Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7. 303 na połowie dywanika... Jak więcej nie mam to nie aplikuję w ogóle.

Nie wiem czy zauważyłeś, ale Enduranca pod maską i na ramkę tablicy też musiało zabraknąć, co nie? A na fotce pół butelki. :kox:

 

Zabrakło Ci 6 :P

 

Hubert, zakładaj dział Rinkon Detailing i jazda z relacjami ;)

 

Faktycznie dziwiło mnie jak w trakcie korekty dwa razy pojawiła się podłoga bagażnika. Dobrze, że chociaż umyta :D Na przyszłośc polecam wklejać zdjęcia na raty - np. po 10 - na bieżąco opisywać i stosować przycisk Podgląd :)

 

Dla mnie relacja super, tylko za dużo odbić siebie w lakierze, a za mało halogenu. Poza tym :good: Zwłaszcza, że miesiąc temu wiedziałeś nic albo nie wiele ;)

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Nie wiem czy zauważyłeś, ale Enduranca pod maską i na ramkę tablicy też musiało zabraknąć, co nie? A na fotce pół butelki. :kox:

 

Zauważyłem. I to rozumiem. Zauważyłem również dwa inne woski. Ale dywanika kierowcy nie ogarniam w ogóle.

 

Zabrakło Ci 6 :P

 

Zgadza się. Tam było info na temat bagażnika. Chorziło mi o porównanie Nilsena z Plakiem.

Plak wygląda zdecydowanie lepiej na tym elemencie.

Niestety to nie miało być do moich zastrzeżeń i to wyrzuciłem.

Opublikowano
Niestety to nie miało być do moich zastrzeżeń i to wyrzuciłem.

Mhm.

Mnie Plak też bardziej się podoba na twardych plastikach. Tzn. Lubię połysk na twardych plastikach i satynę na miękkich :)

Opublikowano

 

To wersja 3.6 V6 280KM więc bliżej mu do 100 km/h w okolicy 6 sek.

 

Wersja, o której mówisz jest w amerykańskim Passacie. W CC Jest tylko R'kowy 3.6 v6 o mocy 300KM i tu wikipedia podaje 5.6s ;)

Opublikowano

A mnie zastanawia to zdjęcie :o

co tam nad przetłoczeniem tak "śnieży"?

Maowane były te drzwi? Czy to światło jakoś tak się dziwnie układa?

DSC_0892.jpg.d4ec6086af5b7a19794c297194d8b69f.jpg

Opublikowano

Adamek,

303 i inne produkty jak zauważono były nakładane 50/50 do testów ;)

Nadkola płukane myślę że dobre 15 min każde (jedyny sposób na idealne wyczyszczenie ich to zdemontować i uprać - efekt na pierwsze 100m )

Czyszczenie , malowanie elementów hamulców bez zdejmowania to profanacja

( nie rozumiem jak można je malować na aucie )

 

Wersja passata to 3.6 300 koni wersja europa

 

Camel-, To fakt "miesiąc temu nie wpadłbym na takie czyszczenie auta , wystarczała piana karcher i jedno wiadro " :good:

 

Ciastek, Co do zdjęcia to dziwnie wygląda na innych tego nie ma - nie wiem czy ktoś mi czasem nie usiadł mokrą dupą na tym elemencie heheheh

 

scaled.php?server=809&filename=dsc0829s.jpg&res=landing

 

Dzięki za rady co do Rinkon detailing to raczej nie ma na to szans hehehe

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ten dywanik kierowcy mnie tak zmasakrował. Trzeba było zrobić go całego a pasażera już nie... 50/50 jak się patrzy :)

 

3.6 V6 300KM to ten sam motor co mam u siebie w R36. - Podpowiedz mi jest tam w tym CC system LC?

Opublikowano
Ten dywanik kierowcy mnie tak zmasakrował. Trzeba było zrobić go całego a pasażera już nie... 50/50 jak się patrzy :)

 

3.6 V6 300KM to ten sam motor co mam u siebie w R36. - Podpowiedz mi jest tam w tym CC system LC?

Super test a w szczególności jak się okaże że autem jeździ tylko kierowca :mrgreen: Adamek lubisz się przyczepić :mrgreen: Fajna przemiana i super że wrzucona kolejna relacja ;) jest co oglądać :)

Opublikowano

Hubert, żebym nie wykrakał z ta ksywką co Ci pisałem... Mr fifty-fifty :P

Co do auta to razi mnie jedna rzecz, która w aucie tej klasy nie przystoi - opony, różne na obu osiach, raz że to sknerstwo, dwa że 4motion tym bardziej potrzebuje równego obuwia :oops:

