Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie metody, techniki, patenty stosujecie na mocno przetłoczone pokrywy silnika? Mam na myśli np: Mazda6, Volvo, Alfa. Chodzi o dwa symetryczne względem siebie dość wysokie przetłoczenia ok. 5-6 cm.

Np:

1. Zwykłe polerowanie z większą dbałością, aby wypolerować to uniesienie?

2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno?

 

Zawsze robiłem jak pkt. 1., ale tak się zastanawiam jak to jeszcze poprawić, jak podzielić taki element, aby wyszło jak najlepiej. :o

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Proponuję jeszcze na te elementy zastosować bardziej miękką gabkę niż na reszte, żeby zbytnio nie zjechać lakieru na zagięciach. Dobrze w takich miejscach działają te pospolite zintegrowane gąbki Bolla bo są bardzo grube przez co lepiej układają się na nierównościach no i polerują też bokiem w razie potrzeby

Opublikowano
2. Polerowanie mniejszą średnicą, wiadomo łatwiej, ale później na całości może być widoczna różnica, jeszcze jak mamy jakiś niewdzięczny kolor to już napewno?

 

Ja zawsze od razu lecę małymi padami i tyle :good:

 

O jakiej róż nicy piszesz :o:dontknow:

Opublikowano

Ja też zapodaję od razu małe pady i jest względny spokój, kiedyś były różne kombinacie z dużymi ale tak jest nie wygodnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.