Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Witam, wszystkich \m/ Przedstawia moja pierwszą grubszą pracę w tym sezonie. Pacjent trudny: wielki, czarny uni, mocno zapuszczony, o barokowych kształtach. To, że sb-ndz będzie za mało było raczej oczywiste więc wziąłem wolne i wystartowałem w piątek od rana. Praca "na wynos" bo niestety mój garaż łyka góra auta kompaktowe . Jak się okazało miejscówka którą dano mi do dyspozycji idealnie nadawała się do walki z takim grubasem. przysługa sąsiedzka z cyklu "cieszę się że ci sie powodzi..." rysa praktycznie do podkładu, właściciel wcześniej robił zaprawki + co większe odpryski 1 krok i preparat bez którego juz nie wybrażam sobie pracy: psiukamy nawet na brudne auto, idziemy rozstawiac resztę stuffu a Prick sobie działa ~o) po ok 10 min, oprysk z Surfexa ok 1:20, dobił to co Prick zjadł tak tak jak zwykle zapomniałem, najpierw woda potem chemia, nie odwrotnie najgorsza sodoma&gomora płynieee spłukanie wszystkiego myjką i sekcja pędzelkowa + surfex 1:6, oj było tego troche, już sama morda może zmęczyć felgi to niezawodny duet panów Tenzi: Alux poprawiony En-jee mówiłem, że miejscówka idealna :u myć sobie mogłem spokojnie w garażu. Zawartość reszty pomieszczeń to temat na osobna relację, ciężko było się skupić na robocie w towarzystwie tak nobliwych klasyków glinkowania nie uwieczniłem, ale spory kawałek BH po całym aucie nadawał się tylko do śmietnika wyjazd na słońce i ocena sytuacji lekko nie będzie, nie dość że automaty zrobiły swoje to bardzo duzo lekkich obcierek, odprysków, a cały front praktycznie szary od wypiaskowania kleimy... te grubsze sprawy od razu potraktowałem p2500, żeby mieć większą kontolę nad lakierem i nie smażyć go 10x maszyną w jednym miejscu ta gruba rysa niestety nie znikneła zbytnio, zaprawka była ciut za płytka i po zrównaniu w dalszym ciągu było zagłębienie reflektory i halogeny wymagały specjalnej troski gdyż szczegolnie te drugie były zupełnie matowe Przed Po Reflektory p1000/p2500/FC na wełnie/UC na zołtym/M205 na czarnym, z zewnątrz odżyły, ale cały efekt psuje "zamulone" wnętrze z którym już nic się nie da zrobić wszystkie zmatowione miejsca wstępnie rozpracowane białym korkiem na wełniaku. Dalsza korekta to FG500 na zółtym padzie Lare (odpadł po błotniku i masce, zaczął się sypać na potęge, więcej nie kupie nie ma mowy) pomarańczowym Flexi i białym ABW dla "piędziesiątek" warto robić ciemne lakiery :u po FG 500 czyli rysy poszły, ale do wykończenia jeszcze daleko przedni zderzak z powodu wspomnianego wypiaskowania właściwie tylko do lakierowania. Pro forma przeleciane UC, który jest mega ściemniaczem i ładnie przyciemnił i wypełnił odpryski Zwykle myje auto dopiero po finishu lecz ten lakier był na tyle wymagający, że trzeba było po pierwszym etapie wszystko wypłukać. Byłe pyłek czy pozostalość po fg500, która się dostała na fibre przy polerowaniu finisha zostawiała mikroryski . Do wykończenia uzyłem Megsa 205 na czarnym padzie Lare(ten akurat bardzo fajny). Konieczne byly baaardzo spokojne i wolne przejazdy praktycznie bez docisku, bo chwila swawoli i hologramy jak talala... Końcowe mycie modnym ostatnio PURem fest stężenie coby tłuszcz zmyć. Gdyby nie to, że wosku nie oszczędza tobym mył tym zawsze, poślizg i piana mega jeszcze ostatnie poprawki Do zabezpieczenia użyłem dosyć nietypowego duetu: Cherry Glaze + Colli 845 Ona delikatna i pachnąca, on twardy cham o nieświeżym oddechu Dlaczego? Ano bo Wisienka robiła na tym lakierze takie WOW, (nie 2% nie 3%, dam jej + 10% looku ) że nawet kosztem osłabienia 845 trzeba było ją dać jako podkład :u do tego ten zapach... dziwie się że nie zleciały się wszystkie szpaki z okolicy Podziwiamy owoc 33 godzin pracy ~o) Dziękuje za uwagę \m/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertRinkon Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Super robota widzę że powoli tworzy się nam TEAM WP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaddy Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Gruba fura i grubo poszedłeś. Efekt po powala Zaje... udało się wyciągnąć głębię czerni. Fajnych pędzli używasz, gdzie takie można dostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq161 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Jedno z moich ulubionych aut tyle ze 5.7 Hemi Bardzo mi sie podoba, zwlaszcza 50/50 sam musze sie nauczyc robic takie zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley08 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Kawał roboty zrobiłeś z tym mastodontem, fajnie wyprowadziłeś lakier po papierze, Panowie a może mały lokalny spocik P.S. dobry napis na koszulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norco Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Dla mnie bomba Nie dość, że auto