Jump to content

Autofinesse Satin


cz@rek
 Share

Recommended Posts

Witam i co by nie owijąc nie potrzebnie w bawełnę przechodzę do rzeczy:

 

Krótka charakterystyka ze strony EXCEDE

Pierwszy progresywny dressing do opon w formie żelu, zapewniający długotrwałe, odporne na warunki pogodowe wykończenie. Jego innowacyjna formuła pozwala na uzyskanie różnych wykończeń. Po pojedynczej aplikacji uzyskasz naturalny wygląd opony, stosując podwójną warstwę - satynę, a potrójną - połysk. Dzięki Satin Tyre Gel to Ty decydujesz jak ma wyglądać Twoja opona.

 

A teraz moje dywagacje:

Konsystęcja - wodnista lekko tłustawa (dla mnie ciut za bardzo wole bardziej skondensowane żele) ale dzięki temu myślę dało by się to wpakować w jakiś atomizer)

Kolor - bezbarwny i tyle

Zapach - a i tu się zaczyna zabawa bo moi drodzy ten dersing pachnie a jak mnie przypomina troszkę delikatniejszy Spritz czyli dla nie wtajemniczonych - guma balonowa

 

No to zaczynamy zabawę oczywiście opony zostały wcześnie przygotowane APC a nawet płynem do mycia felg cop by mieć pewność.

 

Nasi dzisiejsi bohaterowie (gąbka to połówka zmywaka kuchennego)

 

3d5cdab36bfcafd1.jpg

 

Tutaj Liczby oznaczają ilość warstw

76de4073e5f143fc.jpg

1268f0509e00f7e8.jpg

 

0116e9e20f2a2721.jpg

011eb7bcd2333fd9.jpg

 

Niestety przez złośliwość aparatu ze zdjęć warstw 2 i 3 zostało tylko tyle

15aee2f0c7cb8031.jpg

 

A tutaj cała oponka w 1 warstwie Satina która to kombinacja najbardziej przypadła mi do gustu czyli naprawdę fajny ciemny mat

d0027c2db47c3353.jpg

0ce477324b0ebd7b.jpg

 

Moje własne przemyślenia:

Satin to całkiem fajna oferta daje nam możliwość wyboru wykończenia choć moim zdaniem warstwa 2 i 3 mało się od siebie różnią (ale może to był mój błąd albo wina opony), zapach jak dla mnie super i fajnie ze ktoś pomyślał o pachnącym dresingu. Co do nakładania to jedyny mankament to lekko wodnista konsystencja i przez to zdarzało mi się wylać trochę za dużo również na siebie

Link to comment
Share on other sites

początek testu obiecujący, ale mocno brakuje mi zdjęcia z dalszej odległości całego koła w różnych warstwach, z bliska coś słabo widać różnice między I & II, II & III, III & I :oops:

Link to comment
Share on other sites

Satina mialem okazje na szybko przetestowac kilka dni temu

 

na plus

- zapach ( jak dla mnie gruszka )

- co sie okazalo po aplikacji rzadka konststencja

- wyglad nieco mniej blyszczacy od Endurance

- wydajnosc jak juz pisalem przez rzadka konsystencje, porownujac do Endurance, Satin'a zuzywa sie o polowe mniej

- dobra cena

 

co do minusow to niestety butelka ( jak w Endurance ) a raczej nakretka z dozownikiem z ktorej nieco moze sie ulac

 

podsumowujac: dla mnie numer jeden, zaraz przed Endurance, ktory do tej pory byl moim faworytem

Link to comment
Share on other sites

snap, dla mnie dozownik jest bardzo wygodny. Można spokojnie na aplikator nałożyć naprawdę malutką ilość środka :D Zapach -> świetny. Wczoraj testowałem na oponach od roweru (a co niech kobiety rower też ma szajn :D) i wyszły jakieś 4 krople środka :) Może w najbliższych dniach uda mi się położyć na opony w samochodzie i zrobić test długo-dystansowy.

Link to comment
Share on other sites

po otwarciu dozownika, przechyleniu butelki i ponownym postawieniu jej w pionie cos lubi sie uronic, co nie zmienia faktu ze mozna nalozyc taka ilosc srodka jaka jest nam potrzebna 8-)

 

kobiety rower

z tym ostroznie bo jak bedzie sie wykladala na zakretach to moze szlif zaliczyc :-]

Link to comment
Share on other sites

snap, spokojnie, to góral na "szerokich oponach" :lol:

 

A co do dozownika, to ja osobiście nic takiego nie zauważyłem. Będę się uważnie przyglądał kiedy zaaplikuje na opony na aucie : 8-)

Link to comment
Share on other sites

Przyznam, że nigdy jeszcze nie stosowałem niczego do opon - mam ochotę kupić ten środek. Z ciekawości zapytam... na dużo aplikacji wystarcza taki środek?

 

Oczywiście poczekam jeszcze na rozwój tematu, żeby zobaczyć jak z czasem, jaki się utrzymuje na oponie :)

Link to comment
Share on other sites

jest go 500ml więc wystarczy ci na klika lat :)

Ewentualnie trochę krócej jak będzie ktoś smarował ciężarówki z naczepami :lol:

A tak serio to jest bardzo wydajny.

Link to comment
Share on other sites

u mnie po pierwszej aplikacji , trochę mniej sie błyszczy niż Megsowy Endurance , ale jednak się błyszczy, zobaczę jutro może trochę przyblaknie bo na razie dla mnie za bardzo się błyszczy .

Daleko mu do matu jaki daje Auto Finesse Gloss Tyre Dressing , mam nadzieję że trwałość będzie sporo większa.

Link to comment
Share on other sites

W końcu udało się zaaplikować AF. Kilka fotek:

 

Przed aplikacją:

qPU61h.jpg

 

i już po

wh02Yh.jpg

oczywiście lewa strona po aplikacji środka AF

ABcBEh.jpg

A tu inne koło w całości:

UdemF.jpg

 

Podsumowanie:

Środek bardzo łatwy w aplikacji, wydajny. Używałem aplikatora megsa. Co do kapania z aplikatora, nadal tego nie zauważyłem. Mogę spokojnie stwierdzić, że takiej wielkości buteleczka starczy na kilka lat ;)

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe czy ten produkt okaże się równie wielkim niewypałem, co poprzedni produkt AF do opon. :thumbdown:

 

Na pewno nie

Gloss padał mi po paru godzinach, a następnego dnia po nałożeniu nie było po nim śladu.

Satin po tygodniu nadal wygląda przyjemnie mimo paru ostrych burz. :good:

Link to comment
Share on other sites

sebek0720, u mnie opony na których był AF Satin poleciały do śmietnika... Więc ja muszę test powtórzyć. Satin na który położyłem wosk DJ Tyromania jeszcze trzyma. Fotek brak. Może jutro coś zrobię :)

Link to comment
Share on other sites

Minęło kilka dni... napisze ktoś jak przechodzi test wytrzymałości?

Co do wytrzymałości teraz dąłbym im za wygląd mocną 4 i w między czasie przeszyły 3 ulewy awarię wodociągu na osiedlu i 3 mycia na bezdotyku

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Generalnie to chyba lepiej niczego nie nakładać MF. Ostatnio zapomniałem aplikatorów z domu i Enduranca kładłem MF... tragedia... na jedno koło zeszło mi tyle co normalnie na wszystkie i szału nie było :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.