zent Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2012 Miałem wymienianą szybę w BMW (e46). Dostałem rzecz jasna nową uszczelkę w komplecie, ale po przyjeździe do domu zauważyłem, że górna część uszczelki, przy dachu leży trochę niżej niż stara. Po niej oczywiście został ślad, taki cienki pasek. Wiadomo czas zrobił swoje. Szamponem nie schodzi, zmywacz silikonowy też nie daje rady. Naciągnąć nowej uszczelki na starą pozycje nie dam rady. Nie mam maszyny polerskiej jedynie specyfiki (UC, Farcla G3, APP P10) i zdrowe ręce
Bartosz85 Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2012 no to UC na aplikator i do dzieła.
zent Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2012 No, to czeka mnie ciężka praca. Matowanie na mokro papierkiem P2500 przed UC nie ma sensu, co? Później, jak się powiedzie, jakąś pastą drobnoziarnistą na wykończenie?
SJake Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2012 zent, kombinuj... ja podpowiem - oklej sobie tą nową uszczelkę taśmą.
zent Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2012 Też o tym pomyślałem, bo pasta wbije się w gumę i następna robota.
zent Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Nie pomógł UC Wciąż widać ślad: Nie wiem czy użyć radykalnych środków typu papier wodny 2000, bo powłoka na dachu zwykle jest najcieńsza (125 um), czy zlecić przeklejenie szyby?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się