bike3r Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Witam, Od jakiegoś czasu przeglądam forum, spróbowałem swoich sił z moim samochodem czyli Civicem z 1999roku. Auto ogólnie wyglądało ładnie, ale patrząc dokładnie miało bardzo dużo 'świrli' i kilka głębszych rys. Cała zabawa zajęła jakieś 20pare godzin(maski nie polerowałem). Na forum wyczytałem że Honda ma miękki lakier, ale żeby uzyskać fajny efekt musiałem każdy element polerować trzy razy pastą Menzerna IP2500 z padem Lake Country Hydro-Tech. Patrząc na inne projekty forumowiczów oceniam swoją prace na 60%(efekt jest ale ideału nie ma). Sory za słabe zdjęcia ale nic lepszego nie mam ;( używałem: Mycie: # Rise & Shine Big Apple Shampoo # Meguiar's Quik Detailer + Meguiar's Clay bar Korekta: # Polerka Silverline # Menzerna IP2500 250ML + Lake Country 140MM Pomarańczowa # Menzerna SF4000 250ML + Lake Country 140MM Czerwona # IPA 1:1 Wosk: # Meguiar's Cleaner Wax Liquid # Chemical Guys WAP-S Premium Środek: # Supreme Shine Protectant Plastiki i opony: # Valet Pro Talos Protectant Koła: # Valet Pro Bilberry Safe Wheel Pozostałe: # Pędzelek # Mikrofibry # Water Magnet Microfiber Drying Towel # Meguiar's Deep Pile Chenille Wash Mitt # Taśma 3M # Dwa wiadra Samochód przed Kilka fotek 50/50 Po polerowaniu i woskowaniu Kilka zdjęć samochodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
coobah Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Fajna Honda Według mnie zabrakło pasty mocniej tnącej.. może 500 byłaby lepsza zamiast tej 2500? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bike3r Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 chciałem kupić cały zestaw trzech past Menzery, ale bałem się że tą 500 zedre lakier:/ pewnie efekt byłby lepszy... następnym razem będę zaczynał od najbardziej ściernej. w garażu już czeka e46 na polerke Link to comment Share on other sites More sharing options...
coobah Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 bike3r, to nie jest papier ścierny żeby zedrzeć nią lakier... Wszystko jest dla ludzi, tylko kwestia użycia z głową.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aivars Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Brakuje mi troche zdjec 'w akcji', jak i zdjec srodka. Ogolnie calkiem fajnie Ci to wyszlo. Moim zdaniem rowniez zabraklo fg500 a zamiast 2500 i 4000 wzialbym ff3000. Do e46 bez fg500 lepiej nie podchodz Link to comment Share on other sites More sharing options...
bike3r Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Przy samochodzie sam się 'bawiłem' więc nie miał kto robić fotek, a środek bez zmian więc nawet fotki nie wrzucałem:P Przy kolejnej polerce już będę wiedział od jakiej pasty zaczynać Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
qob Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 bike3r, ładnie Ci to wyszło, jak na pierwszy raz Wydaje mi się, że jednak źle zrozumiałeś chłopaków. Nie zaczyna się od najbardziej tnących past. Zaczyna się od słabszych kombinacji i dopiero, gdy te nie dają rady (jak w Twoim przypadku) bierzesz coś cięższego kalibru. Po prostu zabrakło Ci FG500 w arsenale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
senz Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Jest dobrze ! Teraz się obkup dobrymi mf i dobrą rękawicą do mycia to może nie będziesz się wkurzał po myciu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteq161 Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 fajny cvc, mam taki sam kolor moge ci powiedziec ze mogles uzyc 500 to by ci to ladnie zeszlo bo sam tak robilem Praca fajna, oby tak dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddy Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Lakier ładnie odżył. Przydałoby się na finał machnąć opony dla lepszego efektu sesji "po". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fedur Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Tez sie nasluchalem ze lakier miekki, Hondowski. Jechalem co prawda ssr 2,5 i wykanczalem ssr 1 z palety PB i to na Kaestrel das6 czyli orbitalu, miejscowo UC i sczeze powiem ze chodz lakier miekki to trzeba czasem mocniej porzycisnac by cos zjechac konkretnego. Przecierajac ipa nie narobilo lekkich swirli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MM.MM Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Przecierajac IPA nie narobilo lekkich swirli? IPA raczej odkrywa swirle, a nie robi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlik Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Przecierajac IPA nie narobilo lekkich swirli? Koledze pewnie chodziło o rysy po przetarciu MF w celu wytarcia resztek past. Tak to jest jak się jest niecierpliwym i nie odczeka aż lakier ostygnie, aczkolwiek nawet na zimnym można sobie szkód narobić chcąc mocniej wytrzeć bike3r, pierwsza robótka... jest dobrze nie drzyj może już bardziej tego lakieru - no chyba, że bardzo chcesz. Jak już ktoś napisał, zaopatrz się w dobrą rękawicę i MF to może wytrzymasz do kolejnej wiosny do tego dobry cleaner +wosk i będzie pięknie. Jeszcze kilka słów odnośnie relacji...wiem...robaki w tyłku, ale czasem może warto odczekać tydzień i wrzucić full stage środek, koła, silnik sam przy pierwszej relacji tak zrobiłem a potem żałowałem, że się nie wstrzymałem Powodzenia przy dalszych pracach Link to comment Share on other sites More sharing options...
