Jump to content

Citroen C4 by LOEB


stafcio
 Share

Recommended Posts

witam,

auto, które opisuję to Citroen C4 w wersji specjalnej LOEB z pakietem VTR. przebieg coś ponad 70kkm z tego co pamiętam. Auto bardzo fajne, wygodne, ale dawno nie widziało szamponu i odkurzacza ;)

 

właścicielowi w sumie chodzilo o to, że felgi nie są białe. no ale jak się mówi a to trzeba powiedzieć b i całkowicie ogarnąc samochód.

czas spędzony to 17godz jednego dnia. niestety czas był ograniczony, mnóstwo było roboty więc wyszło tak jak jest. mogłoby być lepiej ale nie narzekam :)

 

do czego doszedłem po skończeniu:

DSC_0723Custom.jpg

 

DSC_0722Custom.jpg

 

a tu przed:

DSC_0577Custom.jpg

 

DSC_0578Custom.jpg

 

najbardziej zabrudzone byłt felgi. doprowadzenie do stanu normalnego zajęło mi 4godziny

DSC_0580Custom.jpg

 

DSC_0584Custom.jpg

 

DSC_0587Custom.jpg

 

DSC_0590Custom.jpg

 

DSC_0592Custom.jpg

 

DSC_0593Custom.jpg

 

DSC_0596Custom.jpg

 

DSC_0599Custom.jpg

 

DSC_0602Custom.jpg

 

DSC_0605Custom.jpg

 

DSC_0609Custom.jpg

 

DSC_0610Custom.jpg

 

DSC_0611Custom.jpg

 

DSC_0612Custom.jpg

 

DSC_0614Custom.jpg

 

DSC_0615Custom.jpg

 

DSC_0618Custom.jpg

 

DSC_0620Custom.jpg

 

pianownice mam do bani i mimo, ze dobra piana to szybko splynela. użyłem VP ph neutral, ale nie jestem w stanie ocenic dzialania ze wzgledu na pianownice.

DSC_0627Custom.jpg

 

DSC_0629Custom.jpg

 

koła musiałem zdjąć, inaczej nie miało by sensu ich mycie.

DSC_0632Custom.jpg

 

DSC_0635Custom.jpg

 

DSC_0639Custom.jpg

 

DSC_0640Custom.jpg

 

DSC_0645Custom.jpg

 

do wstepnego mycia użyłem bilberry. niestety, ale wg mnie to nie dziala na taki brud. może na lekki brud świeżo naniesiony on jest dobry, ale nie do tego.

 

docelowy efekt końcowy uzyskałem stosując Tenzi alux w stosunku 1:1. po psiknięciu i odczekaniu ok 2 minut zeszło lekko mimo, że mam gówniany karcher k2.

DSC_0646Custom.jpg

 

DSC_0647Custom.jpg

 

DSC_0649Custom.jpg

 

potem psiknąłem iron.x i zrobił to, co miał zrobić.

 

DSC_0650Custom.jpg

 

DSC_0653Custom.jpg

 

DSC_0656Custom.jpg

 

potem wosk finish kar i felgi gotowe do zamontowania na aucie.

DSC_0659Custom.jpg

 

DSC_0660Custom.jpg

 

trochę iron.x na bok auta, potem glinkowanie i można powiedzieć, że auto jest umyte.

DSC_0663Custom.jpg

 

DSC_0665Custom.jpg

 

DSC_0666Custom.jpg

 

DSC_0667Custom.jpg

 

lakier jest w średnim stanie.

DSC_0671Custom.jpg

 

DSC_0674Custom.jpg

 

DSC_0678Custom.jpg

 

DSC_0680Custom.jpg

 

plastiki w komorze silnika wyczyszczone i zabezpieczone Meguiars Ultimate Protectant.

DSC_0690Custom.jpg

 

wnętrze wyczyszczone za pomocą Auto Glym Leather Cleaner, Leather Balm Care, Meguiars UP i Auto glym Fast Glass.

 

DSC_0700Custom.jpg

 

DSC_0701Custom.jpg

 

DSC_0703Custom.jpg

 

DSC_0706Custom.jpg

 

DSC_0707Custom.jpg

 

DSC_0710Custom.jpg

 

DSC_0711Custom.jpg

 

ze względu na mało czasu, lakier został odświeżony Meguiars Ultimate Compund.

50/50 pokazuje, że trochę rys udało się zlikwidować. lakier nie był polerowany finisherem ani woskiem... na razie.

DSC_0712Custom.jpg

 

DSC_0714Custom.jpg

 

DSC_0717Custom.jpg

 

DSC_0722Custom.jpg

 

DSC_0723Custom.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mi najbardziej do gustu przypadły widoczne na jednym ze zdjęć odręczne notatki co, w jakiej kolejności, w jakim stężeniu itp... ;)

Mogę powiedzieć tylko, że fajny samochód :)

Ja przekornie zadam pytanie, co w Loeb Edition jest "fajnego"? Loeb sam w sobie - fajny gość i przyzwoity kierowca - ale Loeb Edition? Proszę o wskazanie emocji - ja nie widzę... :idea: Widzę natomiast sporo marketingu typowo w stylu Citroen'a... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

cytryna wymagała porządnego umycia

 

 

.. i tak też się stało :evil: dawaj teraz to co masz w profilu :-]

 

Proszę o wskazanie emocji

 

Czekałem aż Ktoś się odważy, i .... nie zawiodłem się :kox:8-)

Ujmę to tak: gdybym nazywał się Loeb, to walnąłbym focha na "moje" C4 :D - widząć jakimi "cywilnymi" pojazdami konkurencja świętuje rajdowe sukcesy i tradycje... :-]:kox:

Link to comment
Share on other sites

chyba o to chodzi żeby trochę na kole poleżał, czyż nie?

 

Nie. Chodzi o to ,żeby usunął to co ma do usunięcia.

Używanie go na suche felgi (oczywiście umyte porządnie i osuszone bo tylko wtedy ma to sens) w okresie wiosenno letnim, w pogodę podczas której zazwyczaj się myje auto jest IMO nie przyjemne. Lubi sobie przyschnąć....

Link to comment
Share on other sites

macie rację, ale każdy ma swoją szkołą chyba że nie ma swjego zdania.

ponieważ auto bardzo długo nie widziało myjnki, zwłaszcza felgi wolałem najpierw spłukać wolny osad żeby mieć mniej do zżerania przez chemię.

wyszło bardzo dobrze i to się liczy, a to jak kto to ogarnia to jego broszka.

 

 

.. i tak też się stało :evil: dawaj teraz to co masz w profilu :-]

 

escort na chwilę obecną robi się mechanicznie. jak będzie gotów, to pokażę ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

stafcio a sprawdzałes może grubość lakieru ? C4 posiada lakier mieki czy raczej z tych twardych ? Przymierzam się powoli do korekty swojej c4 ale nie mam miernika ;/

Link to comment
Share on other sites

Jaka mniej wicej moze byc grubosc lakieru? 100-150um?

Jakie pady uzyles to polerki i jakie bys polecal? Neznerna fg400,fp2500 i ff4000 plus pomaranczowu i zolty pad?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.