Camel- Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 7. 303 na połowie dywanika... Jak więcej nie mam to nie aplikuję w ogóle. Nie wiem czy zauważyłeś, ale Enduranca pod maską i na ramkę tablicy też musiało zabraknąć, co nie? A na fotce pół butelki. Zabrakło Ci 6 Hubert, zakładaj dział Rinkon Detailing i jazda z relacjami Faktycznie dziwiło mnie jak w trakcie korekty dwa razy pojawiła się podłoga bagażnika. Dobrze, że chociaż umyta Na przyszłośc polecam wklejać zdjęcia na raty - np. po 10 - na bieżąco opisywać i stosować przycisk Podgląd Dla mnie relacja super, tylko za dużo odbić siebie w lakierze, a za mało halogenu. Poza tym Zwłaszcza, że miesiąc temu wiedziałeś nic albo nie wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Nie wiem czy zauważyłeś, ale Enduranca pod maską i na ramkę tablicy też musiało zabraknąć, co nie? A na fotce pół butelki. Zauważyłem. I to rozumiem. Zauważyłem również dwa inne woski. Ale dywanika kierowcy nie ogarniam w ogóle. Zabrakło Ci 6 Zgadza się. Tam było info na temat bagażnika. Chorziło mi o porównanie Nilsena z Plakiem. Plak wygląda zdecydowanie lepiej na tym elemencie. Niestety to nie miało być do moich zastrzeżeń i to wyrzuciłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Niestety to nie miało być do moich zastrzeżeń i to wyrzuciłem. Mhm. Mnie Plak też bardziej się podoba na twardych plastikach. Tzn. Lubię połysk na twardych plastikach i satynę na miękkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 To wersja 3.6 V6 280KM więc bliżej mu do 100 km/h w okolicy 6 sek. Wersja, o której mówisz jest w amerykańskim Passacie. W CC Jest tylko R'kowy 3.6 v6 o mocy 300KM i tu wikipedia podaje 5.6s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciastek Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 A mnie zastanawia to zdjęcie co tam nad przetłoczeniem tak "śnieży"? Maowane były te drzwi? Czy to światło jakoś tak się dziwnie układa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertRinkon Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Adamek, 303 i inne produkty jak zauważono były nakładane 50/50 do testów Nadkola płukane myślę że dobre 15 min każde (jedyny sposób na idealne wyczyszczenie ich to zdemontować i uprać - efekt na pierwsze 100m ) Czyszczenie , malowanie elementów hamulców bez zdejmowania to profanacja ( nie rozumiem jak można je malować na aucie ) Wersja passata to 3.6 300 koni wersja europa Camel-, To fakt "miesiąc temu nie wpadłbym na takie czyszczenie auta , wystarczała piana karcher i jedno wiadro " Ciastek, Co do zdjęcia to dziwnie wygląda na innych tego nie ma - nie wiem czy ktoś mi czasem nie usiadł mokrą dupą na tym elemencie heheheh Dzięki za rady co do Rinkon detailing to raczej nie ma na to szans hehehe Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ten dywanik kierowcy mnie tak zmasakrował. Trzeba było zrobić go całego a pasażera już nie... 50/50 jak się patrzy 3.6 V6 300KM to ten sam motor co mam u siebie w R36. - Podpowiedz mi jest tam w tym CC system LC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertRinkon Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ok następnym razem pomyślę nad zasadnością mojego 50/50 LC nie ma Oba passaty z tym silnikiem są mocno cichociemne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek_ Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ten dywanik kierowcy mnie tak zmasakrował. Trzeba było zrobić go całego a pasażera już nie... 50/50 jak się patrzy 3.6 V6 300KM to ten sam motor co mam u siebie w R36. - Podpowiedz mi jest tam w tym CC system LC? Super test a w szczególności jak się okaże że autem jeździ tylko kierowca Adamek lubisz się przyczepić Fajna przemiana i super że wrzucona kolejna relacja jest co oglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Hubert, żebym nie wykrakał z ta ksywką co Ci pisałem... Mr fifty-fifty Co do auta to razi mnie jedna rzecz, która w aucie tej klasy nie przystoi - opony, różne na obu osiach, raz że to sknerstwo, dwa że 4motion tym bardziej potrzebuje równego obuwia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertRinkon Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 4 są takie same - rożna opona jest na 5 kole zapasowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 nie dostrzegłem niuansu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ten Twój kompresorek ma 25L i normalnie odkręca koła? Napisz kilka zdań co masz za klucz i co to za