golden0282 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Witam. Już od jakiegoś czasu jestem obecny na forum , w końcu zdecydowałem się zaprezentować owoc moich kilkudniowych wypocin . Trafiło na 22 letnią Toyotę GT-Four . Auto przez 7 lat stało pod chmurką nie jeżdżone. Stan zewnętrzny z jednej strony można ocenić na dobry , niewiele głębokich rys , niewiele odprysków od kamieni czyli do odnowy idealny . Z drugiej jednak strony to, że auto stało przez tyle lat , pozostawiło wiele śladów na lakierze , które niestety nawet po zakończonej pracy w jakimś stopniu pozostały widoczne. Głównie wżery z ptasich odchodów , w niektórych miejscach lakier bezbarwny odpryśnięty , lub widoczne pęcherzyki powietrza pod lakierem bezbarwnym. Od razu uprzedzam ,że relacja jest dość zwięzła , brak pozowanych zdjęć , pędzelków, wiader ..itp. A więc do rzeczy Oczyszczenie lakieru Szampon AG Piana Supa Snow Foam oraz VP neutral Rękawica z mirofibry oraz Rękawica w wełny Myjka ciśnieniowa Karcher K3 AG tar remover Glinka AG BH HD surfex Koła : AG weel cleaner Autobrite Purple rain Opony MEGS - Endurance tire gel Plastiki zew CG New look trim gel Szyby AG car glas polish Rain X Wosk Collinite 476 Korekta Kestrel sim 180 Zielony korek 3M PF 2500 FF 3000 Pady 3M Zielony, żółty , niebieski 150 mm Flexi Pads biały , pomarańczowy , żółty 80mm Ipa Wnętrze BH HD surfex Prochem Power burst Prochem Extraction CG glas cleaner PB natural look AG rubber cleaner Auto zaraz po przyjeździe wyglądało tak : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Po wstępnych oględzinach zacząłem działać , zdjąłem spoiler , listwe z podszybia i wycieraczki. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Następne działanie to koła i nadkola Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Koła nie stanowiły żadnego wyzwania . Przypuszczam, że felgi były założone nowe lub odnawiane niedługo przed tym , zanim samochód przestał być używany. AG wheel cleaner poradził sobie bez żadnego problemu z odrobiną pyłu z hamulców który był jedynie na wewnętrznej stronie felg. Purple Rain też nie miał za bardzo co robić. Następnie wziąłem się za odkurzenie komory silnika Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Kolejny krok to oczyszczenie wnęk drzwi, bagażnika i wlewu paliwa Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Nastepnie mycie : najpierw piana aktywna SUPA SNOW FOAM, polecana przez sklep, w którym kupiłem pianownice PA. I zaje...ty efekt mleka . Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Żeby utrzymać piane na samochodzie przez około 15 minut , pianowałem 3 razy . Potem płukanie Uploaded with ImageShack.us No i wreszcie efekt końcowy mojej pracy : niesamowita głębia koloru i ten efekt mokrego lakieru dosłownie Uploaded with ImageShack.us Żartowałem Uploaded with ImageShack.us Następnie mycie ,osuszanie , usuwanie smoły której nie było za wiele, purple rain na lakier , opłukanie i glinka . Uploaded with ImageShack.us O dziwo na dolnych partiach samochodu zbyt wiele syfu nie było to co na zdjęciu zebrałem z samego dachu . Po glinkowaniu auto jeszcze raz umyłem i wstawiłem do garażu. Następnego dnia zająłem się listwą podszybia Oczyściłem , zregenerowałem opalarką i nałożyłem CG new look trim na plastik a na uszczelke AG rubber cleaner . Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Kolejne podejście : Oklejenie , oględziny przy lampie Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us I w końcu i pierwsze 50/50 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us I w świetle dziennym Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Po około 20 godzinach korekty auto oczyściłem IPA i czas na ostatnie mycie tym razem już dotarla do mnie prawdziwa piana VP neutral snow foam Uploaded with ImageShack.us Czas się zabrac za wnętrze , które było stosunkowo czyste , tapicerka na oko wymagała jedynie porządnego odkurzenia , jednak postanowiłem ją uprać gdyż zapach ze wnętrza auta nie był zbyt przyjemny . Plastki wymagały tylko delikatnego czyszczenia. Szyby wyczyszczone CG glass cleaner , na plastiki nałożyłem NL Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Siedzenia wyglądały tak samo przed jak i po jedynie ekstrakcją wyciągnąłem jedynie odrobinę kurzu Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us I powoli zbliżamy się do końca najpierw wewnątrz Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us I na zewnątrz Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Tym , którzy dotrwali do końca dziękuję za uwagę , będę wdzięczny za konstruktywną krytykę.
karmal Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Auto moich marzeń z dzieciństwa.... tylko Carlos Sainz edition Fajnie ją zrobiłeś
escimo Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Nom, elegancko wyszło Na jednym zdjęciu kapeć z przodu
patol Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Dawno nie widziałem takiego 50/50... pewnie w środku nocy przy zachmurzonym niebie byłoby widać różnicę
faraon3021 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Ladny kolor. Mialem kiedys taka celice tylko kierownice miala po wlasciwej stronie.
rickson Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Auto sporo odmłodniało, co to za dywaniki?
