Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Zrobiłem pierwszą korektę, nie jest 100%, ale jak na pierwszy raz jestem zadowolony.

Do korekty użyłem FG500, SF4000, IPA, Achilles i na koniec FK1000p.

Po tygodniu od korekty zauważyłem, że pokrywa silnik jest wypłowiała, przejechałem część maski Achillesem i powrócił dawny blask.

Pytanie dlaczego tak się dzieje, że po tygodniu lakier jest zamglony. Umyty raz RISE AND SHINE BIG APPLE, czy woda ze studni może mieć na to wpływ?

 

Fotki, powyżej lini dzisiejszy Achilles IPA i FK1000p, poniżej tygodniowy Achilles i FK1000p

59442a99496e3_a4wyplowialy4.jpg.819a352f475fdfc379cd76be21b183f1.jpg

59442a994df38_a4wyplowialy31.JPG.59fa9c6251b148ac483f674f52004891.JPG

59442a995140c_a4wyplowialy2.jpg.a29644fd2026e410a44f1768a7e9f85f.jpg

59442a9954176_a4wyplowialy1.jpg.9182b6cdba1dc7f0cc3e17dbfc6e098e.jpg

Opublikowano

Czy to lakier akrylowy?

Woda "ze studni" nie ma wpływu... Ale powiem Ci szczerze, że te ze studni w moim przypadku była gorsza niż zwykła - mowa tutaj o zaciekach - zostawiała większe i schodziły dopiero po użyciu cleanera.

 

Czy problem dotyczy tylko maski?

Opublikowano
Czy to lakier akrylowy?

 

 

Metalik to nie jest

 

 

Akrylowy, czyli bez lakieru bezbarwnego. Takie z czasem bledną.

Ale w tydzień? Chyba troche za szybko.

Czyli nic się z tym nie da zrobić?

Opublikowano

większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?).

Opublikowano
Czy maska ma wygłuszenie od spodu?

Tak, bo to tdi.

Też się zastanawiam czy ma to coś wspólnego z emisją ciepła przez silnik.

 

większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?).

No to mnie pocieszyłeś

Opublikowano
większość czerwonych audi z tego okresu (B4/C4 i B5 z początków produkcji) miało takie wypłowienia i jest to chyba taka przypadłość (reakcja z ocynkiem?).

 

Robiłem identyczne audi w tym kolorze i po korekcie nie zaobserwowałem nic niepokojącego przez +/- pół roku.

Może element narażony był na działanie silnej chemii albo wysokiej temperatury i dlatego tak reaguje ?

Opublikowano
Może element narażony był na działanie silnej chemii albo wysokiej temperatury i dlatego tak reaguje ?

 

Cały czas stoi pod chmurką, chemi nie używałem

Opublikowano
często widywałem takie coś:

tu skrajnie mocny przypadek, który dało się zniwelować tylko na jakiś czas

Przed polerką były identyczne białe plamy

Opublikowano

 

w tym przypadku powiedział bym, o bardzo słabej naprawie lakierniczej, jeżeli coś takiego się stał, sam miałem pełnoletnie audi b3, z lakierem typu akryl i nic takiego się nie działo, tylko moje nie widziało przez swój okres użytkowanie, ani blacharza, ani lakiernika.

Opublikowano

Też miałem kiedyś taki przypadek,prawdopodobnie malowana była ta maska.

Chyba tylko kwarc na to :o

Opublikowano
Też miałem kiedyś taki przypadek,prawdopodobnie malowana była ta maska.

Nie zaprzeczam, mogła być malowana.

 

Chyba tylko kwarc na to

Jaki kwarc?

Opublikowano

To nie musi być akryl. Moze być lakier dwuwarstwowy. Sam mam tak kiepsko pomalowaną tylną klapę, a na nie waterspoty od cholera wie czego. Zrobi się polerki, IPY, woski, wszystko ganc, mija tydzień (bo spadnie deszcz) i jest to samo. Chyba tylko przemalowanie zostaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.