Jump to content

Problem z polerką aluminium


Recommended Posts

Na wstępie zaznaczę, że przekopałem dział, ale poza polerowaniem plastikowego chromu i zabezpieczaniem już wypolerowanych części nie dowiedziałem się zbyt wiele, stąd temat !

 

Problem polega na tym, że podczas polerowania wprawdzie jest ładny połysk, ale robią się delikatne ryski. Nie mylić z rysami po niedokładnym szlifowaniu, bo wiem co to stopniowanie gradacji i zacieranie rys.

Powstają one w trakcie polerowania - wyciąga się połysk, ale powierzchnia jet z minimalnymi ryskami - na pewno od polerowania, bo jak zmienię kierunek robienia to rysy są w inną stronę.

Poleruję zestawem filc + pasta polerska biała w kostce. Próbowałem już większego/mniejszego docisku, wyższych/niższych obrotów i dupa. Niestety wady nie da się uchwycić na zdjęciu :/ Może są jakieś pasty wykańczające po tej białej - tak jak do lakieru ? :idea:

Link to comment
Share on other sites

Nie opowiadaj glupot, ze nie ma tu nic o polerce!!!

Zacznij szukac w dziale z felgami a nie w dziale pielegnacja tworzyw, metalu i dachów..

 

Filcem się nie wykańcza - filc rysuje !

 

Wykańczaj bawełną i problem zniknie.

 

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c53#219470

przeczytaj całość a nie pobieznie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.