Jump to content

Passat cc 3.6 - twardy czarny


Recommended Posts

Odcinek III ostatni w tym roku na forum chyba że się zasady zmienią 

 

Tym razem padło na auto mojego znajomego Passat CC 2009 r 87 000 km 3.6 auto mocno eksploatowane przy budowach także nosi tego ślady

( odpryski cała masa , swirle , głębokie rysy i nie udana korekta - masa hologramów )

Przy aucie spędziłem 50 H (słownie pięć dziesiąt godzin ) rozłożone na 4 dni .

 

 

Myjka Karcher

Aktywna piana WURTH

Gold Class Car Wash Shampoo Conditioner

Car Pro Iron X

Valet PRO Citrus Tar and Glue Remover

Car Pro 2 clay bar set

Dodo Juice Lime Prime

Poorboy's World Natty's Paste Wax Red

Meguiars Endurance High Gloss

Ręcznik Fluffy Dryer

Meguiars Soft Foam Applicator Pad

Meguiars Hot Rims Mag and Aluminum Polish

Ściereczki z mikrofibry

Special Supersoft Detailing Microfibre Cloth

TENZI TOPGLASS

Valet PRO Interior All Purpose Cleaner

Meguiars Wheel Brightener

Makita 9227

Zestaw padów Sonus 150 mm i 85 mm Scholl

Menzerna 500 , 2500 , 3000 , 4000

inne

 

Dzień pierwszy jedziemy

DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0017.jpg

Pierwszy raz w użyciu domowym kompresorek i klucz Wurth (ten zestaw odkręca wszystko )

DSC_0023.jpg

A co my tu mamy ( standardowe wyposażenie poza hakiem - po co w aucie bez „instalacji haka” jednak nie na wszystkim VW oszczędza hehehhe )

 

DSC_0024.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0032.jpg

Co z nimi zrobimy ( apc , tar , meguairs wheel brightener – wszystkie bez prosto z butli )

DSC_0034.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0042.jpg

Zapas hmm jak widać też szedł w użycie

 

DSC_0044.jpg

DSC_0045.jpg

W tym miejscu Specjalne pozdrowienia dla ekipy SmartPlus ( jak widać nie tylko ja jestem nie zadowolony u mnie im nie wyszła regeneracja felg alu a w tym przypadku korekta , żeby nie było że w jednym miejscu tak pracują to obie usługi wykonywane w 2 różnych miastach )

DSC_0048.jpg

DSC_0050.jpg

Zaczynamy w górę ręce hmm lub auta kto co ma ….

DSC_0052.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0063.jpg

DSC_0064.jpg

DSC_0067.jpg

DSC_0068.jpg

DSC_0070.jpg

DSC_0071.jpg

Coś tam zaczyna się dziać

DSC_0072.jpg

DSC_0074.jpg

DSC_0075.jpg

DSC_0078.jpg

DSC_0083.jpg

W między czasie czas na komorę silnikową

DSC_0087.jpg

DSC_0088.jpg

DSC_0089.jpg

Wracamy do kół i jako że wzorujemy się na angielskich programach tym razem MythBusters

Iron X nie reaguje z powietrzem jak gdzieś przeczytałem na forum jeśli felgi są idealnie oczyszczone red nie ma co robić

DSC_0092.jpg

DSC_0094.jpg

DSC_0100.jpg

DSC_0104.jpg

DSC_0106.jpg

Tutaj felgi przy użyciu iron x aplikowanego po samej pianie .

