Mascot Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Rok temu kupiłem samochód po flocie. Na pierwszy " rzut " do usunięcia poszły firmowe naklejki - szerokie pasy wzdłuż boków i napis z tyłu na klapie. Po ich zerwaniu zostały ślady ( odciśnięte linie ). W ruch poszła pasta polerska. Niestety, w niektórych miejscach zostały matowe ślady po tejże paście. Także na masce - walczyłem ze zwłokami robaków Jest to o tyle denerwujące że, samochód posiada jasny lakier ( niebieski, morski - coś takiego ), i pod kątem widać te niedoskonałości. Czy jest jakiś prosty ( i tani ? ) sposób, na rozwiązanie tego problemu ? Nie ukrywam że w kwestii kosmetyki auta jestem laikiem - zawsze wiadro, mydło, gąbka - nic więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
fipa Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Może udałoby się zdjęcia wrzucić? Jaka pasta, ręcznie czy maszyną polerowałeś? Co to znaczy matowe ślady po paście bo nie do końca rozumiem. Może po prostu nie do końca wyprowadziłeś lakier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 fipa, stawiam na tempo Link to comment Share on other sites More sharing options...
fipa Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 W sumie by się zgadzało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donatel Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 fipa, stawiam na tempo Jeśli zaraz po polerce było "cyc-malina" a po 2 deszczach zmatowienia i rysy - Tempo po raz kolejny pokazało swoje prawdziwe oblicze Jeśli to była inna pasta, wychodzi na to że równie cienka. Najtaniej będzie to usunąć "Meguiar's Ulitmate Compound" + Tricolor. Szeroki opis działania tego środka jest na forum. [ Dodano: 2 Kwiecień 2013, 17:37 ] Niestety, w niektórych miejscach zostały matowe ślady po tejże paście No chyba że to przebicia, ale raz że nawet Tempo ciężko takich szkód narobić, a dwa jeśli to jakiś jasnoniebieski lakier to możliwe że to jednowarstwowy akryl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascot Posted April 2, 2013 Author Report Share Posted April 2, 2013 Fipa - matowe plamy są w miejscach, gdzie czyściłem, tak jak wspomniałem. Generalnie lakier w tych miejscach jest wyraźnie matowy - tak jak byś wypalcował porządnie ekran w telefonie dotykowym ;p Zdjęć póki co nie dodam; primo - obecnie jest już ciemno na dworze secundo - działam na netbooku, zwykły komp " zdechł " i cokolwiek po za internetem jest dla mnie na razie obce ... Chociaż postaram się jakoś podziałać ze zdjęciami. Mam pastę ! Zwie się ona " ARES I pasta do czyszczenia i polerowania karoserii samochodowych ". Być może ja coś źle robiłem, a nakładałem ręcznie A TEMPO ? Miałem zamiar ją kupić, do celów modelarskich Link to comment Share on other sites More sharing options...
fipa Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Kup Meguiars UC i poleruj od nowa. To wina kiepskiej pasty, albo zbyt agresywnego aplikatora. Czym dokładnie polerowałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascot Posted April 2, 2013 Author Report Share Posted April 2, 2013 Robiłem to jak kupiłem auto, czyli w czerwcu, rok temu. Bodajże szmatką flanelową i też starą koszulką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fipa Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 OK. Już wiesz, że masz kupić Meguiars Ultimate Compound zanmiast tego Aresa i aplikator Tri Color zamiast starej koszuli. Będzie dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now