Camel- Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Super sprawa. Dobra relacja. Ale wydech mogłeś chociaż przetrzeć MF I nie wiem jak doszedłeś tutaj z polerką Szacun
coobah Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 konkretna przemiana! Świetnie auto odżyło! Jak udało Ci się zachować naklejki na bokach? Polerka ich nie zdjęła?
faraon3021 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Jak udało Ci się zachować naklejki na bokach? Polerka ich nie zdjęła? A jeszcze je naprawila
coobah Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Jak udało Ci się zachować naklejki na bokach? Polerka ich nie zdjęła? A jeszcze je naprawila w sumie racja na ploterze się pewnie wycięły
bucki Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Zawsze kiedyś chciałem taką celice ,mimo swoich lat auto nadal robi wrażenie na ulicy. A co do relacji to bardzo fajnie się oglądało ,mimo ,że nie było pędzelków i pozowanych fot . Dobra robota .
golden0282 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 karmal ,geno, patol Dzięki escimo Na jednym zdjęciu kapeć z przodu faktycznie kapeć był właściciel dopompował jak odbierał auto. ricksonAuto sporo odmłodniało, co to za dywaniki? Szczerze mówiąc pierwszy raz miałem do czynienia z takim autem , Dywaników w tym stylu również wcześniej nie widziałem. Camel-Super sprawa. Dobra relacja. Ale wydech mogłeś chociaż przetrzeć MF Faktycznie wydechu nie ruszyłem . coobahJak udało Ci się zachować naklejki na bokach? Polerka ich nie zdjęła? Oryginalnych naklejek to chyba nawet szczotka druciana by nie ruszyła Około 3 godziny mi zeszło ,żeby je zerwać milimetr po milimetrze . Właściciel chciał ,żeby naklejki zostały mimo ich stanu. Kiedy robiłem korekte stare naklejki były na aucie , Potem znalazłem w necie takie naklejki, stare zerwałem poprawiłem te miejsca i nakleiłem nowe.
uri90 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 niezły efekt dobra robota tylko powiedzcie mi co jest warte takie auto pod względem mechanicznym, jak stało 7 lat pod chmurką... ?? bo z zewnątrz odmłodniało, ale silnik, zawieszenie??
Altay Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Uwielbiam oglądać takie przemiany, najlepsza praca moim zdaniem w ostatnim czasie pod względem efektów. Teraz tylko na allegro wpisać od pierwszego właściciela, rodzynek,od nowości garażowana, przebieg ustawić na 20kkm i liczyć kasę
golden0282 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 niezły efekt dobra robota tylko powiedzcie mi co jest warte takie auto pod względem mechanicznym, jak stało 7 lat pod chmurką... ?? bo z zewnątrz odmłodniało, ale silnik, zawieszenie?? Szczerze mówiąc silnik odpalał bez żadnych problemów, początkowo chodził nierówno jednak to się stabilizowało. Co do zawieszenia to jak dla mnie to nieciekawe , chociaż zwykle nie jeżdżę takimi samochodami więc ciężko mi jednoznacznie stwierdzić .
carquality Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Świetna relacja najbardziej widać postępy w pracy przy tak zapuszczonych autach.
kamilgt Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 Super, podoba mi się ja bym coś mniej świecącego wrzucił na opony
Borek Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 Pięknie od razu skojarzyła mi się ta praca, którą ogromnie się jarałem http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=237216
Marco Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 Fajne szczurzysko Te bym się przy takim pobawił
DaRoN Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 rewelacja. uwielbiam jak ktoś odgruzowuje w ten sposób samochód.
gruby_RS Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 Konkretna praca i świetne, klasyczne już auto... Owszem, "tu" i "tam" potrzeba już renowacji, bądź nowych części, ale podwórko przy domu to przecież nie linia produkcyjna fabryki Toyoty Teraz tylko ostrożnie "rozruszać" zawieszenie, wymienić co trzeba i jeszcze długo będzie cieszyć właściciela i oczy pasjonatów na ulicach....
sysek Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 Kawał dobrej roboty! Autko naprawdę odżyło... P.S mogłeś tylko odmalować bębny, piasty i zaciski bo "ruda" razi w oczy
golden0282 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 Dziękuję wszystkim za słowa uznania To niesamowicie mobilizuje do następnej pracy . Kawał dobrej roboty! Autko naprawdę odżyło... P.S mogłeś tylko odmalować bębny, piasty i zaciski bo "ruda" razi w oczy Tłumnik i bębny zostawiłem tak jak były ,na początku w głowie był plan ,żeby wykończyć to tak jak należy, , ale finalnie zostawiłem niech się właściciel martwi . Może stan samochodu zmusi go do tego aby takie szczegóły sam zrobił .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się