DSC_0209.jpg

DSC_0210.jpg

DSC_0212.jpg

Glinka i jazda jazda . …

DSC_0115.jpg

DSC_0116.jpg

DSC_0121.jpg

Nadkola

DSC_0110.jpg

DSC_0112.jpg

DSC_0126.jpg

DSC_0129.jpg

DSC_0196.jpg

 

DSC_0198.jpg

DSC_0215.jpg

DSC_0229.jpg

DSC_0235.jpg

 

Felgi dalszy ciąg

DSC_0135.jpg

DSC_0138.jpg

DSC_0141.jpg

DSC_0145.jpg

DSC_0149.jpg

DSC_0151.jpg

DSC_0153.jpg

DSC_0165.jpg

DSC_0170.jpg

DSC_0171.jpg

DSC_0172.jpg

DSC_0239.jpg

DSC_0241.jpg

DSC_0246.jpg

DSC_0248.jpg

DSC_0250.jpg

DSC_0256.jpg

DSC_0258.jpg

DSC_0259.jpg

DSC_0124.jpg

DSC_0149.jpg

DSC_0260.jpg

DSC_0283.jpg

DSC_0284.jpg

DSC_0285.jpg

DSC_0291.jpg

 

Śruby i tablice ( te ostatnie z 2 warstwami Coli wygrzewały się 2 dni )

DSC_0184.jpg

DSC_0186.jpg

DSC_0219.jpg

DSC_0157.jpg

DSC_0159.jpg

DSC_0160.jpg

DSC_0361.jpg

DSC_0362.jpg

Zaczynamy zabawy z wnętrzem

 

DSC_0175.jpg

DSC_0179.jpg

DSC_0180.jpg

DSC_0183.jpg

DSC_0190.jpg

DSC_0191.jpg

DSC_0396.jpg

DSC_0397.jpg

DSC_0442.jpg

DSC_0444.jpg

 

Taka tam prowokacja lewa Nielsen finesse prawa plak 

DSC_0448.jpg

DSC_0451.jpg

 

Mimo spryskania Tar Removerem glinka miała co robić

DSC_0220.jpg

DSC_0223.jpg

DSC_0224.jpg

 

Suszi

 

DSC_0263.jpg

DSC_0265.jpg

DSC_0266.jpg

 

Koniec dnia pierwszego inspekcja i oklejanie

 

DSC_0294.jpg

DSC_0295.jpg

DSC_0296.jpg

DSC_0298.jpg

DSC_0302-Kopia.jpg

DSC_0302.jpg

DSC_0308.jpg

DSC_0309.jpg

DSC_0315.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0324.jpg

DSC_0328.jpg

DSC_0334.jpg

DSC_0335.jpg

Dzień II i III ( korekta )

Co my tu mamy ( żeby znowu nie było że nic nie robię w domu to poleruje domek )

DSC_0340.jpg

DSC_0342.jpg

DSC_0344.jpg

DSC_0346.jpg

DSC_0347.jpg

DSC_0352.jpg

Co tam zaczyna być widać

DSC_0369.jpg

DSC_0376.jpg

DSC_0378.jpg

DSC_0380.jpg

DSC_0383.jpg

DSC_0386.jpg

DSC_0388.jpg

DSC_0390.jpg

DSC_0394.jpg

DSC_0395.jpg

DSC_0401.jpg

DSC_0425.jpg

DSC_0427.jpg

DSC_0433.jpg

DSC_0435.jpg

DSC_0436.jpg

DSC_0439.jpg

]

DSC_0454.jpg

DSC_0458.jpg

DSC_0461.jpg

DSC_0462.jpg

DSC_0463.jpg

DSC_0465.jpg

DSC_0476.jpg

DSC_0478.jpg

DSC_0479.jpg

DSC_0481.jpg

DSC_0483.jpg

DSC_0497.jpg

DSC_0499.jpg

DSC_0506.jpg

DSC_0508.jpg

DSC_0515.jpg

DSC_0542.jpg

DSC_0543.jpg

DSC_0546.jpg

DSC_0551.jpg

DSC_0556.jpg

DSC_0560.jpg

DSC_0563.jpg

DSC_0568.jpg

 

DSC_0574.jpg

DSC_0579.jpg

DSC_0585.jpg

DSC_0587.jpg

DSC_0591.jpg

DSC_0592.jpg

DSC_0593.jpg

DSC_0594.jpg

 

Końcówki teraz na was kolej i kolejny teścik

 

DSC_0596.jpg

DSC_0598.jpg

DSC_0599.jpg

DSC_0601.jpg

DSC_0602.jpg

DSC_0603.jpg

DSC_0606.jpg

DSC_0609.jpg

DSC_0611.jpg

DSC_0615.jpg

 

Nikt nie mówił że będzie łatwo ...

