lukaszlsw Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Cześć. Mam mały problem, trafiły w moje ręce bardzo fajne felgi OZ, niestety jedna została kiedyś mało fachowo naprawiona. Sprawdzałem ją na prostość i jest ok, natomiast wizualnie nie wygląda to najlepiej. Teraz moje pytanie do was jak się pozbyć tego spawu. Da się to jakoś spolerować na równo, a potem dobrać kolor i pomalować? Jeśli tak to od jakiego papieru zacząć. Chodzi mi tylko o wyrównanie tego miejsca. Zaprawkę lakiernicza jakoś sobie ogarnę. Tak to wygląda: za wszelkie porady bardzo dziękuję
DS_Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Cześć. Mam mały problem, trafiły w moje ręce bardzo fajne felgi OZ, niestety jedna została kiedyś mało fachowo naprawiona. Sprawdzałem ją na prostość i jest ok, natomiast wizualnie nie wygląda to najlepiej. Teraz moje pytanie do was jak się pozbyć tego spawu. Da się to jakoś spolerować na równo, a potem dobrać kolor i pomalować? Jeśli tak to od jakiego papieru zacząć. Chodzi mi tylko o wyrównanie tego miejsca. Zaprawkę lakiernicza jakoś sobie ogarnę. Tak to wygląda: za wszelkie porady bardzo dziękujęObrazek Pokaż jak to wygląda z drugiej strony. Tego sprawu nie powinno się szlifować ze względu na wytrzymałość. Jeśli jednak bardzo chcesz, polecam Ci multitoola typu Dremel i do tego kamień szlifierski.
lukaszlsw Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 z drugiej strony nie widać aby było coś robione poza tym że dookoła obręczy przy rancie powierzchnia jest chropowata. oto zdjęcia: Dzieki za odpowiedź chyba się za to wezmę zobaczymy co wyjdzie
DS_Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Wygląda na to że od wewnątrz spaw został oszlifowany (kwestia szczelności). Oszlifowanie go też z drugiej strony może odbić się na trwałości.
lukaszlsw Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 to może chociaż minimalnie przelecieć to papierem aby podrównać troszeczkę. Najwyżej oddam do spawania jakimś profesjonalistom, albo kupię jedną nową sztukę Zacząć od papieru czy kamieniem potraktować? Niestety nie posiadam takiej małej wiertarki;/
DS_Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Kamieniem, zdecydowanie. Bez Dremela sobie nie wyobrażam tego
rogo Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 albo kupię jedną nową sztukę moim zdaniem to najlepsza/najbezpieczniejsza opcja
lukaszlsw Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 z ciekawości przeleciałem kamieniem szlifierskim.. potem papier i jest równiutko. Materiału jest jeszcze bardzo dużo, teraz tylko zrobić zaprawkę. Nie spodziewałem się że tak szybko można to załatwić. Dzięki za pomoc!
DS_Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 z ciekawości przeleciałem kamieniem szlifierskim.. potem papier i jest równiutko. Materiału jest jeszcze bardzo dużo, teraz tylko zrobić zaprawkę. Nie spodziewałem się że tak szybko można to załatwić. Dzięki za pomoc! Trzymam kciuki za wytrzymałość
Gibon86 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Powinno spokojnie wytrzymać. Idealne felgi i miejsce do wykonania zaprawki Powodzenia
radial Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 Taką naprawianą felgę najlepiej zakładać na tył. Głównie z racji bezpieczeństwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się