane, lakierowane proszkowo powierzchnie, goły metal, aluminium i stal. Po nałożeniu tworzy aktywną warstwę na wierzchu powierzchni koła zabezpieczając je przed brudem, kurzem i zanieczyszczeniami z hamulców a nawet lekkimi zadrapaniami.

Odporna na ciepło i chemikalia. Maksymalna trwałość, przy nałożeniu dwóch warstw to nawet 2 lata! Koła w tym czasie stają się łatwe do czyszczenia i utrzymania.

Butelka 15ml jest wystarczająca do ochrony 6-8 koła (zależy od rozmiaru).

 

Aplikacja:

 

Może być również stosowana do powlekania innych metali w tym wydechów.

Aplikuj produkt w temperaturze powyżej 5C w wentylowanym pomieszczeniu, mając na dłoniach rękawiczki ochronne. Powierzchnia musi być bardzo dokładnie oczyszczona z wszelkich zabrudzeń oraz odtłuszczona (użyj roztwór 50% alkoholu izopropylowego lub zmywacz silikonowy).

 

Nanieś na aplikator bawełniany 2 lub 3 groszki produktu i aplikuj dokładnie i równomiernie w powierzchnię felgi. Wiązanie następuje niemal natychmiast po aplikacji. Do usunięcia pozostałości użyj miękką mikrofibrę. W przypadku stosowania 2 warstw, należy odczekać co najmniej 2 godziny.

 

Należy unikać kontaktu z oczami i skórą. Nie spożywać.

 

Przed pracą wyglądał tak:

S9OGqLil.jpg

5Kz3TE7l.jpg?1

 

Felgi prze aplikacją zostały odebrane z renowacji. Dla pewności na myjni zostały potraktowane SG IronOff, SG T&G Removerem i umyte wodą z płynem do naczyń aby dobrze odtłuścić powierzchnię. W garażu dodatkowo zostały potraktowane APC Nielsena oraz IPĄ w duuuużych ilościach.

 

1gjpcx7l.jpg

 

No to aplikujemy!

Szkoda że na końcu buteleczki nie ma koreczka do odmierzania kropel (a może to ze względu na próbkę?)

 

X2GmEHDl.jpg

 

Produkt od razu nadaje szklistości feldze i przy dobrym oświetleniu widać gdzie zostaje aplikowany.

 

Po dokładnym zaaplikowaniu na całą felgę przystępujemy do polerowania delikatną fibrą

FsmC4wal.jpg

 

Kilka zdjęć po aplikacji:

XSF8b6jl.jpg

1EOlVWjl.jpg

VtxGIB0l.jpg

vUcdWBol.jpg

 

A teraz coś co tygryski lubią najbardziej

 

Kropling felgi niezabezpieczonej: U9yutgll.jpg

eUUQMxLl.jpg

 

Kropling po CC Collective Wheels

 

11SOyn0l.jpg

sWQV9GDl.jpg

AkorKU0l.jpg

 

 

Po aplikacji felgi zdecydowanie nabrały szklistości. Stały się przyjemnie śliskie. Na dniach postaram się wrzucić film ze zrzucania wody.

 

 

Dziękuję firmie ShiningCar za możliwość przeprowadzenia testu!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Się dzieje :)

 

Otrzymałem buteleczkę od Karola, więc dopisuję się do szanownego grona testerów.

 

6jpAsOZ.jpg

 

Na moich felach, świeżo lakierowanych ok. 2 miesięcy temu leży świeży Dlux.

Na potrzeby testu z frontów przednich felg Dlux zostanie zdjęty a w jego miejsce przyjdzie CC PW.

 

Felgi przed przygotowaniem, brudne po deszczowym tygodniu w Krakowie.

 

UCjADrY.jpg

 

5nIdKer.jpg

 

pZxJexM.jpg

 

tCVK2bN.jpg

 

Pomocnicy w ramach przygotowania pod powłokę.

Tak jak pisałem, felgi świeże i pod powłoką więc brudu wgryzionego brak.

Niemniej jednak profilaktycznie...

 

jWCnF5L.jpg

 

dBIBU4y.jpg

 

Opłukujemy.

 

tGFccIL.jpg

 

zFJ02Ho.jpg

 

CyqmEoD.jpg

 

WP1Ur3x.jpg

 

Pricbort i koledzy w akcji.

 

eFHT2jK.jpg

 

yGW8Yuh.jpg

 

pJrIikG.jpg

 

frJmKLe.jpg

 

eIPohpH.jpg

 

mOoaPcW.jpg

 

OPFB4Ki.jpg

 

41TOCFn.jpg

 

d4jlkE7.jpg

 

lle7I4l.jpg

 

QWaAj6w.jpg

 

F9Rwg0G.jpg

 

UwPdidC.jpg

 

TSERxr9.jpg

 

Wjazd i suszymy.

