Jump to content

Kymco Agility 50


Recommended Posts

Witam! Z racji tego iż to jest moja pierwsza relacja, tym bardziej jestem jeszcze tutaj świeży więc proszę o łaskawe opinie ;) Skuter szykowany jest na sprzedaż, więc aż tak nad nim nie siedziałem. Rocznik 2009, więc ma nas obie trzy letni brud :lol: Nie ma co więcej się rozpisywać we wstępie tylko przechodzimy do konkretów :) !!

 

Środki pomocnicze :

- Muc-Off übershine Luxury Car Shampoo

- IronX

- Valetpro bilberry

- Valetpro Traditional Tyre Dressing

- SNB Prickbort

- Dodo Juice Lime Prime

- 303 Aerospace Protectant

- Finish Kare #317 Exterior Black Trim Restorer

- Auto Glym Bumper Care

- APC Predator

- APC Nielsen

- Valetpro glass cleaner

- Poorboy's Natty's Paste Wad Red

- pędzielki

- mikrofibry

 

No to zaczynamy, tak skuter wyglądał po wyjechaniu z garażu:

348k9d5.jpg

29xf6l3.jpg

r0qjq9.jpg

2dt2hcz.jpg

1q28n9.jpg

2w6rwbr.jpg

331f4w7.jpg

6og9s5.jpg

99j31d.jpg

30ndhfq.jpg

21omrgl.jpg

A o to moi pomocnicy 8-)

2lwn495.jpg

No to zaczynamy, chodziło mi tu głównie o umycie go z tego syfu, żeby móc przyzwoicie pracować.

2zivj0i.jpg

Rękawica jeszcze budżetówka :oops:

10dfehi.jpg

2i9467s.jpg

Niestety brak dostępu do wody skłaniał do takich rozwiązać, ważne, że skutecznych.

65mln6.jpg

2801clc.jpg

Coś tam przejrzało

2qiv8m1.jpg

2s81r8k.jpg

Zacieki ... ale warunki pewnie też mają na to swój wpływ :thumbdown:

k9c65v.jpg

b9g8di.jpg

Czas rzucić okiem na felgi.

10nt8hl.jpg

30rpuh3.jpg

Tu widać Blue gel, lecz za dużo go nie miałem i potem zacząłem używać bilberry

2gtdnqf.jpg

rc0f20.jpg

Jak mówi klasyk "czym była by relacja bez pędzelkowania"a więc... ;)

33c4p3m.jpg

Przejrzały, ale widać kropki asfaltu...

1h5jrn.jpg

... a więc do roboty idzie SNB Pricbort

mv4w05.jpg

Tu jeszcze coś widać

1pulwz.jpg

A tu zaczynają nabierać pierwotny wygląd :)

9945qf.jpg

v41bo4.jpg

mjxulw.jpg

mj7rqt.jpg

Jeszcze sprawdzamy czy coś się nie ukryło

w1cojd.jpg

No i jak widać miałem ku temu powody

5aml47.jpg

2zzsxf4.jpg

24ninvt.jpg

2uy3wjk.jpg

2nuok87.jpg

20a3qz5.jpg

r1hkqh.jpg

No i przejrzało :)

w7zvcy.jpg

2nlebtf.jpg

2a83gcn.jpg

Jeszcze raz ogólny rzut oka

v6q074.jpg

347xiet.jpg

Czas na pędzelek w połączeniu z APC Predatora 1:1

2cdzp55.jpg

2sadu8j.jpg

2u47uo7.jpg

Trochę przejrzało, potem się jeszcze poprawi

bdmteq.jpg

33atqbs.jpg

2urxcwh.jpg

20sfer.jpg

24c8jn6.jpg

erda1g.jpg

Plastiki, plastiki, plastiki

acwql5.jpg

o5dw2a.jpg

1p6wkj.jpg

z5my8.jpg

349eyon.jpg

No i po, też cudów nie ma, ale to wszystko się potem jeszcze poprawi :)

909848.jpg

15pk4sz.jpg

sz9yci.jpg

14ybg2.jpg

Analogicznie druga strona.

3340o09.jpg

awrm74.jpg

2mldgk.jpg

Całość po czyszczeniu.

2uh3e9y.jpg

Czas na podnóżek.

2899a9w.jpg

5pkl1v.jpg

zoom

n3llxw.jpg

11scuno.jpg

rjlg6u.jpg

Pędzelek 8-)8-)

14t3ps3.jpg

2crkiz5.jpg

No od razu lepiej :)

mlb94.jpg

18ofip.jpg

2myalx.jpg

2ryo6l3.jpg

1059roy.jpg

Czas przejść na tył, z którym było trochę zamieszania, ale wszystko po kolei ;P

mlt94m.jpg

2w6weus.jpg

zoom

4ky5qp.jpg

2vd0ft3.jpg

29c3yab.jpg

Teraz lepiej ;d

15z185w.jpg

312v1mx.jpg

10eq34p.jpg

jsfz0p.jpg

2gvo37r.jpg

W między czasie zerkamy co się dzieje po lewej stronie.