 

DSC_0617.jpg

DSC_0618.jpg

DSC_0619.jpg

DSC_0622.jpg

DSC_0625.jpg

DSC_0627.jpg

DSC_0628.jpg

DSC_0633.jpg

DSC_0636.jpg

DSC_0639.jpg

DSC_0640.jpg

DSC_0646.jpg

DSC_0648.jpg

DSC_0650.jpg

DSC_0652.jpg

DSC_0653.jpg

DSC_0655.jpg

DSC_0667.jpg

DSC_0668.jpg

DSC_0670.jpg

 

Pierwsze " 2 wiadra"

 

DSC_0678.jpg

DSC_0685.jpg

DSC_0686.jpg

DSC_0694.jpg

DSC_0700.jpg

DSC_0702.jpg

DSC_0742.jpg

 

Dzień IV – finałowy

A w nim poprawki , wnętrze , woskowanie …..

Na pół na pół Red i Colli

DSC_0770.jpg

DSC_0772.jpg

DSC_0773.jpg

DSC_0774.jpg

DSC_0775.jpg

DSC_0777.jpg

DSC_0782.jpg

DSC_0783.jpg

DSC_0787.jpg

DSC_0789.jpg

 

Dopalacze Auto Finesse Finale Quick Detailer vs Wurth ( błotniki i drzwi )

DSC_0791.jpg

DSC_0795.jpg

DSC_0799.jpg

DSC_0801.jpg

DSC_0802.jpg

DSC_0804.jpg

DSC_0807.jpg

DSC_0811.jpg

DSC_0813.jpg

DSC_0814.jpg

DSC_0817.jpg

DSC_0824.jpg

DSC_0827.jpg

DSC_0831.jpg

DSC_0834.jpg

DSC_0835.jpg

DSC_0837.jpg

DSC_0839.jpg

DSC_0843.jpg

DSC_0844.jpg

DSC_0847.jpg

DSC_0849.jpg

DSC_0853.jpg

DSC_0855.jpg

DSC_0859.jpg

Żarcik hehe

DSC_0861.jpg

 

…..

DSC_0863.jpg

DSC_0864.jpg

DSC_0869.jpg

DSC_0875.jpg

DSC_0877.jpg

DSC_0890.jpg

DSC_0892.jpg

DSC_0897.jpg

DSC_0898.jpg

 

Właściciel zadowolony i to najważniejsze a ja hmm chyba na chwilę się wyleczyłem …. Do następnego razu

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

praca :good::good: zadbałeś o każdy szczegół :good: wleciało coś na szyby?? :o

 

razi strasznie relacja, chyba zdjęcia poleciały w takiej kolejności w jakiej je zrobiłeś?? bo tu jakaś część, za chwile inna, potem znowu powrót :dontknow:

Link to comment
Share on other sites

Co do zdjęć to kompresja i tak zabija efekt :zly:

 

Jako początkujący detailer daje Enduranca i na opony i na czarne plastiki ( nie zauważyłem negatywów )

Jako że ciągle buduję swój aresenał - co proponujesz

 

Co do relacji hmm podzielona na dni pracy ( postaram się ja jeszcze poukładać )

 

Co do Made In Poland jak to zobaczyłem to :)

 

Jako tako jedzie 5,3 do 100 4 łapki :)

 

Pozdrawiam :ad:

Link to comment
Share on other sites

Jako początkujący detailer daje Enduranca i na opony i na czarne plastiki ( nie zauważyłem negatywów )

Jako że ciągle buduję swój aresenał - co proponujesz

 

Ja Ci mogę polecić Autoglym Bumper Care - mam już 3 butle i jestem zadowolony z efektu i trwałości.

 

Znasz kod lakieru tego passata ?