bike3r Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 senz, Mam rękawice i ręcznik Megasa(opis ). Boje się że po pierwszym myciu porysuje cały lakier i cała praca pójdzie w piz.du W zestawie zmieniłbym jeszcze wosk na Collinite 476, ale to dopiero jak będę zamawiał coś z neta. Shaddy, VP Talos Protectant użyłem na opony i po minucie wytarłem, może powinienem zostawić na dłużej żeby efekt był fajniejszyalbo dwie warstwy dać? Pavlik, środek i silnik były myte tydzień wcześniej, dopiero przy polerce wziąłem sie za robienie fotek przy pracy Dzięki wszystkim za opinie i porady Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcooz Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 widać, że lakier odżył, dobra robota mnie też niedługo czeka korekta civica, ale dużo bardziej zapuszczonego fajna qpa, tylko coś z tą maską nie teges, folia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bike3r Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 maska nadaje się teraz na śmietnik sam to zrobiłem i żałuje. Najpierw była w ori kolorze, pomalowałem na czarno, ale że rost zaczął mi sie podobać to zdarłem lakier(dlatego taka nie równa) i wyszło coś takiego http://img535.imageshack.us/img535/3182 ... 120002.jpg . Rdza była fajna dopóki nie zaczęła brudzić innych elementów dlatego teraz machnąłem ją na czarno. Aktualnie szukam maski w moim kolorze:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruno Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 To dałeś z tą maską Jeszcze 2 tyg temu miałem taką kupe ale polifta. Świetne auto. Ja bym powalczył jeszcze z plastikami i oponami na Twoim miejscu bo jakoś słabo to wygląda. Może zdjęcia takie, nie wiem, ale znam te plastiki i te wyglądają jakoś blado mimo wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...
miskieusz Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 fajna hondziawka rost nie pasował kompletnie co do pracy, wg. mnie fajnie poszło auto odżyło, myślę, że główny efekt osiągnięty Link to comment Share on other sites More sharing options...
bike3r Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 po plastikach może nei widać bo nie było żadnego foto przed wyczyszczeniem, zresztą te 'listwy' na drzwiach są chyba z gumy. Fajnie wyszło na podszybiu bo tam jest normalny plastik. Może na dniach dam drugą aplikacje Valet'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruno Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Mhh, ja tam na drzwiach miałem plastikowe listwy. Chyba, że mówisz o tym przy szybie :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
radziej Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Fajnie Ci to wyszło, efekty widać. Lakier zabezpieczony, więc teraz tylko odpowiednia pielęgnacja i efekt powinien utrzymać sie dłuższy czas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiodor Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Całkiem dobra robota następną korektę to już zostaw chyba na następny rok, bo jak tak ostro pojedziesz to ci niedługo lakieru zabraknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
bike3r Posted March 29, 2012 Author Report Share Posted March 29, 2012 wczoraj przyszła paczka z nowymi rzeczami do pielęgnacji samochodu, w tym wosk PB WORLD NATTY'S WAX RED, b.ładny zapach. nie wiem ile gram dałem na samochód, tak na oko z 2mm w opakowaniu ubyło(nakładane gąbką) +nowa maska w moim kolorze:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Ładnie się prezentuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
micky Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Dobra robota. Ale mam wrażenie że maska jest ciut ciemniejsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now