Adamek Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Dzięki Panowie. Staram się jak mogę i co najlepsze zaczyna mnie to konkretnie wciągać. :-) Zaczynam siedzieć więcej w garażu niż domu. Nie dales zadnego HDC ani nic po pastach pod Carbona?? Nie dałem. Jakoś nie jestem przekonany do HDC. Osobiście w ogóle nie widzę różnicy. UCIEKAJ Z TYM SAMOCHODEM TO PORAŻKA. Samochód nie jest mój. Prace robiłem dla kogoś...
Shaddy Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 Zaczynam siedzieć więcej w garażu niż domu. Polecam wstawić jakąś małą lodówkę
proximo Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 Co do samego silnika 3.0 V6 to w do 2006 (przed lift) występowała usterka z przegrzewaniem się - model Y30DT, po liftingu model Z30DT pozbawiony jest w.w wady i jezdzi bezusterkowo.
proximo Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 Co do samego silnika 3.0 V6 to w do 2006 (przed lift) występowała usterka z przegrzewaniem się - model Y30DT, po liftingu model Z30DT pozbawiony jest w.w wady i jezdzi bezusterkowo.
chudy1987d Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2013 Co do polerki. Przedni błotnik od strony pasażera mogłeś potraktować papierem 2000 lub chociaż 2500 żeby morę zlikwidować w jakimś stopniu i bez problemu na S03 byś wyprowadził a ogólnie praca
chudy1987d Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2013 Co do polerki. Przedni błotnik od strony pasażera mogłeś potraktować papierem 2000 lub chociaż 2500 żeby morę zlikwidować w jakimś stopniu i bez problemu na S03 byś wyprowadził a ogólnie praca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się