marek750 Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Mercedes-benz 180B 2006r W tamtym tygodniu, we wtorek, wraz z kol. Adamem przeprowadziliśmy korektę pewnego Mercedesa z przebiegiem ok 160tys km w czarnym perłowym kolorze, który został sprowadzony jakiś miesiąc temu z Niemiec. Lakier w kiepskim stanie, posiadał wiele wyblakłych plam, głębszych rys i otarć, a do tego jak przystało na tę markę dosyć twardy przez co wymagał więcej uwagi i pracy. Środki użyte w omawianej pracy: Mycie: 1. Prewash: ValetPro Neutral Snow Foam, APC Meguiars + Gloria FM10 2. Mycie: Szampon Meguiar's NXT + Rękawica Meguiar's Microfiber Wash Mitt 3. Osuszanie: Monster Shine Fluffy Dryer 90/60cm 4. Glinkowanie: Meguiar's Last Touch + Glinka Meguiar's Smooth Surface Clay Bar Suszenie: 1. Monster Shine Fluffy Dryer 90/60cm Felgi: Mycie: Mieszanka: APC Nielsen, ValetPro Citrus Tarr & Glue Remover, 4Nano Rim Cleaner (resztka), IronX (resztka), Woda. Korekta Lakieru/Zabezpieczenie: 1. Polerka Das-6 2. Pasta polerska S03 Gold + Futro 3. Pasta polerska S17+ 4. Pasta polerska S40+ 5. Pady Scholl (Pomarańczowy i Niebieski) oraz Flexipads Cutting Pad 135mm) - 125mm, 80mm 6. Papier wodny 2500 (Miejscami) 7. Meguiar’s NXT Generation Tech Wax 2.0 Paste Szyby: 1. Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner 2. RainX Niewidziana Wycieraczka Plastiki Zewnętrzne: 1. Meguiar’s Trim Detailer Po odebraniu auta z parkingu od razu wybrałem się na myjnię, a następnie w spokojne miejsce gdzie przeprowadziłem proces glinkowania: Maska: Dach: Tylna klapa: Najgorzej nie było. Zmieniamy miejscówkę i bierzemy się do roboty: Tylny prawy błotnik: 50/50: Dodam że na prawej stronie (nie polerowanej) są widoczne te wyblakłe plamy o których wspominałem wcześniej, było ich naprawdę sporo, jedne większe drugie mniejsze… Drzwi prawe tył: 50/50: Drzwi prawe przód: Błotnik prawy przód: Słupek prawy przód: Maska: 50/50: Jedziemy dalej z lewą stroną (na Unicorn’a): Wykańczamy S40: Błotnik lewy przód: Zderzak tył: Po papierze większość rys znikła, ale te głębsze niestety zostały 50/50: Najwyżsi robią dach… Niestety więcej fotek nie mam, ponieważ czas na przeprowadzenie korekty był dosyć ograniczony, dlatego nie było kiedy robić fotek. Po korekcie auto zostało umyte i osuszone w/w środkami ponownie, a następnie wróciło do garażu na warstwę zabezpieczającą lakier i plastiki zewnętrzne. Następny dzień rano, bezpiecznie na parkingu strzeżonym czekając na właściciela: [imghttp://imageshack.us/a/img841/8007/41963480.jpg[/img] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddy Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Kolejny czarny wóz konkretnie ogarnięty Jak z twardoscią benz'owego klaru? Widzę, że @Adamek wynajmuje już garaż pod relacje na potrzeby PSB Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek750 Posted May 1, 2013 Author Report Share Posted May 1, 2013 Kolejny czarny wóz konkretnie ogarnięty Jak z twardoscią benz'owego klaru? Widzę, że @Adamek wynajmuje już garaż pod relacje na potrzeby PSB Po prostu razem ogarneliśmy ten projekt, a nie od razu wynajem.. Powiem Ci że na pewno jest twardszy niż Oplowski lakier na którym miałem okazję pracować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griffe Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Ladnie wyciagneliscie temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Ładnie wyszło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted May 1, 2013 Moderator Report Share Posted May 1, 2013 Zdjęcia nie spełniają wymagań działu PSB. Czekam na zmiany albo kosz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamek Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Na ten samochód nie mieliśmy zbyt dużo czasu. Dopiero teraz widzę jak wyglądał w świetle dziennym. Nie skromnie powiem, że ładnie wyszedł i mi się podoba. Lakier w porównaniu do Opli strasznie twardy, ciężki w obróbce. A garażu na potrzeby PSB nie wynajmuję, Marka znam długo i jak tylko zechce to mu udostępniam. Czasami (tak jak w tym przypadku) działamy