Skocz do zawartości

Ślady po paście


Rekomendowane odpowiedzi

Rok temu kupiłem samochód po flocie. Na pierwszy " rzut " do usunięcia poszły firmowe naklejki - szerokie pasy wzdłuż boków i napis z tyłu na klapie. Po ich zerwaniu zostały ślady ( odciśnięte linie ). W ruch poszła pasta polerska. Niestety, w niektórych miejscach zostały matowe ślady po tejże paście. Także na masce - walczyłem ze zwłokami robaków :)

Jest to o tyle denerwujące że, samochód posiada jasny lakier ( niebieski, morski - coś takiego ), i pod kątem widać te niedoskonałości.

 

Czy jest jakiś prosty ( i tani ? ) sposób, na rozwiązanie tego problemu ?

Nie ukrywam że w kwestii kosmetyki auta jestem laikiem - zawsze wiadro, mydło, gąbka - nic więcej :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fipa, stawiam na tempo

 

Jeśli zaraz po polerce było "cyc-malina" a po 2 deszczach zmatowienia i rysy - Tempo po raz kolejny pokazało swoje prawdziwe oblicze :-] Jeśli to była inna pasta, wychodzi na to że równie cienka.

Najtaniej będzie to usunąć "Meguiar's Ulitmate Compound" + Tricolor. Szeroki opis działania tego środka jest na forum.

 

[ Dodano: 2 Kwiecień 2013, 17:37 ]

Niestety, w niektórych miejscach zostały matowe ślady po tejże paście

 

No chyba że to przebicia, ale raz że nawet Tempo ciężko takich szkód narobić, a dwa jeśli to jakiś jasnoniebieski lakier to możliwe że to jednowarstwowy akryl :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fipa - matowe plamy są w miejscach, gdzie czyściłem, tak jak wspomniałem. Generalnie lakier w tych miejscach jest wyraźnie matowy - tak jak byś wypalcował porządnie ekran w telefonie dotykowym ;p Zdjęć póki co nie dodam;

primo - obecnie jest już ciemno na dworze :evil:

secundo - działam na netbooku, zwykły komp " zdechł " i cokolwiek po za internetem jest dla mnie na razie obce ... Chociaż postaram się jakoś podziałać ze zdjęciami.