kompresor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriano Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 super relacja i bardzo fajna furka. co tam za motocykle sie w tle przewijaja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertRinkon Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 escimo, zestaw pierwotnie do odkręcania kół w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych Metabo LT 100 HP3 Wydajność teoretyczna (na ssaniu): 320 l/min Wydajność efektywna (przy nadciśnieniu 7 bar): 222 l/min Maksymalna moc silnika: 2,2 KW Obroty na wale sprężarki: 1570 min-1 Napięcie zasilania/częstotliwość: 400/50 Ciśnienie nominalne: 10 bar Klucz Wurth duży ciężki zalecany do samochodów ciężarowych . (nie pamietam modelu ) adriano, Moja Yamaha Xtz 660 tenere i znajomego od passata DL650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 HubertRinkon, to jednak dużo mocniejszy niż mój. A już się łudziłem, że moim da rade coś odkręcić Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 HubertRinkon, Odnośnie lakieru chodziło mi o to, że na miękkich lakierach robią się takie charakterystyczne 'kolorowe' ryski, stąd moje pytanie Oczywiście 'polermistrz' nie było w żadnym wypadku adresowane do Ciebie, tylko do tego, co zastałeś Fajnie, że masz takie miejsce do zabawy i widać, że sprawia Ci to frajdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriano Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 escimo, zestaw pierwotnie do odkręcania kół w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych Metabo LT 100 HP3 Wydajność teoretyczna (na ssaniu): 320 l/min Wydajność efektywna (przy nadciśnieniu 7 bar): 222 l/min Maksymalna moc silnika: 2,2 KW Obroty na wale sprężarki: 1570 min-1 Napięcie zasilania/częstotliwość: 400/50 Ciśnienie nominalne: 10 bar Klucz Wurth duży ciężki zalecany do samochodów ciężarowych . (nie pamietam modelu ) adriano, Moja Yamaha Xtz 660 tenere i znajomego od passata DL650 tak wlasnie myslalem, ze tenerka- mam jakiś czas mt-03, ale mysle o zmianie, silnik blizniaczy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybercik Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Praca jak praca. Ładnie wyszło, zapuszczony był więc efekt fajny. Nie ma co się zesrywać nad relacją... inni już wszystko napisali. Ale autko... autko miód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 28 Maja 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Zaprawdę, pozostaje się tylko cieszyć że kompleksowa praca , na niezłym poziomie ( biorąc pod uwagę staż autora )jest oceniania tak: Praca jak praca. Klękajcie narody przed PSB na KA i poziomem naszych użytkowników... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybercik Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Czepiasz się. Mam pisać jak każdy - och, pięknie, cudownie, super wyszło. Albo wytykać błędy? Chciałem skomentować auto - nie mogę? PS. Powieliło Ci się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan at Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Witam...A ja odpowiem tak.....relacja fajna...ale to nie jest wcale takie fajne autko na jakie wyglada......nigdy wiecej ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MyszaKr Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 w PSB to ostanio jest albo grubo. Same dobre projekty. Dobrze sie oglądało. Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo33 Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Widać, że dużo roboty mialeś, dość szczegółowo podszedłeś do tego projektu, mnie sie podoba może nie jest zrobione na 100% lecz to nie o to chodzi jeśli auto ma dalej być uzytkowane w okolicach budowy. ps. oceniamy w tym dziale blask nie auto Powodzenia w kolejnych pracach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybercik Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ładnie wyszło, auto odżyło bez gadania. Jak nóweczka. Podoba mi się dokładność (waciki do uszu przy silniku). Na plus też dużo zdjęć, bo lubię takie relacje, szkoda tylko że czasem nie po kolei. Dużo ciekawych 'pięćdziesiątek' porównujących produkty oraz różnice przed i po aplikacji, będzie dla potomnych przeglądających relacje. Ciekawy spobób na polerowanie dachu, nie powiem Super doczyszczona felga na łączeniu z piastą, ale przydałoby się zrobić coś z zaciskami - tak jak pisali poprzednicy, trochę psują efekt. Podsumuwując, bardzo ciekawa praca, przeglądając zdjęcia scrollowałem w dół z zaciekawieniem. Gratuluję! " " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się