Jump to content

Naprawy lakiernicze Spot


Gibon86

Recommended Posts

Witka. Chcialem wam zaprezentowac zdjecia z przeprowadzonej ostatnio przeze mnie naprawy lakierniczej spot. Pacjent to Vectra 2005r. z mocno otartym zderzakiem. Jezeli ktos ma jakies pytania to zapraszam smialo pytac. Niebawem zrobie jakas duza relacje z opisem co i jak i umieszcze ja w PSB. (sorry za brak PL liter) link: http://imageshack.us/g/24/img8216kopiowanie.jpg/

Link to comment
Share on other sites

Ciezko powiedziec bo np. puszka bezbarwnego starczy na duzo napraw. koszt tej to ok 30ml bazy (7zl) bezbarwny ok10zl podklad grosze jakies papiery itd. Razem wyjdzie max 40zl ale niestetynp. baze zazwyczaj kupujesz 100ml takze placisz 20zl ale jakby co to masz w zapasie.

Link to comment
Share on other sites

Pistolet czy spraye?

Na zdjęciach nie widać jak jest dobrany odcień bazy ,a to jest kluczowe przy smartach. Widzę drobne grzeszki ale ogólnie/na zdjęciach jest nieźle.

Link to comment
Share on other sites

Nie nie,nic. Myślałem ze pod podkład było oklejone taśmą pod "kantem " ale słabe zdjęcie i jest podwinięta we wlocie halogena. Mimo to nie powinno się ,nawet pod podkład ,oklejać kantem taśmy zbyt blisko.

Pistolet czy spraye?

Link to comment
Share on other sites

pistolet. Tutaj akurat ten pierwszy ale korzystam czasami z duzego. Wyszlo fajnie bez kantow. Baza i bezbarwny pistolet. Podklad spray bo akurat ie chcialo mi sie myc sprzetu. Do cieniowania bezbarwnego app loser. Do sprawdzenia przygotowania kontrol spray

59442aa6378e4_IMG_8292(Kopiowanie).JPG.26a908f028984a83b59683e8fdd25edf.JPG

59442aa63bed8_IMG_8258(Kopiowanie).JPG.a8fabed92e9ff158a5ce5e722578b89a.JPG

Link to comment
Share on other sites

Tutaj gdzie akurat pracuje to troszke zamaly tzn do napraw spot wystarcza ale np rupes siada po chwili. W domu tzn w LBN mam o wydajnosci ok 500l. tutaj masz jeszcze fotki z ostatniej naprawy: Dodatkowo deikatne zagiecie. Wszelkie wgniecenia najpierw staram sie wyciagnac metoda PDR aby zminimalizowac ilosc szpachli

IMG_8295.JPG.160e6f8cb4f27fe49a3250f40ffbde62.JPG

IMG_8275.JPG.84b93c6f5bf2b2d7141fd1b5c8b3e4b8.JPG

IMG_8257.JPG.97f0b8d2acd1e390ed4b4f6973b5b2f3.JPG

59442aa653c8b_IMG_8231(Kopiowanie).JPG.bd55816f7eb63f0b0ae3c9264706aab0.JPG

59442aa65c3e2_IMG_8228(Kopiowanie).JPG.132d26f648afba699488698178869edd.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
chciałem taki nieduży kompresor kupić właśnie do takich napraw.

Marco, do tego typu okazjonalnej drobnicy, wystarczy Ci 150 L - oczywiście jeśli nie robisz tego zawodowo i codziennie. ;)

Link to comment
Share on other sites

chciałem taki nieduży kompresor kupić właśnie do takich napraw.

Marco, do tego typu okazjonalnej drobnicy, wystarczy Ci 150 L - oczywiście jeśli nie robisz tego zawodowo i codziennie. ;)

 

Spokojnie styknie mu 50L zbiornik na 2 tlokach.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

na allegrogo jest spoko kompresor http://allegro.pl/kompresor-sprezarka-o ... 77996.html ten starcza na wiecej niż jeden dobrze zrobiony element . ważne jest wszystko przy takich naprawach. ale i tak najwazniejszym ogniwem w tym jests mieszalnia lakierów, jak oni zepsują odcień to nawet najlepsza wpyłka wpadnie w oko a poprawkę trzeba robić lakierując na wiekrzym obszarze

Link to comment
Share on other sites

Spokojnie styknie mu 50L zbiornik na 2 tlokach.

Rafał, ja mam w domu kompresor ze zbiornikiem 10 litrów, używany wcześniej do zasilania komory solnej, wydajność 100l/min. Nawet i taki starczy z tym że 12 sek. będziesz lakierował a 5 minut czekał na nabicie zbiornika :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.