HubertRinkon Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Odcinek III ostatni w tym roku na forum chyba że się zasady zmienią Tym razem padło na auto mojego znajomego Passat CC 2009 r 87 000 km 3.6 auto mocno eksploatowane przy budowach także nosi tego ślady ( odpryski cała masa , swirle , głębokie rysy i nie udana korekta - masa hologramów ) Przy aucie spędziłem 50 H (słownie pięć dziesiąt godzin ) rozłożone na 4 dni . Myjka Karcher Aktywna piana WURTH Gold Class Car Wash Shampoo Conditioner Car Pro Iron X Valet PRO Citrus Tar and Glue Remover Car Pro 2 clay bar set Dodo Juice Lime Prime Poorboy's World Natty's Paste Wax Red Meguiars Endurance High Gloss Ręcznik Fluffy Dryer Meguiars Soft Foam Applicator Pad Meguiars Hot Rims Mag and Aluminum Polish Ściereczki z mikrofibry Special Supersoft Detailing Microfibre Cloth TENZI TOPGLASS Valet PRO Interior All Purpose Cleaner Meguiars Wheel Brightener Makita 9227 Zestaw padów Sonus 150 mm i 85 mm Scholl Menzerna 500 , 2500 , 3000 , 4000 inne Dzień pierwszy jedziemy Pierwszy raz w użyciu domowym kompresorek i klucz Wurth (ten zestaw odkręca wszystko ) A co my tu mamy ( standardowe wyposażenie poza hakiem - po co w aucie bez „instalacji haka” jednak nie na wszystkim VW oszczędza hehehhe ) Co z nimi zrobimy ( apc , tar , meguairs wheel brightener – wszystkie bez prosto z butli ) Zapas hmm jak widać też szedł w użycie W tym miejscu Specjalne pozdrowienia dla ekipy SmartPlus ( jak widać nie tylko ja jestem nie zadowolony u mnie im nie wyszła regeneracja felg alu a w tym przypadku korekta , żeby nie było że w jednym miejscu tak pracują to obie usługi wykonywane w 2 różnych miastach ) Zaczynamy w górę ręce hmm lub auta kto co ma …. Coś tam zaczyna się dziać W między czasie czas na komorę silnikową Wracamy do kół i jako że wzorujemy się na angielskich programach tym razem MythBusters Iron X nie reaguje z powietrzem jak gdzieś przeczytałem na forum jeśli felgi są idealnie oczyszczone red nie ma co robić Tutaj felgi przy użyciu iron x aplikowanego po samej pianie . Glinka i jazda jazda . … Nadkola Felgi dalszy ciąg Śruby i tablice ( te ostatnie z 2 warstwami Coli wygrzewały się 2 dni ) Zaczynamy zabawy z wnętrzem Taka tam prowokacja lewa Nielsen finesse prawa plak Mimo spryskania Tar Removerem glinka miała co robić Suszi Koniec dnia pierwszego inspekcja i oklejanie Dzień II i III ( korekta ) Co my tu mamy ( żeby znowu nie było że nic nie robię w domu to poleruje domek ) Co tam zaczyna być widać ] Końcówki teraz na was kolej i kolejny teścik Nikt nie mówił że będzie łatwo ... Pierwsze " 2 wiadra" Dzień IV – finałowy A w nim poprawki , wnętrze , woskowanie ….. Na pół na pół Red i Colli Dopalacze Auto Finesse Finale Quick Detailer vs Wurth ( błotniki i drzwi ) Żarcik hehe ….. Właściciel zadowolony i to najważniejsze a ja hmm chyba na chwilę się wyleczyłem …. Do następnego razu Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
paluch Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Fajna praca i relacja. Efekty miażdżą. Wdzięczny kolor Co do lakieru czyżby to LC9X ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczinto Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Efekt finalny bardzo dobry, zastanawia mnie tylko Endurance na zewnetrznych plastikach, to na pewno dobry pomysł? Link to comment Share on other sites More sharing options...
balcerek Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 praca zadbałeś o każdy szczegół wleciało coś na szyby?? razi strasznie relacja, chyba zdjęcia poleciały w takiej kolejności w jakiej je zrobiłeś?? bo tu jakaś część, za chwile inna, potem znowu powrót Link to comment Share on other sites More sharing options...
