adr_ad Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jakie metody, techniki, patenty stosujecie na mocno przetłoczone pokrywy silnika? Mam na myśli np: Mazda6, Volvo, Alfa. Chodzi o dwa symetryczne względem siebie dość wysokie przetłoczenia ok. 5-6 cm. Np: 1. Zwykłe polerowanie z większą dbałością, aby wypolerować to uniesienie? 2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno? Zawsze robiłem jak pkt. 1., ale tak się zastanawiam jak to jeszcze poprawić, jak podzielić taki element, aby wyszło jak najlepiej. Pozdrawiam
Borek Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Proponuję jeszcze na te elementy zastosować bardziej miękką gabkę niż na reszte, żeby zbytnio nie zjechać lakieru na zagięciach. Dobrze w takich miejscach działają te pospolite zintegrowane gąbki Bolla bo są bardzo grube przez co lepiej układają się na nierównościach no i polerują też bokiem w razie potrzeby
dzinkins Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno? Ja zawsze od razu lecę małymi padami i tyle O jakiej róż nicy piszesz
Borek Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 O jakiej róż nicy piszesz różna średnica hologramów
dzinkins Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 różna średnica hologramów a no chyba
Sucre Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja też zapodaję od razu małe pady i jest względny spokój, kiedyś były różne kombinacie z dużymi ale tak jest nie wygodnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się