Opublikowano

Ten Twój kompresorek ma 25L i normalnie odkręca koła? Napisz kilka zdań co masz za klucz i co to za kompresor ;)

Opublikowano

escimo, zestaw pierwotnie do odkręcania kół w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych

 

Metabo LT 100 HP3

 

Wydajność teoretyczna (na ssaniu): 320 l/min

Wydajność efektywna (przy nadciśnieniu 7 bar): 222 l/min

Maksymalna moc silnika: 2,2 KW

Obroty na wale sprężarki: 1570 min-1

Napięcie zasilania/częstotliwość: 400/50

Ciśnienie nominalne: 10 bar

 

Klucz Wurth duży ciężki zalecany do samochodów ciężarowych . (nie pamietam modelu )

 

adriano,

 

Moja Yamaha Xtz 660 tenere i znajomego od passata DL650

Opublikowano

HubertRinkon, to jednak dużo mocniejszy niż mój. :) A już się łudziłem, że moim da rade coś odkręcić :P Dzięki! :)

Opublikowano

HubertRinkon, Odnośnie lakieru chodziło mi o to, że na miękkich lakierach robią się takie charakterystyczne 'kolorowe' ryski, stąd moje pytanie ;)

Oczywiście 'polermistrz' nie było w żadnym wypadku adresowane do Ciebie, tylko do tego, co zastałeś ;)

Fajnie, że masz takie miejsce do zabawy i widać, że sprawia Ci to frajdę :good:

Opublikowano
escimo, zestaw pierwotnie do odkręcania kół w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych

 

Metabo LT 100 HP3

 

Wydajność teoretyczna (na ssaniu): 320 l/min

Wydajność efektywna (przy nadciśnieniu 7 bar): 222 l/min

Maksymalna moc silnika: 2,2 KW

Obroty na wale sprężarki: 1570 min-1

Napięcie zasilania/częstotliwość: 400/50

Ciśnienie nominalne: 10 bar

 

Klucz Wurth duży ciężki zalecany do samochodów ciężarowych . (nie pamietam modelu )

 

adriano,

 

Moja Yamaha Xtz 660 tenere i znajomego od passata DL650

 

tak wlasnie myslalem, ze tenerka- mam jakiś czas mt-03, ale mysle o zmianie, silnik blizniaczy:)

Opublikowano

Praca jak praca. Ładnie wyszło, zapuszczony był więc efekt fajny. Nie ma co się zesrywać nad relacją... inni już wszystko napisali.

 

Ale autko... autko miód :evil:

  • Administrator
Opublikowano

Zaprawdę, pozostaje się tylko cieszyć że kompleksowa praca , na niezłym poziomie ( biorąc pod uwagę staż autora )jest oceniania tak:

 

Praca jak praca.

 

 

 

Klękajcie narody przed PSB na KA i poziomem naszych użytkowników...

Opublikowano

Czepiasz się. Mam pisać jak każdy - och, pięknie, cudownie, super wyszło.

Albo wytykać błędy? Chciałem skomentować auto - nie mogę? :idea:

 

PS. Powieliło Ci się

Opublikowano

Witam...A ja odpowiem tak.....relacja fajna...ale to nie jest wcale takie fajne autko na jakie wyglada......nigdy wiecej .......

Opublikowano

Widać, że dużo roboty mialeś, dość szczegółowo podszedłeś do tego projektu, mnie sie podoba może nie jest zrobione na 100% lecz to nie o to chodzi jeśli auto ma dalej być uzytkowane w okolicach budowy.

 

ps. oceniamy w tym dziale blask nie auto :zly::wallbash:

Powodzenia w kolejnych pracach :ad:

Opublikowano

Ładnie wyszło, auto odżyło bez gadania. Jak nóweczka.

Podoba mi się dokładność (waciki do uszu przy silniku). Na plus też dużo zdjęć, bo lubię takie relacje, szkoda tylko że czasem nie po kolei. Dużo ciekawych 'pięćdziesiątek' porównujących produkty oraz różnice przed i po aplikacji, będzie dla potomnych przeglądających relacje. Ciekawy spobób na polerowanie dachu, nie powiem :D

Super doczyszczona felga na łączeniu z piastą, ale przydałoby się zrobić coś z zaciskami - tak jak pisali poprzednicy, trochę psują efekt.

Podsumuwując, bardzo ciekawa praca, przeglądając zdjęcia scrollowałem w dół z zaciekawieniem. Gratuluję!

 

 

" :zly::wallbash: "

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.