zent Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Miałem wymienianą szybę w BMW (e46). Dostałem rzecz jasna nową uszczelkę w komplecie, ale po przyjeździe do domu zauważyłem, że górna część uszczelki, przy dachu leży trochę niżej niż stara. Po niej oczywiście został ślad, taki cienki pasek. Wiadomo czas zrobił swoje. Szamponem nie schodzi, zmywacz silikonowy też nie daje rady. Naciągnąć nowej uszczelki na starą pozycje nie dam rady. Nie mam maszyny polerskiej jedynie specyfiki (UC, Farcla G3, APP P10) i zdrowe ręce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz85 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 no to UC na aplikator i do dzieła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zent Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 No, to czeka mnie ciężka praca. Matowanie na mokro papierkiem P2500 przed UC nie ma sensu, co? Później, jak się powiedzie, jakąś pastą drobnoziarnistą na wykończenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 zent, kombinuj... ja podpowiem - oklej sobie tą nową uszczelkę taśmą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zent Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 Też o tym pomyślałem, bo pasta wbije się w gumę i następna robota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zent Posted April 9, 2012 Author Report Share Posted April 9, 2012 Nie pomógł UC Wciąż widać ślad: Nie wiem czy użyć radykalnych środków typu papier wodny 2000, bo powłoka na dachu zwykle jest najcieńsza (125 um), czy zlecić przeklejenie szyby? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now