Zgrywussdz Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Witam! Z racji tego iż to jest moja pierwsza relacja, tym bardziej jestem jeszcze tutaj świeży więc proszę o łaskawe opinie Skuter szykowany jest na sprzedaż, więc aż tak nad nim nie siedziałem. Rocznik 2009, więc ma nas obie trzy letni brud Nie ma co więcej się rozpisywać we wstępie tylko przechodzimy do konkretów !! Środki pomocnicze : - Muc-Off übershine Luxury Car Shampoo - IronX - Valetpro bilberry - Valetpro Traditional Tyre Dressing - SNB Prickbort - Dodo Juice Lime Prime - 303 Aerospace Protectant - Finish Kare #317 Exterior Black Trim Restorer - Auto Glym Bumper Care - APC Predator - APC Nielsen - Valetpro glass cleaner - Poorboy's Natty's Paste Wad Red - pędzielki - mikrofibry No to zaczynamy, tak skuter wyglądał po wyjechaniu z garażu: A o to moi pomocnicy No to zaczynamy, chodziło mi tu głównie o umycie go z tego syfu, żeby móc przyzwoicie pracować. Rękawica jeszcze budżetówka Niestety brak dostępu do wody skłaniał do takich rozwiązać, ważne, że skutecznych. Coś tam przejrzało Zacieki ... ale warunki pewnie też mają na to swój wpływ Czas rzucić okiem na felgi. Tu widać Blue gel, lecz za dużo go nie miałem i potem zacząłem używać bilberry Jak mówi klasyk "czym była by relacja bez pędzelkowania"a więc... Przejrzały, ale widać kropki asfaltu... ... a więc do roboty idzie SNB Pricbort Tu jeszcze coś widać A tu zaczynają nabierać pierwotny wygląd Jeszcze sprawdzamy czy coś się nie ukryło No i jak widać miałem ku temu powody No i przejrzało Jeszcze raz ogólny rzut oka Czas na pędzelek w połączeniu z APC Predatora 1:1 Trochę przejrzało, potem się jeszcze poprawi Plastiki, plastiki, plastiki No i po, też cudów nie ma, ale to wszystko się potem jeszcze poprawi Analogicznie druga strona. Całość po czyszczeniu. Czas na podnóżek. zoom Pędzelek No od razu lepiej Czas przejść na tył, z którym było trochę zamieszania, ale wszystko po kolei ;P zoom Teraz lepiej ;d W między czasie zerkamy co się dzieje po lewej stronie. I jak widać dzieje się całkiem sporo :-o No i tu wracamy do przygody z tylnym błotnikiem, po umyciu doszedłem do wniosku, że może warto by było umyć też pod rejestracją Jak postanowiłem tak też zrobiłem. Lecz znów po chwili postanowiłem zdjąć również ramkę od rejestracji, bo przecież tam brud też będzie ;p A już po umyciu pod ramką, znów przemyślałem sprawę i rozkręciłem kompletnie błotnik i zająłem się nim od wewnątrz =)) I tak o to czyściłem błotnik na cztery podejścia zamiast na jedno =)) uuuułłłaaa ale syf.. tutaj też się zebrało trochę Można zajrzeć przy okazji i tutaj z racji łatwiejszego dostępu No to znów pędzelek w dłoń coś nie do końca zeszło... a więc spróbujemy IronX'em No niestety, już odpuściłem szczotkę, nic nie dała, z racji iż nie miałem całego dnia to odpuściłem... źle mi z tym teraz ;/ Mizerne 50/50, po lewej stronie 303, na żywo było widać o wiele lepiej. całość Czas na drugą stronę Tu już widać lepiej, ale zamiast 303 spróbowałem FK Czas doczyścić resztę kolejne 50/50 tu już nałożony dressing Bumber care Czas przejść na prawą stronę Osłona wydechu out Taką można zakładać :u umyta wraca na swoje miejsce No na pewno jest lepiej niż było i o to chodzi :u tu dressing również wylądował wszystko wróciło na swoje miejsce Rzut oka na elementy na które nałożyłem AG Bumper Care Czas na opony czas na dressing VP Teraz kufer, a raczej kuferek Wyczyszczony i nałożony dressing znów AG No i efekt końcowy, za dużo zdjęć nie zrobiłem gdyż padł mi aparat, tak samo nie ma zdjęć kropelek na Red'zie. Nie patrzcie na oponę =)) =)) zapomniałem tam smarnąć przed zdjęciem =)) =)) I małe podsumowanie I to by było na tyle, mam nadzieję, że zbytnio nie zanudziłem. Doświadczenia trochę zdobyłem, skuter wyczyściłem do sprzedaży, także to jest dla mnie najważniejsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek305 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 podwójnie zdjęcia się załadowały.. ile chcesz PLN za ten skuter ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zgrywussdz Posted August 13, 2012 Author Report Share Posted August 13, 2012 piotrek305, u mnie widać normalnie. Około 2tys. ale idzie się dogadać zawsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fipa Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Relacja jest podwójnie wklejona w tym samym poście. Opon nie skończyłeś? Czy tylko na zdjęciach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDominikk Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Dobra robota mi się zawsze trudniej pracuje przy motocyklu niż przy aucie, za dużo zakamarków Na przyszłość nie smaruj dressingiem bieżnika, bo można się nieźle wyłożyć jeśli byś wyjechał na kostkę czy asfalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zgrywussdz Posted August 13, 2012 Author Report Share Posted August 13, 2012 fipa, Poprawione A, i napisałem, bo przednia opona dotykała ziemi, więc nie przesmarowałem opony koło wahacza, po zdjęciu poprawiłem DDominikk, Właśnie po przesmarowaniu sobie uświadomiłem, dlatego jest tylko posmarowane 10cm Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal88 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Zgrywussdz, nie nakładaj dresingu na opony , prezecież tutaj na bokach oponki przy przechyłach potrzebujesz przyczepności . Był porządnie zapuszczony, jednak teraz dostał drugą młodość Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Rękawica taka póki co da radę jak to wersja budżetowa, ale chociaż tę metkę oderwij. W razie mycia mniej rys pewnie i szybciej jedzie od razu taki skuterek Link to comment Share on other sites More sharing options...
popov Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Fajna praca ale czy doczyszczałeś jakoś siedzisko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zgrywussdz Posted August 14, 2012 Author Report Share Posted August 14, 2012 popov, siedzisko przeleciałem pędzelkiem i APC Predatora 1:1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
popov Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 a no to spoko nie widac tego na zadnych zdjeciach Link to comment Share on other sites More sharing options...
adk Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Wartość podskoczyła o kilka złotych. Tylko ten smar za korkiem oleju nie potrzebny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now