Jump to content

Pady


Recommended Posts

Panowie i Panie

 

 

Mam pytanko, zauważyłem pewien problem w trakcie pracy?

A mianowicie, przy pracy z moim Lexusem wraz z Manzerną FG 500 i padem cut ABW mam wrażenie jak bym w ogóle nie polerował tego samochodu a przecież to Japończyk i powinien mieć miękki lakier?

Dodam że nie był nigdy malowany potwierdzone 3 miernikami.

 

Mimo tego że robię 5 bardzo wolnych przejazdów(lakier osiąga temperaturę znośną dla dłoni) po panelu kilka szybszych i na koniec wolne to przetarciu resztek pasty i przeleceniu tego IPA wciąż są rysy i to wcale nie mało. Znikają tylko swirle. :shock::cry:

 

Wziąłem więc futro i po pracy z nim jest już lepiej ale nie chce Japończyka robić futrem bo to zgroza... :kox:

 

 

I tutaj mam pytanie(wiem żę ABW to kicha) ale czy możliwe jest ze Pad Cut przy pracy z pastą czy to FG czy UC lub SSR 3(mam w składzie też już próbowałem) robi się na tyle miękki że nie tnie?

 

I od razu pytanie czy zielony PAD 3M będzie miał podobny problem?

Link to comment
Share on other sites

pierwszy raz pracujesz z polerką ? w lexusie robię jeden przejazd FC+ na zielonej gąbce 3M potem jeden przejazd zółtą 3M i jest :good: może zbyt delikatnie podchodzisz do tematu, na jakich obrotach pracujesz ?

Link to comment
Share on other sites

Nie pierwszy, to już któreś auto z kolei :) 12 jak dobrze liczę :) i zawsze podobny problem. No może z wyjątkiem poprzedniej Hondy Civic całej malowanej.

 

Pracuje na 1500-2000 obr/min. z wyczuwalnym dociskiem. Także stawiam że to ten cholerny pad jest do nieczego :thumbdown:

 

 

Też mi się wydaje że Lexus powinien pójść gładko a tu zonk...

Link to comment
Share on other sites

dogsonn, Przy jednym podejściu połowa maski? Spróbuj pracować na 1/4 tej połowy. Ewentualnie możesz spróbować zaraz po rozprowadzeniu pasty wejść na ok 1500 obr i jak już pasta zacznie się wypracowywać, zejdź na ok 1000-1100 obr i zrób kilka przejazdów.

Link to comment
Share on other sites

Zobaczymy, dziś z ciekawości kupiłem sobie do kompletu zielony i zółty korek 3M

I zaraz dam znać jak poszło :ad:

 

[ Dodano: 6 Kwiecień 2012, 23:28 ]

I powiem tyle, problem rozwiązany :)

 

Pad jest ok, po prostu brakowało mi w zestawie- 3M.

 

Po 2 przejazdach zielonym korkiem wszystko zebrane, a żółty tylko to wykańczał.

 

Coś pięknego :good:

:)

Dzięki wszystkim za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.