Skocz do zawartości

Pady


dogsonn

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie

 

 

Mam pytanko, zauważyłem pewien problem w trakcie pracy?

A mianowicie, przy pracy z moim Lexusem wraz z Manzerną FG 500 i padem cut ABW mam wrażenie jak bym w ogóle nie polerował tego samochodu a przecież to Japończyk i powinien mieć miękki lakier?

Dodam że nie był nigdy malowany potwierdzone 3 miernikami.

 

Mimo tego że robię 5 bardzo wolnych przejazdów(lakier osiąga temperaturę znośną dla dłoni) po panelu kilka szybszych i na koniec wolne to przetarciu resztek pasty i przeleceniu tego IPA wciąż są rysy i to wcale nie mało. Znikają tylko swirle. :shock::cry:

 

Wziąłem więc futro i po pracy z nim jest już lepiej ale nie chce Japończyka robić futrem bo to zgroza... :kox:

 

 

I tutaj mam pytanie(wiem żę ABW to kicha) ale czy możliwe jest ze Pad Cut przy pracy z pastą czy to FG czy UC lub SSR 3(mam w składzie też już próbowałem) robi się na tyle miękki że nie tnie?

 

I od razu pytanie czy zielony PAD 3M będzie miał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz pracujesz z polerką ? w lexusie robię jeden przejazd FC+ na zielonej gąbce 3M potem jeden przejazd zółtą 3M i jest :good: może zbyt delikatnie podchodzisz do tematu, na jakich obrotach pracujesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pierwszy, to już któreś auto z kolei :) 12 jak dobrze liczę :) i zawsze podobny problem. No może z wyjątkiem poprzedniej Hondy Civic całej malowanej.

 

Pracuje na 1500-2000 obr/min. z wyczuwalnym dociskiem. Także stawiam że to ten cholerny pad jest do nieczego :thumbdown:

 

 

Też mi się wydaje że Lexus powinien pójść gładko a tu zonk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dogsonn, Przy jednym podejściu połowa maski? Spróbuj pracować na 1/4 tej połowy. Ewentualnie możesz spróbować zaraz po rozprowadzeniu pasty wejść na ok 1500 obr i jak już pasta zacznie się wypracowywać, zejdź na ok 1000-1100 obr i zrób kilka przejazdów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, dziś z ciekawości kupiłem sobie do kompletu zielony i zółty korek 3M

I zaraz dam znać jak poszło :ad:

 

[ Dodano: 6 Kwiecień 2012, 23:28 ]

I powiem tyle, problem rozwiązany :)

 

Pad jest ok, po prostu brakowało mi w zestawie- 3M.

 

Po 2 przejazdach zielonym korkiem wszystko zebrane, a żółty tylko to wykańczał.

 

Coś pięknego :good:

:)

Dzięki wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.