dogsonn Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Panowie i Panie Mam pytanko, zauważyłem pewien problem w trakcie pracy? A mianowicie, przy pracy z moim Lexusem wraz z Manzerną FG 500 i padem cut ABW mam wrażenie jak bym w ogóle nie polerował tego samochodu a przecież to Japończyk i powinien mieć miękki lakier? Dodam że nie był nigdy malowany potwierdzone 3 miernikami. Mimo tego że robię 5 bardzo wolnych przejazdów(lakier osiąga temperaturę znośną dla dłoni) po panelu kilka szybszych i na koniec wolne to przetarciu resztek pasty i przeleceniu tego IPA wciąż są rysy i to wcale nie mało. Znikają tylko swirle. Wziąłem więc futro i po pracy z nim jest już lepiej ale nie chce Japończyka robić futrem bo to zgroza... I tutaj mam pytanie(wiem żę ABW to kicha) ale czy możliwe jest ze Pad Cut przy pracy z pastą czy to FG czy UC lub SSR 3(mam w składzie też już próbowałem) robi się na tyle miękki że nie tnie? I od razu pytanie czy zielony PAD 3M będzie miał podobny problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maya Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 pierwszy raz pracujesz z polerką ? w lexusie robię jeden przejazd FC+ na zielonej gąbce 3M potem jeden przejazd zółtą 3M i jest może zbyt delikatnie podchodzisz do tematu, na jakich obrotach pracujesz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogsonn Posted April 6, 2012 Author Report Share Posted April 6, 2012 Nie pierwszy, to już któreś auto z kolei 12 jak dobrze liczę i zawsze podobny problem. No może z wyjątkiem poprzedniej Hondy Civic całej malowanej. Pracuje na 1500-2000 obr/min. z wyczuwalnym dociskiem. Także stawiam że to ten cholerny pad jest do nieczego Też mi się wydaje że Lexus powinien pójść gładko a tu zonk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 dogsonn, metoda zenitu? Na jak dużej powierzchni pracujesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogsonn Posted April 6, 2012 Author Report Share Posted April 6, 2012 Można to nazwać metodą zenitu połowa maski lub połowa drzwi. zależy najczęściej robię 50/50. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 dogsonn, Przy jednym podejściu połowa maski? Spróbuj pracować na 1/4 tej połowy. Ewentualnie możesz spróbować zaraz po rozprowadzeniu pasty wejść na ok 1500 obr i jak już pasta zacznie się wypracowywać, zejdź na ok 1000-1100 obr i zrób kilka przejazdów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogsonn Posted April 6, 2012 Author Report Share Posted April 6, 2012 Zobaczymy, dziś z ciekawości kupiłem sobie do kompletu zielony i zółty korek 3M I zaraz dam znać jak poszło [ Dodano: 6 Kwiecień 2012, 23:28 ] I powiem tyle, problem rozwiązany Pad jest ok, po prostu brakowało mi w zestawie- 3M. Po 2 przejazdach zielonym korkiem wszystko zebrane, a żółty tylko to wykańczał. Coś pięknego Dzięki wszystkim za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now