HubertRinkon Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Witam Po kilku miesiącach lektury forum przyszedł moment na pierwszą korektę . Jako że nie miałem w ręku nigdy polerki ( styczności z innymi elektronarzędziami bliższej też nie mam ) będzie to typowy "pierwszy raz" Auto do nauki w stanie japońskim = jako tako Myjka Karcher Aktywna piana WURTH vs Valet PRO Snow Foam Combo Gold Class Car Wash Shampoo Conditioner Car Pro Iron X Valet PRO Citrus Tar and Glue Remover 500ml Car Pro 2 clay bar set 2x100g Dodo Juice Lime Prime 250 ml Poorboy's World Natty's Paste Wax Red Meguiars Endurance High Gloss Ręcznik Fluffy Dryer Meguiars Soft Foam Applicator Pad Meguiars Hot Rims Mag and Aluminum Polish Butelka z opryskiwaczem 1 l Ściereczki z mikrofibry Special Supersoft Detailing Microfibre Cloth TENZI TOPGLASS 1l Valet PRO Interior All Purpose Cleaner Meguiars Wheel Brightener Makita 9227 Zestaw padów Sonus 150 mm i 85 mm Scholl Menzerna 500 , 1000 , 2500 , 3000 , 4000 inne Zaczynamy dzień pierwszy Pacjent Na ogół wyglądam tak Jako że w garażu leżały nowe naklejki a co mi tam Budujemy drogi to i asfalcik mamy Tar w akcji Glinka mycie i na tym koniec pierwszego wieczora . Dla sąsiadów powinien być już koniec ( o tym w kolejnych dniach ) Dzień 2 09:00 - 22:30 Mycie silnika wnęk i ogólnie auta Oklejamy się beznadziejną taśmą ! Dzięki swojemu pracownikowi jeden element miałem do testów Po FG500 START Test po co tyle tych past Rysy powoli zaczynają znikać a ja zaprzyjazniam sie z Makitą Reflektory Po pierwszym przejezdzie Jeszcze tylko kąpiel pierwsze krople i dzień II uważam za zamknięty . Dzień III wita nas sarna I ulewny deszcz ( byłem wściekły mniej wiecej jak przy wklejaniu relacji gdzie w połowe wysypała się przeglądarka ) Z deszczem sobie poradziłem ( jeśli to czytasz to z relacją również ) Pierwsze “dwa wiadra” Suszenie woskowanie itp Podsumowując -koniecznie kupic dobrą taśme 3M to co miałem odklejało się samo z siebie (dramacik) -Halogen może nie niezbędny do pracy ale niezbędny do relacji Dzięki informacją z forum , instrukcji z detailera nauczyłem się , zrozumiałem o co w tym wszystkim chodzi . Od pierwszej godziny było coraz lepiej . Nie występowało u mnie ani nadmierne podskakiwanie maszyny ani rolowanie past . Nie jestem Popeye a mimo tego Makita nie jest za ciężka. Korekta miała na celu nauczenie się podstaw polerowania a nie zrobienia auta na 100% , duża część rys została usunięta ale cześć ich została . Srebrny lakier nie robi szału tym bardziej że nie było słońca Auto jedzie na budowę w poniedziałek i mam nadzieje że do tego czasu wyjdzie słońce żebym mógł zrobić zdjęcia oddające odzyskany blask Forda . Jeszcze ze 2 auta testowe i biorę się za właściwe . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas207 Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Robota i relacja fajna, zastanawia mnie tylko celowosc calego przedsięwzięcia, patrzac na blotne fotki Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Fajny wół roboczy,zderzak wypadało by polakierować bo psuje efekt... Co się stało na klamce? Zahaczyłeś podczas korekty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Dobry start. Zamiast 3m sprawdź Blue Dolphin, chyba tańsze a naprawdę dobre Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 2, 2012 Author Report Share Posted May 2, 2012 Napisałem czemu miała służyć korekta . Jak wiadomo przy nie umiejętnym polerowaniu mozna narobić nie odwracalnych szkód(np ja przypaliłem lekko klamkę ) Wole ćwiczyć nauczyć się na autach na których stan lakieru jest mi obojętny . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jodan Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Relacja ok, efekt też. Już samo umycie z tego błota wymagało sporo pracy . Ps. Ładna podłoga w garażu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bechcik Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Relacja bardzo ciekawa zważając na to jak bardzo ubrudzony ten samochód. Ps. czekam na relację z picowania Audicy ze zdjęcia z sarenką Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 No jak po co woskować auto, które jeździ w takich warunkach... Po pierwsze syf nie będzie tak przywierać, a po drugie syf nie będzie tak przywierać Jeszcze NW na szybki i samą wodą auto można wymyc Tylko zamiast Nattys Reda w takim aucie widziałbym DG 105, który naprawdę słabo przyciąga brud do siebie. Fajna relacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Bardzo