kubik Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Witam, jest to na dobrą sprawę mój pierwszy test na forum,więc wybaczcie,aczkolwiek konstruktywna krytyka mile widziana Jak w temacie pod lupę wziąłem aktywną pianę STJARNAGLOSS KOKOSNOT PH NEUTRAL SNOW FOAM .W sumie nie wiem do końca jak przeczytać nazwę producenta,Mariusza też nie katowałem pytaniami Do rzeczy nie mam wielkiego doświadczenia z aktywnymi pianami.Do tej pory zużyłem 1l VP Neutral Snow Foam,więc nie wiem czy test będzie w 100% obiektywny.Nie byłem do końca zadowolony z piany VP NSF z bardzo prostej przyczyny.Była za słaba.Jako,że czegoś na codzienne mycie i mycie wstępne potrzebowałem,korzystając z wyjazdu do Białegostoku,wziąłem coś z oferty SCS.I tu wybór padł na produkt producenta o wykrętnej nazwie STJARNAGLOSS. Pierwsze wrażenie Piana w baniaczku jest rzekłbym czerwona,pianka na górze żółta natomiast. Zapach,czuć nutę kokosa,dla mnie pachnie trochę ciastoliną Play-doh-przyjemny nie drażni. Korzystam z pianownicy ręcznej Epoca.2 filce,stężenie 35ml/l takie jak stosowałem w VP. Tak to się prezentuje. Przedstawię pacjenta do mycia. Przez tydzień jazdy miejskiej+350km trasy zdrowym tempem(mały,ale wariat) nie myty,ogólnie dla mnie zdrowo ufajdany,bo było też trochę jazdy w deszczu. Mój błąd,że nie zrobiłem zdjęcia klapy i dołów drzwi-miejsc gdzie jest sprawdzian dla pian,ale bez obaw,na dniach wrzucę działanie na pacjencie co w ostatnim tygodniu zrobił 1,5kkm Piana Niewątpliwym bajerem jest kolor.Wygląda to trochę jak radioaktywna żółć Wcina robale, nie ma co Piana w moim odczuciu,odrobinę gorzej pieni się od VP,ale za to o wiele później wysycha! To mój pierwszy raz,popróbuje z filcami i ze stężeniem. No,ale dobra,bajerem jest kolor,piankę można przeżyć,no i teraz najważniejsze jak domywa? I tu jak dla mnie jest Przy VP o domyciu dołów drzwi i klapy mogłem zapomnieć,a tu jest spoko. Robaczki też,ładnie zeszły,bez zbędnego katowania ciśnieniem punktowo Pragnę nadmienić,że na auci