 

QeXEwTL.jpg

 

5hFwjd7.jpg

 

Ffhp3hy.jpg

 

Odtłuszczamy.

 

gqAXlT9.jpg

 

Siakieś ryski są.

 

TRuJPuA.jpg

 

FVR8i4E.jpg

 

Zdejmujemy starą powłokę.

 

TT2UvWh.jpg

 

IAgPmqW.jpg

 

3fdEOEa.jpg

 

ElDs2c5.jpg

 

Ponownie odtłuszczamy i kropelka CC Platinum Wheels

 

ayJJd8k.jpg

 

Smarujemy

 

Zyn8eYG.jpg

 

OtSqTpd.jpg

 

Po kilku minutach docieramy bez problemu i mamy tak:

 

K5Fnluz.jpg

 

0aAEW9J.jpg

 

OSg469b.jpg

 

nGQQqsh.jpg

 

0SLfC6w.jpg

 

lPPoxrs.jpg

 

yA6m2KN.jpg

 

Ibdxdia.jpg

 

oxzRtI0.jpg

 

o6XgqAf.jpg

 

Różnica między kreską a ilością na zdjęciu to ubytek potrzebny na zrobienie frontów i wnęk w 17" felgach na zdjęciach.

 

pAca5YP.jpg

 

Dodam, że na koło po stronie kierowcy poszły 2 warstwy (w zalecanym odstępie 2h) a na koło pasażera 1 warstwa.

 

Kilka fotek na koniec, ładna śliskość:

 

dIqYsQa.jpg

 

evjIFL2.jpg

 

Z8fFfKT.jpg

 

Spostrzeżenia. Powłoka:

- nie śmierdzi tak bardzo jak niektóre powłoki potrafią

- jest dość wydajna, kładłem na bogato

- nawet gdy zostawiłem ją na ok. 10 min to i tak łatwo się dotarła

- nadaje wyraźnej szklistości

 

Na co czekam:

- na test domywania

- na test trwałości w trakcie zimy.

 

Dziękuję za uwagę, update'y z lewego i prawego koła wrzucę niebawem po przejechaniu kilku setek.

Opublikowano

Na nowy sezon będę malować koła i później chciałbym je zabezpieczyć jakąś powłoką i mam pytanie, czy występują jakieś problemy z trzymaniem się kleju do ciężarków na powłoce zabezpieczającej? Czy lepiej zabezpieczyć koła już po wyważeniu?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

OK, pierwszy update z mojej strony.

Od aplikacji powłoki na przednie koła minęło ok. 1,5 tygodnia. Auto przejechało kilkaset kilometrów zarówno w ruchu miejskim jak i trasie. Aura - niekorzystna, ciągłe mgły, duża wilgoć, brud na drogach, przelotne deszcze. Wszystko się brudzi.

 

Spostrzeżenia.

Dla przypomnienia - powłoka leży na przednich felgach. Strona kierowcy - 2 warstwy, strona pasażera - 1 warstwa. Po pierwsze obie felgi prawie się nie ubrudziły... Wizualnie miałem im bardzo niewiele do zarzucenia, trochę brudu zebrało się w zakamarkach, ale nie wszystkich. Bardzo duży plus.

 

W pierwszej fazie mycia opłukałem felgi wodą ze zraszacza, nie pod jakimś wielkim ciśnieniem. Większość brudu spłynęła ale widać było ciemny film z drogi.

W drugim podejściu felgi dostały z Bilberry oraz zostały potraktowane szczotką Daytona a następnie spłukane pod ciśnieniem. Wszystko zeszło bez najmniejszego problemu.

Kropelkowanie na b. wysokim poziomie.

Jeśli chodzi o różnice wynikające z ilości położonych warstw - zauważam jedną. Woda była odprowadzana nieco szybciej na feldze z dwiema warstwami.

 

Tyle na dziś. Poniżej fotki z akcji, niestety nie z każdego etapu, ale dają pogląd na sprawę.

 

Kolejne update'y przy większym zabrudzeniu i przebiegu.

 

Enjoy.

 

4djxDqA.jpg

 

zgbB8Aa.jpg

 

uq1LFZc.jpg

 

vobUTle.jpg

 

GCSpOnM.jpg

 

cNQOx8q.jpg

 

Cd0VheL.jpg

 

W81BBaO.jpg

 

0oUiJUO.jpg

 

Z2Ni5EL.jpg

 

b9eeIKP.jpg

 

7Ds2cx6.jpg

 

hxCR8GU.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.