razem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek750 Posted May 1, 2013 Author Report Share Posted May 1, 2013 Zdjęcia nie spełniają wymagań działu PSB. Czekam na zmiany albo kosz. Do jutra postaram się zmienić tutaj te fotki, teraz zaczynam zmniejszanie na dysku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 marek750, skopiuj link od zdjęcia, wejdź na stronę imageshack.us, zaznacz opcję "url", wklej link i niżej ustaw docelowy rozmiar zdjęcia i od razu dostaniesz link do gotowego zmniejszonego zdjęcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezes.gd Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Praca na wysokim poziomie Do pełni szczęścia brakuje tylko dressingu na oponach i zrobienia czegoś z tymi zardzewiałymi śrubami do kół Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimbo0 Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Wszędzie na początku używałeś S03 z futrem czy tylko na tych zmatowionych elementach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek750 Posted May 1, 2013 Author Report Share Posted May 1, 2013 Wszędzie na początku używałeś S03 z futrem czy tylko na tych zmatowionych elementach ? Futro poszło tylko na maskę i tylną klapę z tego co pamiętam. Reszta to S17 na niebieskim i S40 na pomarańczowym padzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddy Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Lakier w porównaniu do Opli strasznie twardy, ciężki w obróbce. Znaczy, stara dobra niemiecka szkoła. Nie ma gwiazdy nie ma jazdy A garażu na potrzeby PSB nie wynajmuję Szkoda... A poważnie to też od jakiegoś czasu szukam u siebie jakiejś spokojnej mety. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koli_7 Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Reszta to S17 na niebieskim... Po ile przejazdów mniej więcej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek750 Posted May 1, 2013 Author Report Share Posted May 1, 2013 Reszta to S17 na niebieskim... Po ile przejazdów mniej więcej ? 2 - 3, max 4 razy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koli_7 Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 na 6-tym biegu? Tak dopytuje bo też stosuje taką kombinacje i wydaje mi się ze jest dużo słabiej tnąca i to na miększych lakierach. Jak długo trwa 1 wypracowanie (s17 na niebieskim) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek750 Posted May 2, 2013 Author Report Share Posted May 2, 2013 na 6-tym biegu? Tak dopytuje bo też stosuje taką kombinacje i wydaje mi się ze jest dużo słabiej tnąca i to na miększych lakierach. Jak długo trwa 1 wypracowanie (s17 na niebieskim) ? Tak, na początku 2 bieg - rozprowadzam pastę po elemencie, a potem przyspieszam do 6. Jeżdżę aż pasta zacznie znikać po przejeździe polerką, nigdy nie liczyłem ile to trwa, bo zależy to też ile nałożysz pasty na pad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaszczu Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 Bardzo fajnie ogarnęliście tego Meśka Bardzo fajne 50/50. Wnętrze też ogarnialiście czy sam lakier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek750 Posted May 6, 2013 Author Report Share Posted May 6, 2013 Bardzo fajnie ogarnęliście tego Meśka Bardzo fajne 50/50. Wnętrze też ogarnialiście czy sam lakier? Właściciel chcial tylko korektę lakieru, a poza tym z wnętrzem byśmy się nie wyrobili. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpyo Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Bardzo dobra robota! Na niektórych 50/50 widać na zrobionej połowie tzw. skórkę pomarańczy. Rozumiem, że aż tak mocno nie polerowaliście? Pytam, bo mam podobny efekt w swoim MB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek750 Posted May 6, 2013 Author Report Share Posted May 6, 2013 Bardzo dobra robota!Na niektórych 50/50 widać na zrobionej połowie tzw. skórkę pomarańczy. Rozumiem, że aż tak mocno nie polerowaliście? Pytam, bo mam podobny efekt w swoim MB. Nie nie, morki nie usuwaliśmy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now