fajnie się oglądało, przyjemne zdjęcia 50/50, szczególnie silnika No i chyba powinieneś otrzymać tytuł za "najbardziej usyfione auto przed korektą" Z chęcią również zobaczyłbym relację z tej a trójeczki Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 HubertRinkon, Bardzo interesująca i fajna relacja Czekamy na następne Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 To teraz można jechać na budowę Stan przed z tym błotem to masakra, ale chyba do takich celów zostały takie auta stworzone "Normalny" użytkownik pewnie nie zawracałby sobie głowy czyszczeniem takiego pojazdu, który jeździ po budowach i dlatego ten projekt mi się podoba, że Tobie się chciało i jest tego efekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 No coś tam ogarnołeś znam temat takich furek oblepionych taczką błota i nie łatwo ogarnąć to na raz widać włożoną pracę, autko odżyło, oby tak dalej i będzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 3, 2012 Author Report Share Posted May 3, 2012 Na wstępie dziękuje za komentarze i pomoc . Tak auto wygląda lekko przykurzone w słońcu Z bazy zabrałem 2 rzeczy jedną większą drugą mniejszą. Ta mniejsza to HALOGENY Ta większa ma klika kolorów oraz wiele defektów jeśli z tym mi wyjdzie przyjdzie czas na auta docelowe . Mam nadzieję wygospodarować jeszcze w tym tygodniu z 20-30 h na boxera Pozdrawiam Ps.Ciekawe co sobie pomyślą moi pracownicy w poniedziałek Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucki Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Grubo wygląda na co dzień . Na bank pracownicy nie poznają ,że to szef jedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted May 3, 2012 Moderator Report Share Posted May 3, 2012 Ciekawe co sobie pomyślą moi pracownicy w poniedziałek Powiesz, że kupiłeś nowe auta/polakierowałeś stare i mają dbać! Fajne efekty Lubie oglądać takie przemiany wołów roboczych Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzierzaGST Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 całkiem, całkiem, choć kolor niestety mało efektowny, mi przyszło weekend majowy poświęcić Toyocie Land Cruiser w kolorze ciemna zieleń, służbówka znajomego leśnika, utyrana była okrutnie a miałem na nią 2 dni więc wiem ile musiało Cię to kosztować pracy jeszcze raz gratulacje i powodzenia z Boxerem Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 To fakt srebrny efektowny nie jest ale za to najmniej na nim widać brud . U Leśnika to pewnie pełno sierści itp (tak mi się to kojarzy z wożeniem dużego psa ) Jako tako władam już makitą oczywiście w porównaniu do pierwszych godzin . Praktyka czyni mistrza Link to comment Share on other sites More sharing options...
flips13 Posted May 12, 2012 Report Share Posted May 12, 2012 Pierwszy raz to pierwszy raz ,srebrny to srebrny,wiem bo sam posiadam,widać dużo pracy i cierpliwości cię to kosztowało,autko napewno wygląda o niebo lepiej niż przed zabiegiem. Dzięki za pomoc w fotach. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 21, 2012 Author Report Share Posted May 21, 2012 Tak wyglądam po 3 tygodniach normalnej eksploatacji . Po PB Nattys RED nie zostało nic ( jako że nic innego nie mam póki co znowu poszedl RED) Następnym razem położę 50/50 SV Shield i Coli (na oba czekam) W między czasie przyjechał równie silny zawodnik a co miał na pace hmm gadzety do weekendowej korekty passata CC . W nagrodę dostał szybkie mycie płukanko-piana-płukanko Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 Oj, przydałaby się taka "dmuchawka" w WWL.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sciema Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 ciekawe co by powiedzieli na myciu bezwodnym jakbyś zajechał takim autem jak na 1 focie relacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 ostatnia fota, epic cumshot Link to comment Share on other sites More sharing options...
cptolgierd Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 Wypadałoby coś zrobić z przednim zderzakiem w Fordzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 22, 2012 Author Report Share Posted May 22, 2012 Nowy zamówiony jak tylko będzie auto ląduje do ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Royal Szczecin Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Robota super, pomyscie ile schodzi na zwykłe porządne umycie auta przed korektą... a tu taki zajechany wóz, to i tak sukces że zdążył w takim czasie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now