robi spore wrażenie, to efekt końcowy w porównaniu z Yarisem na jednym z ostatnich zdjęć MIAŻDŻY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiann88 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Świetna robota i kawał auta do ogarnięcia Najlepsze zdjęcie przy Yarisie, niezły kontrast Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Fajnych pędzli używasz, gdzie takie można dostać? Dexter, tylko w Lerua je widziałem, super są, jakby specjalnie wymyślone do naszych celów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 piana na feldze jest po tenzi alux czy en-jee? Jak en-jee radzi sobie z średnio zabrudzonymi felgami? Niezła robota na zdięciach ten czarny wygląda grubo,pewnie na żywo robi robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neostar Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Panowie a może mały lokalny spocik Może zaczekajmy aż wygłaszcze swoje toledo bo wstyd będzie koło was stać A robota na poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały_dżon Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 to nie jest robota dla piździpączków ogólnie bardzo ładnie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Ładnie ładnie uni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 piana na feldze jest po tenzi alux czy en-jee?Jak en-jee radzi sobie z średnio zabrudzonymi felgami? Alux praktycznie nie robi piany, ale pył hamulcowy zjada blyskawicznie. Ta piana to po en-jee z atomizera pianującego imho świetny środek 1:3-4 killer, a w mniejszym stężeniu do bieżącej pielęgnacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TADEK14 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Bardzo fajna praca i relacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Dobrze zrobione auto! Z klamkami nic się nie dało zrobić? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 fipa, klamki i generalnie chromy na tym aucie to temat na oddzielną relację,a moim zadaniem było zrobienie lakieru. Odświerzyłem je trochę Aluchromem K2, ale tu by trzeba zasiąść na kolejny dzień ze sprzętem jak do polerki felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 kaweałdobrej roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton789 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Meega dobrze gratulacje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwejk Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Jednak czerń jest piękna ile czasu dałes wisience odsapnac przed nałozeniem Colli? oponki ładnie wygladaja co na nie poszło ? ps. Namów włąscicela na zmiane felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 opony Autoland Bamp - tak ten do zderzaków, nie smiejcie się . Od dłuższego czasu stosuje go wlasnie na opony bo trzyma dużo dłuzej od większości dedykowanych do opon środków i daje w sam raz półmatowy efekt. Na plastikach oczywiście też świetnie się sprawdza. Dla mnie jeden z tych środkow, ktore teoretycznie z racji ceny nie powinny być nawet na półce detailera, a w praktyce stojący obok 303 AP kurzy się od nie pamiętam kiedy ile czasu dałes wisience odsapnac przed nałozeniem Colli? góra godzinę, nie było czasu, Colli ją pokrył bez gry wstepnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwejk Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 wcale nie odstaje od markowych produktów:)i szczerze nawet bym nie przypuszczal ze to moze byc Bamp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nie mogłem się nie wpisać tutaj Wyszło rewelacyjnie ! Podziwiam, że chciało ci się go robić, z sedanem jest dużo pracy, a co dopiero z kombi. Szkoda, że nie 5.7 HEMI Wnętrza nie robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nie bede się rozwodził nad praca bo efekty widać na zdjęciach Bardziej mnie zainteresowało to co stoi w garażu przykryte pokrowcami. Zaglądałeś tam może?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 To może tak Na PLUS - fajna relacja - autko wygląda o niebo lepiej - zdjęcia w słońcu Na MINUS - brak Irona lub podobnego - koła nie zdjęte = niedomyte - jw = niedomyte nadkola - lakier upaćkany Tenzim przy myciu kół - wet sanding - wet sanding w złym kierunku do rys - brudne szyby na końcowych zdjęciach Pytania : - co zrobiliście z odpyskującym klarem na drzwiach? - wydechy nie ruszone?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 pLaYmAn, zgadza się, więcej roboty niż przypuszczalem, następnym razem mocno się zastanowie przed takim klockiem bo jednak 3 dni od rana od wieczora na 1 osobę to kupa roboty i pod koniec ma sie już odruch wymiotny bok tylnego zderzaka ma powierzchnie taką jak w polo np. cały przedni blotnik Wnętrze byc może też w nim zrobię, zobaczymy Co do silnika to ponoć tyn dizel sie nie opyla panie, 15 litrów chla spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się