adii Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2012 Ładne! dbaj i klapę wymień koniecznie ciężko dziś zobaczyć taką nie zwieśniaczoną trójkę...
adek330 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2012 ładnie wyszlo miałem taka sama tylko 323 - miło wspominam to autko
Michal200 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2012 Nie wiem w jaki styl chces isc, ale tutaj masz klape USA http://allegro.pl/bmw-e36-coupe-tyl-kla ... 55890.html
JM63 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2012 Ładny lakier Praca też w porządku Poczepiam się trochę Jakieś foty z korekty zderzaka? ma bardzo przyjemny kształt Czemu nie pokazałeś środka? próbowałeś robić korektę pod maską Mocno zazdroszczę stanu lakieru... U mnie w większości wyglądało to tak: To co ja bym zmienił to: KLAPA Felgi tył ze 2cm wyżej Może ramki nerek w mat Wiadomo, że nie jest tak jak producent zalecił i bla bla bla, ale wosku w opakowaniu jest tak dużo, że można co 2 miesiące spokojnie smalcować Bardziej chodzi o efekty wizualne i poślizg aplikatora przy woskowaniu, dzięki któremu przy bardzo delikatnych lakierach nie dołożysz hologramów i nałożysz równiejszą i cieńszą warstwę. Przy Carbonie nie ma to aż takiego znaczenia, ale przy mocniej pocących się woskach trochę ułatwi życie
Kama Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2012 Nie wiem czy dobrze widze, ale chyba myles auto kolistymi ruchami. Ja wiem, ze to przed korekta, ale po co sobie roboty dodawac? Jak możesz to rozwiń temat, może być na PW żeby bałaganu nie robić bo bardzo mnie to zaintrygowało
JM63 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2012 Kama, W skrócie chodzi o to, że powinno myć się prostymi ruchami w jednym kierunku (wzdłuż samochodu)- ewentualne defekty będą mniej widoczne bo będzie je widać tylko po odpowiednim kątem, a przy kolistych ruchach ewentualne rysy tworzą się w każdą stronę i zawsze coś będzie widać.
Kama Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2012 Kama, W skrócie chodzi o to, że powinno myć się prostymi ruchami w jednym kierunku (wzdłuż samochodu)- ewentualne defekty będą mniej widoczne bo będzie je widać tylko po odpowiednim kątem, a przy kolistych ruchach ewentualne rysy tworzą się w każdą stronę i zawsze coś będzie widać. Wielkie dzięki Cholera i pomyśleć, że na to nie wpadłem
karol.e36 Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2012 Widziałem że się reklamujesz na forum bmw3er prowadzisz studio?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się