escimo Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Fajna relacja. Autko coś tam musi jechać I cieszy Made In Poland na felgach Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 Co do zdjęć to kompresja i tak zabija efekt Jako początkujący detailer daje Enduranca i na opony i na czarne plastiki ( nie zauważyłem negatywów ) Jako że ciągle buduję swój aresenał - co proponujesz Co do relacji hmm podzielona na dni pracy ( postaram się ja jeszcze poukładać ) Co do Made In Poland jak to zobaczyłem to Jako tako jedzie 5,3 do 100 4 łapki Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
miskieusz Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 ale lakier był pokatowany bardzo obszerna i fajna relacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej WTN Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Relacja bardzo fajną, ciemny lakier daje duże możliwości i świetne efekty Szkoda, że już wyczerpałes limit, bo całkiem przyjemnie ogląda się Twoje relacje Raz jeszcze brawo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paluch Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Jako początkujący detailer daje Enduranca i na opony i na czarne plastiki ( nie zauważyłem negatywów )Jako że ciągle buduję swój aresenał - co proponujesz Ja Ci mogę polecić Autoglym Bumper Care - mam już 3 butle i jestem zadowolony z efektu i trwałości. Znasz kod lakieru tego passata ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
harvard Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Korekta Menzerna? Czy coś jeszcze? Nie napisałeś jakiego produktu użyłeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 Menzerna 500 , 2500 , 3000 , 4000 A kod hmm o ile umiem odczytać z tabliczki/naklejki to L041 (jeśli nie to to nie wiem heheh ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
miodek Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Efekt super ale jedna rzecz mnie zastanawia czemu nie zdjąłeś anteny z klapy bagażnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buka Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Profi robota, ale jak dla mnie największą robote robi środek gdyby nie to drewno podobne tworzywo Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 Bo właściciel nie chciał oglądać rdzy która tam już jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
flips13 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Fajne autko,fajny garaż,fajna relacja,efekt ZAJEBISTY. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarek Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Menzerna 500 , 2500 , 3000 , 4000 Tak z ciekawości spytam - kiedy stosowałeś FF3000 a kiedy SF4000? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 flips13, Garaż też dostał swoją porcję piany jeszcze chwila i będę jej w domu używał zegarek, Pomiędzy 3000 a 4000 nie bardzo zauważam różnice w efekcie końcowym ( 4000 podobno się stosuje w "warunkach laboratoryjnych" , kupując nie widziałem hehe ) Czytałem też że do czarnych lakierów lepsza jest 4000 hmm ja nie potwierdzam nie zaprzeczam w tym temacie może wypowie się ktoś bardziej doświadczony ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteq161 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Bardzo dobra robota, ja tez czekam, chyba pod koniec roku wybiore sobie jedna relacje zeby wstawic bo sa tylko 3 mozliwe Tak trzymaj ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Ogólnie to stunning work mate ...ale coś postaram się podpowiedzieć - relacja obszerna, lecz niestety niespójna i nieco chaotyczna. Przy dużej ilości zdjęć opisy i linki wklejaj w edytor tekstu i "sprawdzaj" jak to wychodzi na forum, np wklejając jako puste PW do kolegi - silnik "robiłeś" 2 minuty? - ostrożnie z taką ilością smaru na piasty i śruby, to bardzo szybkie auto - co się stało z zaciskiem? "malowałeś" czymś? - aplikując pastę do wydechów dołożyłeś do pieca, niestety, mimo że się teraz "umyło" to zapewniam, że po kilku deszczach/myciach wylezie... Więcej nie "hejtuję" mimo że pare niedoróbek znaleźć można bez wysiłku, ale widzę że zabawa Cię wciągneła i trudno nie zauważyć, że z relacji na relację jest widoczny progress Tak trzymać, uczymy się i idziemy do przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 - aplikując pastę do wydechów dołożyłeś do pieca, niestety, mimo że się teraz "umyło" to zapewniam, że po kilku deszczach/myciach wylezie... wyjdą jakieś mazy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Mówisz, że twardy lakier? Na zdjęciu wydaje się miękki Polermistrz się postarał W każdym razie widać duży wkład pracy niepozorna furka bardzo fajna, potrafi utrzeć nosa spod świateł niejednemu RS, R, GTi Zerknij no na maskę pod słońce po kilku myciach, albo cyknij fotkę Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 28, 2012 Author Report Share Posted May 28, 2012 JM63, hmm co do lakieru tak mi się wydaje - nie jestem profesionalistą tylko początkującym hobbystą . Auta na których próbowałem przeprowadzić korektę do tej pory miały lakier bardziej podatny na usuwanie rys . Może coś żle robiłem chętnie przyjmę porady . Co do auta to fakt nie jedno auto zaskoczy szczególnie z miejsca . Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley08 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 HubertRinkon, miałeś co robić, czarne lakiery pokazują wszystko, ale ładnie wyprowadzony - odwdzięcza się z nawiązką wzięło Cię na całego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamek Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Właściciel ładnie zajechał lakier. Aż jestem pod wrażeniem jak napisałeś, że samochód jeździ po budowach a beżową skórkę ma w tak idealnym stanie. Praca bardzo ładna, dbałość o szczegóły czasem się zdarzy. Niestety nie przemawiają do mnie fotki z patyczkiem do uszu pod komorą silnika. Nigdy nie uwierzę, że ktoś tam czymś takim czyści. Miałem okazję popracować na takim lakierze. Lakier nie jest jakiś kosmicznie twardy ale głębsze zarysowania stanowią już problem. To wersja 3.6 V6 280KM więc bliżej mu do 100 km/h w okolicy 6 sek. A teraz... Moje delikatne "Ale": 1. Nie kładziemy felg ramionami w dół na gołą kostkę. 2. Nie umyłeś tylnych materiałowych nadkoli. 3. Rozbawiło mnie kiedy na lustro wyczyściłeś "piasty" od środka felg a zaciski (które widać) zostawiłeś w nie najlepszej kondycji. 4. Taka ilość smaru na piastach... 5. Po mimo wszystko antenę bym zdemontował i zabezpieczył rdzę pod nią jak już faktycznie jest. 7. 303 na połowie dywanika... Jak więcej nie mam to nie aplikuję w ogóle. Nie jestem złośliwy. Tylko mam takie zastrzeżenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now