Link to comment
Share on other sites

flips13, Garaż też dostał swoją porcję piany jeszcze chwila i będę jej w domu używał :D

 

pock2012052700532.jpg

 

zegarek, Pomiędzy 3000 a 4000 nie bardzo zauważam różnice w efekcie końcowym

( 4000 podobno się stosuje w "warunkach laboratoryjnych" , kupując nie widziałem hehe )

Czytałem też że do czarnych lakierów lepsza jest 4000 hmm ja nie potwierdzam nie zaprzeczam w tym temacie może wypowie się ktoś bardziej doświadczony ...

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie to stunning work mate :-]:good:

 

...ale coś postaram się podpowiedzieć 8-)

 

- relacja obszerna, lecz niestety niespójna i nieco chaotyczna. Przy dużej ilości zdjęć opisy i linki wklejaj w edytor tekstu i "sprawdzaj" jak to wychodzi na forum, np wklejając jako puste PW do kolegi

- silnik "robiłeś" 2 minuty? :-]:P

- ostrożnie z taką ilością smaru na piasty i śruby, to bardzo szybkie auto :acute:

- co się stało z zaciskiem? "malowałeś" czymś?

- aplikując pastę do wydechów dołożyłeś do pieca, niestety, mimo że się teraz "umyło" to zapewniam, że po kilku deszczach/myciach wylezie...

 

Więcej nie "hejtuję" mimo że pare niedoróbek znaleźć można bez wysiłku, ale widzę że zabawa Cię wciągneła i trudno nie zauważyć, że z relacji na relację jest widoczny progress ;)

 

Tak trzymać, uczymy się i idziemy do przodu :)

Link to comment
Share on other sites

Mówisz, że twardy lakier?

Na zdjęciu wydaje się miękki :o

 

DSC_0433.jpg

 

Polermistrz się postarał :lol:

 

W każdym razie widać duży wkład pracy niepozorna furka bardzo fajna, potrafi utrzeć nosa spod świateł niejednemu RS, R, GTi :P

 

Zerknij no na maskę pod słońce po kilku myciach, albo cyknij fotkę 8-)

 

Pozdro :good:

Link to comment
Share on other sites

JM63, hmm co do lakieru tak mi się wydaje - nie jestem profesionalistą tylko początkującym hobbystą . Auta na których próbowałem przeprowadzić korektę do tej pory miały lakier bardziej podatny na usuwanie rys .

Może coś żle robiłem chętnie przyjmę porady ;) .

 

Co do auta to fakt nie jedno auto zaskoczy szczególnie z miejsca .

 

Pozdrawiam :ad:

Link to comment
Share on other sites

Właściciel ładnie zajechał lakier. Aż jestem pod wrażeniem jak napisałeś, że samochód jeździ po budowach a beżową skórkę ma w tak idealnym stanie.

Praca bardzo ładna, dbałość o szczegóły czasem się zdarzy. Niestety nie przemawiają do mnie fotki z patyczkiem do uszu pod komorą silnika. Nigdy nie uwierzę, że ktoś tam czymś takim czyści.

Miałem okazję popracować na takim lakierze. Lakier nie jest jakiś kosmicznie twardy ale głębsze zarysowania stanowią już problem.

 

To wersja 3.6 V6 280KM więc bliżej mu do 100 km/h w okolicy 6 sek.

 

A teraz... Moje delikatne "Ale":

 

1. Nie kładziemy felg ramionami w dół na gołą kostkę.

2. Nie umyłeś tylnych materiałowych nadkoli.

3. Rozbawiło mnie kiedy na lustro wyczyściłeś "piasty" od środka felg a zaciski (które widać) zostawiłeś w nie najlepszej kondycji.

4. Taka ilość smaru na piastach...

5. Po mimo wszystko antenę bym zdemontował i zabezpieczył rdzę pod nią jak już faktycznie jest.

7. 303 na połowie dywanika... Jak więcej nie mam to nie aplikuję w ogóle.

 

Nie jestem złośliwy. Tylko mam takie zastrzeżenia. 8-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.