5djcw2.jpg

I jak widać dzieje się całkiem sporo :-o

30w0egw.jpg

2ueqr9k.jpg

v4tp2s.jpg

v3hpcl.jpg

2jb6wwk.jpg

3505t3d.jpg

No i tu wracamy do przygody z tylnym błotnikiem, po umyciu doszedłem do wniosku, że może warto by było umyć też pod rejestracją 8-)

1z35hkl.jpg

Jak postanowiłem tak też zrobiłem.

1zf789l.jpg

Lecz znów po chwili postanowiłem zdjąć również ramkę od rejestracji, bo przecież tam brud też będzie ;p

oqetcz.jpg

A już po umyciu pod ramką, znów przemyślałem sprawę i rozkręciłem kompletnie błotnik i zająłem się nim od wewnątrz =)) I tak o to czyściłem błotnik na cztery podejścia zamiast na jedno =))

35hjzuu.jpg

uuuułłłaaa ale syf..

xkvuhd.jpg

keelgo.jpg

tutaj też się zebrało trochę

1z4vcrb.jpg

Można zajrzeć przy okazji i tutaj z racji łatwiejszego dostępu

2s6sly8.jpg

ev9qu9.jpg

No to znów pędzelek w dłoń

aktk01.jpg

5ao034.jpg

25s4j02.jpg

coś nie do końca zeszło... a więc spróbujemy IronX'em

No niestety, już odpuściłem szczotkę, nic nie dała, z racji iż nie miałem całego dnia to odpuściłem... źle mi z tym teraz ;/

2ag59p3.jpg

Mizerne 50/50, po lewej stronie 303, na żywo było widać o wiele lepiej.

208ioav.jpg

całość

2ex3rt2.jpg

Czas na drugą stronę

1hy2ol.jpg

Tu już widać lepiej, ale zamiast 303 spróbowałem FK

3505w07.jpg

mmr9jk.jpg

Czas doczyścić resztę

2096o04.jpg

14y2x5k.jpg

w1r8jq.jpg

t6xylz.jpg

282kuhf.jpg

v67xx3.jpg

kolejne 50/50

vws904.jpg

tu już nałożony dressing Bumber care

1hr1cn.jpg

673a5i.jpg

2z4xxds.jpg

Czas przejść na prawą stronę

350tcnp.jpg

ixf6dw.jpg

e00vbc.jpg

11l7g9e.jpg

1zovyxi.jpg

2u7q4jk.jpg

Osłona wydechu out

14sk1oz.jpg

25hna8m.jpg

Taką można zakładać :u

nnpdw5.jpg

35d7u4x.jpg

umyta wraca na swoje miejsce

2w74vo3.jpg

No na pewno jest lepiej niż było i o to chodzi :u

1ftsgi.jpg

nl659u.jpg

tu dressing również wylądował

rrim86.jpg

wszystko wróciło na swoje miejsce

2ltij2g.jpg

Rzut oka na elementy na które nałożyłem AG Bumper Care

16adylc.jpg

346vl37.jpg

2h88nsi.jpg

2115i5i.jpg

ypksx.jpg

2a8nbec.jpg

16iyx6o.jpg

wqsfhd.jpg

v7tqg.jpg

2m8041e.jpg

30ktvns.jpg

xe24no.jpg

Czas na opony

a3fty0.jpg

11jm6ub.jpg

2lc92d0.jpg

iz3jut.jpg

czas na dressing VP

34zyu8h.jpg

2w1rxnk.jpg

2rh6zkl.jpg

Teraz kufer, a raczej kuferek ;)

f9isx.jpg

2jeba6x.jpg

34i48jt.jpg

dcd644.jpg

3090xar.jpg

vf9svd.jpg

ylc0w.jpg

27xjdlc.jpg

u5we9.jpg

5oa7nn.jpg

Wyczyszczony i nałożony dressing znów AG

9i4xdz.jpg

i2le11.jpg

34pdxdz.jpg

No i efekt końcowy, za dużo zdjęć nie zrobiłem gdyż padł mi aparat, tak samo nie ma zdjęć kropelek na Red'zie.

Nie patrzcie na oponę =)) =)) zapomniałem tam smarnąć przed zdjęciem =)) =))

142stw8.jpg

14j3eqx.jpg

fmip2.jpg

2r2m07r.jpg

oa88xw.jpg

2nimyqx.jpg

2uraz9l.jpg

I małe podsumowanie

2n1s58k.jpg

I to by było na tyle, mam nadzieję, że zbytnio nie zanudziłem. Doświadczenia trochę zdobyłem, skuter wyczyściłem do sprzedaży, także to jest dla mnie najważniejsze. :)

Link to comment
Share on other sites

Dobra robota ;) mi się zawsze trudniej pracuje przy motocyklu niż przy aucie, za dużo zakamarków :P

 

Na przyszłość nie smaruj dressingiem bieżnika, bo można się nieźle wyłożyć jeśli byś wyjechał na kostkę czy asfalt.

Link to comment
Share on other sites

fipa, Poprawione :) A, i napisałem, bo przednia opona dotykała ziemi, więc nie przesmarowałem opony koło wahacza, po zdjęciu poprawiłem :)

DDominikk, Właśnie po przesmarowaniu sobie uświadomiłem, dlatego jest tylko posmarowane 10cm :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.