Jump to content

folia karbonowa honda civic 2006


gienkon
 Share

Recommended Posts

Witam właśnie zacząłem oklejać plastiki w hondzie civic wszystko idzie jak po maśle lecz nie mogę dać sobie rady z oklejeniem plastików od drzwi gdzie jest zamontowany guzik do odsuwania szyb gdyż jest tam wgłębienie na guzik z którym nie mogę sobie poradzić.

Moze ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić??? Będę wdzięczny za wszelka pomoc.

Poniżej dodam zdjęcie tych plastików:

 

 

 

kgrhqqokiwe6znvjghbouuz.jpg[/img]

kgrhqjnwfcqbey2obqceik2.jpg[/img]

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Moze byc ciezko. Jesli uzywasz folii np 3M to sprzedawane sa rowniez ichniejsze dedykowane podklady , ktore mozna naniesc gabka/ pedzelkiem w celu polepszenia przyczepnosci folii z podlozem. Ja na "ciezkich" zalamaniach czy wnekach / ksztaltach stosowalem i pewno cos to tam daje . Oprocz tego sprobuj bardzo mocno podgrzac folie i sprobowac ja tam uformowac, ale no nie ma gwarancji ze w tym jednym wglebieniu ona nie odejdzie, bo napewno podczas formowania wzor "sie rozjedzie" .

Link to comment
Share on other sites

dzięki za info spróbuje z podkładem. Tak sobie myślałem jak by zrobić coś w rodzaju formy żeby ja wcisnąć w to wgłębienie bo palcem jest strasznie ciężko uformować kształt po podgrzaniu tylko nie mam pomysłu z czego mogę zrobić ta formę;/

Link to comment
Share on other sites

nie wiem z czym masz problem, folia 3m fajnie sie ksztaltuje po podgrzaniu opalarka (! nie szuszarka) i wciskasz paluchem w zaglebienie, mozesz uzyc materialowych rekawiczek, co by sobie palcow nie poparzyc. Na koncu jak skonczysz wszystko oklejac, podgrzej jeszcze raz folie i podociskaj w kazdym miejscu, klej lepiej zlapie ;)

Link to comment
Share on other sites

Zacznij nakładać folię od razu od zagłębienia. Podgrzej ją w miejscu gdzie ma wejsc w zagłębienie i uformuj ją w zagłębieniu. W tym panelu z większą liczbą przycisków będzie trudniej, ale może uda się ją Ci lepiej położyć. W przypadku hydrografiki to też nie będzie to takie łatwe. Prawdopodobnie odetną ci wzór zaraz za płaszczyzną tych paneli na jakichs 2-3 mm wysokości.

Link to comment
Share on other sites

Przywal kropelka w tym miejscu , tylko wtedy licz ze juz nigdy tego nie zdejmiesz :)

 

ale tak jak mowie sprobuj z tym podkladem, powinno pomoc w zwiazaniu z plastikiem, aczkolwiek pomoc , cudow po tym nie oczekuj :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.