adr_ad Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 Jakie metody, techniki, patenty stosujecie na mocno przetłoczone pokrywy silnika? Mam na myśli np: Mazda6, Volvo, Alfa. Chodzi o dwa symetryczne względem siebie dość wysokie przetłoczenia ok. 5-6 cm. Np: 1. Zwykłe polerowanie z większą dbałością, aby wypolerować to uniesienie? 2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno? Zawsze robiłem jak pkt. 1., ale tak się zastanawiam jak to jeszcze poprawić, jak podzielić taki element, aby wyszło jak najlepiej. Pozdrawiam
Borek Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 Proponuję jeszcze na te elementy zastosować bardziej miękką gabkę niż na reszte, żeby zbytnio nie zjechać lakieru na zagięciach. Dobrze w takich miejscach działają te pospolite zintegrowane gąbki Bolla bo są bardzo grube przez co lepiej układają się na nierównościach no i polerują też bokiem w razie potrzeby
dzinkins Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno? Ja zawsze od razu lecę małymi padami i tyle O jakiej róż nicy piszesz
Borek Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 O jakiej róż nicy piszesz różna średnica hologramów
Sucre Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 Ja też zapodaję od razu małe pady i jest względny spokój, kiedyś były różne kombinacie z dużymi ale tak jest nie wygodnie.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now