paweu_s Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 Cześć, Dzisiaj zacząłem zabawę z polerką na czerwonym Audi A4 b5. Polerka bez stabilizacji obrotów, pad ABW niebieski hard cutting 150mm i UC Megsa. Pierwsze pytanie, jak długo wypracowywać UC? Po kilku przejazdach zostaje coś takiego na lakierze, czy polerować aż do momentu kiedy lakier będzie czysty? Kiedy przestać? Drugie pytanie, czy UC poradzi sobie z tymi rysami, czy potrzebny będzie papier wodny i zmatowienie miejscowe czy całego elementu? Na elemencie 40x40 jechałem dość ostro ponad 20 min. i tak to wyglada, czy te rysy są za głębokie dla UC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinner Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 paweu_s, Troche za duzo pasty użyłeś, ja ostatnio robiłem u siebie na peugeocie i miałem suchszą powierzchnię. 20min to zdecydowanie za długo jak na element. Ja robiłem ok 50cm na 50cm rozsmarowanie + 2 przejazdy 1000 + 4 przejazdy 1300 + 4 przejazdy 1700 + 2 przejazdy 1300 i 2 przejazdy 800. Ryski postaraj się spłycić papierem 2000, w każdym razie nie schodź poniżej 1500 bo może być problem potem. Jeżeli UC sobie nie radzi z większymi rysami to proponowałbym FG + papier ale na rotacji ze stabilizacją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miskieusz Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 byłem ostatnio obok Leżajska u dziadków ;p ( taki wstęp) co do lakieru, kurcze ja pracowałem z FG500 i dawałem 2-3 groszki i po paru przejazdach na pewno znikała pasta. ty widzę z UC pracujesz, który chyba nie jest w 100% polecany do polerki rotacyjnej. 20minut to naprawdę dużo, lakier nie płonie? ogólnie to po walce stwierdziłem, że bez futra nie ma się co pchać Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu_s Posted May 25, 2012 Author Report Share Posted May 25, 2012 co do lakieru, kurcze ja pracowałem z FG500 i dawałem 2-3 groszki i po paru przejazdach na pewno znikała pasta. ty widzę z UC pracujesz, który chyba nie jest w 100% polecany do polerki rotacyjnej. Nie jest polecany ale dużo osób używa i chwali na roatacji, 20minut to naprawdę dużo, lakier nie płonie? Jest ciepły, ale nie gorący ogólnie to po walce stwierdziłem, że bez futra nie ma się co pchać Czytałem, że lakier na VAG'u jest twardy, ale nie sądziłem, że będzie tak ciężko. Dzisiaj 6 godzin, robiłem pokrywę silnika na cuttingu, a mimo to efekty kiepskie, odzyskał połysk, ale ciężko usunąć głębsze rysy i miejscami zostaje jeszcze taki jasny "nalot" nie wiem co to dokładnie jest, UC nie daje sobie rady. widać na drugim zdjęciu Pytanie. Czego użyć do ciecia? FG500 i po nim UC? Chciałbym żeby to współgrało z UC, żeby nie poszedł na zmarnowanie. Czy z FG500 poradzę sobie na rotacji bez stabilizacji, czy może #105 Megsa, S17? Link to comment Share on other sites More sharing options...
max103 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 nie dajesz rady, ponieważ UC tego nie usunie. kup sobie FG 500 I 3M niebieski korek a UC sprzedaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu_s Posted May 25, 2012 Author Report Share Posted May 25, 2012 FG 500 poradzi sobie na cuttingu, czy potrzebne będzie futro? Czy nie będzie problemu z wypracowaniem bez stabilizacji? [ Dodano: 26 Maj 2012, 20:24 ] Miała być korekta, ale z braku odpowiednich środków, na pocieszenie poszedł Achilles na pomarańczowym padzie ABW Nadal jest aktualne pytanie, jaka pasta jest wystarczająco mocna żeby ruszyć ten lakier i nie wymagająca rotacji ze stabilizacją? #105 jest wystarczająco mocna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now