Jump to content

technika na mocno przetłoczoną pokrywę silnika


Recommended Posts

Jakie metody, techniki, patenty stosujecie na mocno przetłoczone pokrywy silnika? Mam na myśli np: Mazda6, Volvo, Alfa. Chodzi o dwa symetryczne względem siebie dość wysokie przetłoczenia ok. 5-6 cm.

Np:

1. Zwykłe polerowanie z większą dbałością, aby wypolerować to uniesienie?

2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno?

 

Zawsze robiłem jak pkt. 1., ale tak się zastanawiam jak to jeszcze poprawić, jak podzielić taki element, aby wyszło jak najlepiej. :o

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Proponuję jeszcze na te elementy zastosować bardziej miękką gabkę niż na reszte, żeby zbytnio nie zjechać lakieru na zagięciach. Dobrze w takich miejscach działają te pospolite zintegrowane gąbki Bolla bo są bardzo grube przez co lepiej układają się na nierównościach no i polerują też bokiem w razie potrzeby

Link to comment
Share on other sites

2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno?

 

Ja zawsze od razu lecę małymi padami i tyle :good:

 

O jakiej róż nicy piszesz :o:dontknow:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.